Today's "workout" 49♥!

25.2.13

Jsem ostuda. Dneska se ani mému cvičení nedá říkat cvičení:D, spíš takový ploužení:D.
Protože jsem si včera udělala krásně vlasy a ty jsou horor, takže mi úprava trvá hodiny, tak jsem si dneska dala pilates. Posilování a né moc potu. Nebylo ani moc toho posilování...
















1) Říkám si: "To je super cvičení, akorát docela lehký..." křup. A spadla jsem na zem. Loket nějak začal protestovat a já si málem učůrla bolestí:D. Nevím, co se stalo, ale při dalších cvicích to bolelo, tak sem to nedělala. Docvičila jsem to celé.















2) Ano. Je velmi inteligentní vybrat si cvičení, kde se dělají planky a potřebujete činky a ty jste si dnes zakázala. Odcvičeno 0 minut.















3) Odcvičeno celé.















3) Dala sem 5 minut! Sem prostě "dobrá".















4) Kolik jsem dala? 1-2-3 minuty? Sama nevim. Výpadem paměti...















5) Moje záchrana. Dala jsem to celé:D. Vtipné bylo to kardio. Byly tam jen jumping jacky:D.

Nemám vám co říct. Jsem fakt mimo:D.
Řekněte mi něco vy?:*
Omlouvám se, za mojí dnešní "aktivitu".

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak mě napadá, kolikrát týdně máš oddych, resp. kolik dní máš naprosto volných, kdy necvičíš? Přijdeš mi jak cvičící mašina. :D
    Jinak první video vypadá dobře, třeba ho zkusím, když bude chuť. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě hrozně trápí, když si dám oddych:D:D. Ale nedávno jsem měla nic nedělala:). Haha..mašina:D. Děkuju:D.
      Jo zkus, ale je teda pro začátečníky:). Ale jeden cvik sem prostě nedala:Da chtěla bych vidět začátečníka:D

      Vymazat
  2. Videa vypadají dobře a souhlasím s Kriss! :)) Máš oddych týdně alespoň jednou? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo...někdy ano:D. Ale jak říkám...jsem fakt vždycky na sebe naštvaná:D.

      Vymazat
  3. Kam ty na ta videa chodíš? :)) jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám asi milion odběrů na youtube:D. A hledám a hledám:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images