Today's workout 50♥!+oblíbení cvičící youtubeři

26.2.13

Aaahoj:). Přeju krásný de:). Doufám, že jste se měly krásně, nebo ne? Nějaké novinky?

Chápete už 50tý workout:O!
Dneska jsem byla zase plavat:). Nevím na jak dlouho:D...myslím, že to bylo víc jak půlhodiny...aspoň v to doufám:D. Ze začátku jsem byla taková zpomalená, ale nakonec jsem plavala víc v tempu a snažila se pořád udržovat určitou rychlost a rozhodně nejít pod ní. Plavání je výborná věc na utahání sebe samotné, přemýšlení, vymýšlení a odreagování. Pokud například špatně usínáte, tak vám doporučuji zajít si do bazénu. Pěkně se utaháte a budete mít ze sebe super pocit:). Určitě vám hodinka týdně neuškodí a nezruinuje:).
Dneska ve škole se nestalo nic zajímavýho. Akorát jsme měly místo tělocviku takovou úvahovou hodinku:). Protože čtvrťačky si chtěly tancovat jejich maturitní taneček, takže nám zabraly tělocvičnu. Místo toho jsme psaly "slohovku" na téma "Já a sport" a nebo "Jak politika ovlivňuje sport". No nevím...vůbec netuším, co bych jí napsala na druhé téma:D. Myslím, že politologii nezvládá ani jedna holka z nás, takže to bylo téma trochu mimo. No, ale psala jsem jí o tom jak jsem se zažrala do cvičení:). Vzpomněla jsem si na vás, jakou mi děláte radost. A to nekecám:). Jste moje opora a já to trochu dělám i kvůli vám:).
Taakže...dneska vám představím pár youtuberů, kteří se zabývají cvičením.
Otravuji vás s nima zde skoro pořád, takže už jste si všimly, že ve videích cvičí dva lidé. Přesněji manželé. Kelli a Daniel všechna videa dělají zadarmo. Je možné, že mají sponzory, ale žádná videa nemusíte platit. A když si vezmete...světla, kamera, stříhání a všechno ostatní, tak to může bejt drahé:D. Ale pokud nemáte hluboko do kapsy, tak můžete přispět do jejich kasičky:D.
Na jejich stránkách najdete naprosto všechno. Zdravé recepty, tipy na cvičení, roztříděná videa podle partii. U každého videa je krásně napsáno kolikrát cvičit, co budete potřebovat, jak moc je to obtížné...fakt super:).
Videa samotná jsou taky povedená. Můžete si vybrat mezi obrovským výběrem. Od krátkých až po hodinu a půl dlouhých videí nebo videí, který jsou zaměřená přesně na vaše neoblíbené partie. Máte radši pilates než HIIT? Žádný problém. Chcete vyzkoušet například videa založená na principu tabaty(8x20 vteřin aktivita+10 odpočinek)? A proč ne? Můžete to dokonce dělat společně s partnerem. Znáte to...když se motivujete, tak to jde lépe:D.
Videa:
Cvičení na dolní polovinu těla-tabata-56 minut
Cvičení na horní polovinu těla-20 minut
Cvičení na zadeček-obtížné-30 minut
Cvičení na bolavá záda a stabilizaci



Cassey ho - Blogilates

Stránky:http://www.blogilates.com/
Youtube: její osobní - https://www.youtube.com/user/blogilates/videos?view=0 , hostující kanál, kde má pár  videi https://www.youtube.com/user/LivestrongWoman/videos?query=cassey+ho
Lidé jí buď milují nebo nesnášejí. Její optimistická povaha a vyšší tón hlasu prostě každému nesedne. Ale já například radši poslouchám Cassey, než Zuzku, protože mě spíš štve výslovnost, než tón hlasu:D.
Cassey se zabývá pilates. Takže posilování zadečků, bříšek, nožek a vašich pazourek:D. Vážně vám nelžu, ale ona je fakt super. Dokáže z vás vyždímat vážně vše! Člověk by neřekl, jakou ona má sílu ve všech svalech jejího těla:O.
Před cvičením vám doporučuji kardio. Určitě tím podpoříte spalování a o to tu jde ne?:).
Na jejím blogu toho najdete spoustu videí, příspěvků, receptů, kalendářů, fotek,...
Videa
Posilování - nohy, ruce, bříško - 29 min
HIIT-nohy - 12 min
Štíhlejší(pevné) ruce - 17 min
Naučte se gymnastický provaz!

LIVESTRONG Woman

Youtube:http://www.youtube.com/user/LivestrongWoman/videos?view=0&flow=grid
Na stránkách najdete extrémní množství příspěvků. Recepty, videa, jak zhubnout, různé blogy...je toho tolik, že nemám ani místo, abych to vypsala. Najdete tak samozřejmě moc informací, takže se určitě podívejte a samy posuďte.
Videa...to je kapitola sama o sobě. Mají tam 440 videí, takže si určitě vyberete to své. Opět recepty, miliony cvičení, tipy na hubnutí a hlavně! Spoustu fitness cvičitelek! Například Cassey, Ashley Borden, Tara Stiles, Valerie Waters, Katrina a Karena, Amanda Russel, atd....pokud vás nějaká holka zaujala tak když jste přímo na kanálu tak vpravo dolejš je "založka" -Chanels we love- a tam jsou už osobní kanály
Pokud chcete jógu tak Tara Stiles. Hardcore(:D)-Amanda Russel, posilování-Ashley, Valerie, K&K....
Videa
Posilování s Ashley - celé tělo - pro mírně pokročilé - 20 min
Koktejlové šaty? Žádný problém.10 min s Katrinou
Pevné ruce jako z kamene? 4 min s Valerií
Stehýnka a zadek - 6 min s Katrinou a Karenou


Takže tohle byl takový mini souhrn, kde třeba beru videa a tak:). Myslím, že si tu najde skoro každý to své, takže začátečnice...nebojte se a pusťte se do toho:). Doufám, že jsem někomu pomohla:).
Mám vás moc ráda♥.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak to je výborně poskládané, seřazené, no prostě luxus :) myslím, že dneska určitě něco prubnu :)) jsi zlatíčko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj děkuju Marki:*! Moc jsi mě potěšila:). Moc ráda jsem to sepsala:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images