Today's (yesterday's) workout 24,25♥!

1.2.13

Give me that!

Táááákže. Konečně jsem zdravá, jak rybka, takže jsem se do toho dneska krásně pustila. A je mi kráááásně. Navíc mám konečně Photoshop CS 6 extended version, takže dvojitá radost. Zjistila jsem, že odteď se bude můj život rozdělovat jen mezi dva aspekty - fitness a Photoshop:D. Smutný co? Ale neřešme to...až budu mít pastavu takovou jakou chci, tak snad budu chodit víc na oči lidem...jako, ne že bych vypadala až tak hrozně, ale znáte to:). Když se člověk sám sobě líbí, tak má hned chuť to ukázat lidem.
Včera jsem necvičila. Ještě jsem si odpočala.















1) Fit is better than skinny! S názvem souhlasím;)! Tohle cvíčo je na horní polovinu těla:). Je super sestavené,  takže se zadejcháte a nebudete se nudit, protože se cvičení pěkné střídají. A krásný odpočet tam je.















2) Tohle cvičení mám hrozně ráda, protože díky tomuhle cvíču jsem si vybudovala svalnatější a vyrýsovanější ruce. Navíc Becca, má milovaná.

3) A aby tělíčko nevystydlo dala jsem si Poolside workout. Doporučuji je to hezky náročné. Ale ne tolik, jak  jsem si tohle cvičení pamatovala. Zlepšuju se♥.
4) Pořádně  mě palte bříšáky. Věřím, že i Becca by měla radost, protože....už mám vidět první dvě buchty!!!!!!!! Ouuu jeeeee. A víte co? Svaly se mi i obalily dolní žebra. Divný co:D?


















5) Pamatuji si, jak mě děsně bolely stehna, když sem tohle cvičení dělala. Ale teď....opět cítím menší bolest! To je fakt super:).

Takže čas cvičení je asi kolem 70 minut:). Jsem opět spokojená:D. Ale chci si dát víc:)!
P. S.: Naskočilo mi sem od předvčerejška asi 8 odběratelů! Ani nevíte, jak je to potěšující! Jsem ráda, že se zajímáte o sport a fitness! Moc mě to těší:).
P.S.2.: Zítra přidám recept na dobrý obídek/večeři. Je to jednoduché a vážně to nasytí. A je to strašně zdravý:)!
Dámy přiznejte si, která jste si uslintla? Mimochodem...proč mám pocit, že má mít člověk 6-pack a ne 8-pack jako má chlapec vpravo? Já o těle asi vim vážně kulový:D. Jo a ten druhej má divně poskládaný buchty:D!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Jsem ráda, že už si zdravá, já se ještě usím léčit! :(
    Pěkně sis workout sestavila, paráda! :))
    Já se také v tom prd vyznám, ale vypadá to opravdově, nebo v tom bude práce nějakého programu? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že se brzy vyléčíš:). No pokouším se to sestavovat tak, abych neumírala ale přitom efektivně nabrala trochu svalů a shodila tuk:D.
    Teď nevím, co myslíš...myslíš ty břicha? Jestli jo tak je to možný, že si dopomohli photoshopem:D

    OdpovědětVymazat
  3. Buchet není nikdy dost :D A chci se zeptat, zvládáš to víc než hodinové cvičení?? Není to moc? Mě stačí půlhodinka s Jill a padám :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď. Buchtičky jsou prostě TOP:). Nevím, co myslíš za cvičení? Jakože tyhle cvičení, který si sestavuji nebo nějaký určitý video? Jestli myslíš tyhle sestavený videa, tak sem sice na konci trochu oddělaná, ale dá se to:). Je tam spousta pilates, takže člověk se "nezadýchá":).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images