Today's (yesterday's) workout 27,28♥!

4.2.13

Ahoooj. Přeju krásný začátek týdne, který se zachvilku (nebojte) přeleje v týdenní prázdniny (pokud jste Praha 1-5). Tento týden se nic nemělo psát, protože na naší škole ( ČAO 8-pojďte se podívat) je týden otevřených dveří. Což pro učitele asi nic neznamená, protože píšeme chemii a dějepis. Ale chápejte, píšeme  karboxyly, ale holky....já vám upřímně sděluji, že já to naprosto NAPROSTO nechápu.
 Chemie je fakt zlo číslo jedna...a hned v závěsu je dějepis:D. To píšeme totalitní režimy až druhá světová. Mě přijde dějepis fajn, je hezký něco vědět, ale víte co? Já mám hrozně špatnou paměť, takže si vůbec nic nepamatuju:/. Navíc naše učitelka neumí vůbec učit. Je super-rychlá, nic nevysvětlí, přeskakuje, na tabuli napíše jednou jméno, podruhý datum, který spolu nesouvisej...a když si nepíšete 5(!) vteřin, tak ste v hajzlu a už se nikdy nechytíte. Jako člověk je hodná, ale učitelka hrozná.
No omlouvám se za emocionální výlev:D:D. Jo a včera jsem necvičila:), včera jsme doma měly hrozně moc pečení a vaření:).

A tak to dopadne, když při cvičení přijde kocourek a rozhodne se vám zalehnout podložku:D.















1) Jillian a její 2 level z 30-day-shred. Znáte, nemusím popisovat:).















2) A jde se na six-pack:).















3)  Delší cvičení, která vás pěkně prožene:)! Opět je zde Becca, která má snad nejhezčí postavu jakou jsem kdy viděla:)!















4) Cassey chce vaše vnitřní stehna zmenšit, tak se pojďte do toho pustit ne? Abych pravdu řekla, tak díky problémům s kyčlema se mi tohle necvičilo vůbec dobře. To lupání/bolest je někdy fakt strašně nepříjemná. Na konci cvičení jsem si řekla, že to bylo lehké, ale možná, že jsem jen flákala. No uvidíme...















5) Miluju tenhle workout! Je tak boží! Miluju, když se můžu překonávat:)! Břišní svalstvo a stehna mi nedělají skoro problém, prostě držím a držím! U rukou je to těžší - těm se prostě nechce mě nést→těžkej zadek:D!

Po cvičení jsem si dala Caro se sušeným sojovým mlékem, bez cukru.
2 lžičky Cara+6 lžiček sojového nápoje Zajíc♥!
Jak se máte vy? Co škola? Práce? Taky vás zvířátka někdy "obtěžují" při cvičení?:))

You Might Also Like

15 komentářů

  1. ja som na tom s dejepisom rovnako, tiež som nad ním dnes sedela asi dve hodiny a nič som si z tej druhej svetovej dokopy nezapamätala, hlavne tie dátumy mi robia problém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt blbý. No...datumy-to je teprve horor:O!

      Vymazat
    2. Promiň:/. Můj komentář zní dost hnusně:D. Tak to nemělo být:(.

      Vymazat
  2. Ty prázdniny ti závidím. :)) Mně teď běží poslední týden volna a v pondělí "hurá" zpět do školy. Nechce se mi tam. :D
    Jinak kocourek je pohodář, asi se mu na podložce líbilo. :))
    Zlom vaz ve škole. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komu by se chtělo:(. Je to peklíčko. Díky bohu se mu nelíbilo, když sem nad ním dělala kliky:D. Děkujůů:).

      Vymazat
  3. Chemie je hnus, svatá pravda :D Zrovna dneska jsme psali, výpočty z nějakých rovnic, prej opakování :D A mě dříve při cvičení rušil můj malej jorkšír :D Teď by se mu to asi nevyplatilo, trochu jsem zrychlila :D takže si raději zavírám dveře od pokojíku a ruší mě jen rodiče :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že na střední máme jen dva roky:D. Ještě půl roku a nebudu mít ani děják/chemii/fyziku...
      Taky bych chtěla zrychlit:D. Jo rodiče...ty dokážou potrápit:D.

      Vymazat
  4. taky jsem si řikala že tu nivu vynechám, protože je na mě moc slaná :) ale v tý kombinaci se to uplně ztratilo a já žádnou slanost necítila :)
    ty jo, další super cvičení, toho je tolik že já se už v tom ztrácím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spíš, že sýr nejím:).
      Hele videa se někdy opakují, takže se ti to možná jen zdá:).

      Vymazat
  5. Tak ve škole to zvládni a s chemií vypraš kožich! :))
    Kočička je krásná, také mi to ta naše dělá! :D
    Video s Cassey dneska vyzkouším, super ! :)
    A caro miluji, zažene mi chutě vždycky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:). No uvidíme jak ta chemie dopadne:). Děkuju, kocour bude komplimentem polichocen:D. Tak potom dej info, jak se ti s Cassey cvičilo:). Caro je mňamka:)!

      Vymazat
  6. Chemie byla pro mě na základce peklo, na střední už se dalo opisovat, a na konci střední jsme měli učitelku tak přísnou, že jsem se to, světe div se, nadrtila a na chvíli to uměla.
    Dějepis se mi zošklivil taky na základce, měli jsme učitelku to samé co ty, ale asi se ho budu muset znova naučit, jestli ještě půjdu na vejšku, budu z něho mít asi přijímačky.
    Zrovna dneska, když jsem dělala stretching se po mě micka začala sápat a tulit se :D
    A tu Beccu neznám, asi ji omrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele tak to jdeš na nějakou právní ne? Tak vím, že se z dějáku přijímačky dělají:/. Jo kočičky přijdou vždy v nevhodnou chvilku:D!. No rozhodně Beccu omrkni:). Já jí fakt miluju:).

      Vymazat
  7. Můj Akiš dělá to samé :D a nejlépe pět vteřin než začnu cvičit na břicho a pak se rozčiluje, že ho vyhazuju :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo...kocour je vždycky tak naštvanej, že radši odkráčí ven:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images