Today's workout 52♥! To byla deprese...

28.2.13

Ahoj děvčata:). Dneska jsem se měla dobře, sice jsem byla zkoušená a psala písemku z informatiky, ale v pohodě. Ze zkoušení jsem dostala 1-, nechápu toho učitele:D. Dala bych si maximálně 2:D. Informatiku jsem taky zvládla, teď ještě ta známka:D.
Znáte takový to holčičí focení na školních záchodech? My se fotily tři a trvalo nám to 15 minut. Z toho bylo 12 minut věnováno výtlemům:D. Bože...co si o nás mohly ty holky asi myslet:D. No...fotky jsou to otřesný.
Včerejší noc je kapitola sama o sobě...měla jsem tak megální depresi! Bulela jsem, měla nervy v hajzlu haji...Nakonec sem si o tom psala se 4ma lidma:D. Díky bohu se tyhle brečící hysterii stávají max. 4x do roka, tak pohoda:D. Dneska jsem se po 6 hodinách vzbudila a trochu se usmívala tomu, jak jsem na tom byla. No aspoň ta hrůza netrvala i dneska:D.
Po škole jsem si zaskočila do Tety. Šla jsem si původně jen pro barvu na vlasy, ale nakonec jsem si koupila i řasenku:). Já už mám tu svojí docela vyschlou, tak se mi to hodilo. Navíc byl přibalené i odličovadlo a za 150,- je to super kauf.

Jedno balení stálo 130,- myslím:). V sobotu si konečně dobarvím ty příšerný odrosty, ale zase můžu bejt ráda, že ta minulá barva na tý hlavě fakt dobře drží a vůbec nemá nazrzlej odstín a je moc hezky červená. Doufám, že mi to tahle barva nepokurví.

Řasenka a odličovadlo jsem pořídila za 150,-. Odličovadlo neskutečně dobře odličuje a navíc je bez oleje, takže pokud nosíte jako čočky jako já, tak se to určitě vyplatí zakoupit. Řasenka má mega kartáček, což je trochu kontraproduktivní. Nabírá trochu víc barvy, takže mám trochu moc chlupatý řasy. Ale když se s tím člověk naučí žít...:). Musím ale uznat, že moje řasy se díky týhle řasence skoro dotýkají obočí:D. Ale to se samozřejmě musím koukat nahoru:D.



Tady vidíte ty nevzhledné "kuličky" na řasách. Až trošilinku řasenka vyschne, tak věřím, že to bude okej:).

A konečně cvíčení:). Dneska jsem si dala opět video na princip tabaty (neznáte??). Video je zase super sestavené.
Nevíte proč sem ujetá na chlapy s vousama:D? Asi jsem úchyl, ale mně se Daniel prostě líbí:D....

Cvičení má 56 min a je v něm zahrnuto zahřátí, samotné posilování a protažení. Určitě doporučuji:).

Těším se na další tři dny. Zítra jdu s kamarádkou někam pofelit, v sobotu jdu s kamarádem do kina na Maniaka a v neděli jdu od tří do Karlínského divadla na představení "Noc na Karlštejně". Doufám, že bude všechno v pohodě a nebude moc zima. Plánuju si totiž vzít své krejkové šaty:).


A jak se máte vy milé dámy?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Řasenku mám taky, je v pohodě a odličovák taktéž, což mě vyhovuje málokterej protože mám citlivý očka a pálí to jak čert :D A Daniel je skvělej! Mooc handsome chlappík, bez vousů by nebyl tak šik ;)Vypadá to že budeš mít nadupanej víkend, já taky a dost, tak ať is užiješ.. a stíháš cvičit :D já nebudu a už to budou asi dva týdny v kuse jak to tak vyadá ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo. Dneska jsem se s ní malovala podruhé a mnohem lepší. Měla jsem i pochvalu:D. Jo ten odličovač je fakt super:). Viď:), je i sympatickej:D. No uvidím, zda budu cvičit:). Ooo dva týdny:O. Ale pokud to byly hezký 2 týdny, tak proč neee;).

      Vymazat
  2. A kvůli čemu si byla tak smutná? :/ Taky mě to chytlo nedávno a taky jsem si o tom psala s několika lidma :D Ty máš takové červené vlasy? Wow :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaale. Moje osobnost. Nechovám se tak, jak bych chtěla. Mám někdy takový divný chování:D. Je hezký, když se o tebe lidé zajímají...hned je to lepší:). Jojo:). Už jsou to více než dva roky:). Rozhodně nechci měnit:).

      Vymazat
  3. Tyhle jednorázové depky znám :-)... jinak řasenka vypadá dobře, taky mi nové řasenky dělají tyhle "kuličky", ale časem to přejde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky bohu, že jsou jednorázové:)! Jo no...už jsem se s ní naučila manipulovat:D.

      Vymazat
  4. Ta barvička nemá chybu, taky jsem mívala na hlavě červenou :) ale teď už hodně dlouho sahám po modročerné a asi už nikdy nevyměním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:). No já v tmavý vypadám jako zombie, takže tmavou nemůžu mít:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images