Workout 41,42,43♥!

19.2.13

Ahoj ahoj ahoj.
Nestíhám chodit na noťas...takže se omlouvám:D.
V neděli jsem necvičila, protože jsem nechtěla mít hnusný zpocený vlasy na pondělí→lenost si je umejvat;D.
V pondělí jsem necvičila, protože jsem přišla v půl 8 a to chodim do postele, takže jsem to vzdala. Ale běžela jsem na autobus a pak chodila, tak aspoň nějaká aktivita:D.
Dneska jsem byla plavat na 40 myslím:). Snažila jsem se dávat si pořádně do těla. I když ono se to v tý vodě  moc nepozná. Já jsem se řídila tlukotem srdce:DD. Dneska jsem si dala 3x ovesnou kaši:D. Sem na tom závislá:D. Ale je to jediný jídlo, který mě spolehlivě zasytí po delší dobu. Což sem potřebovala k tomu, abych se pořádně naučila tu debilní chemii. Hádejte, umím jí?. Znáte to...prázdnej žaludek=nulová paměť. Já teda paměť nemám tak jako tak, ale furt jsem byla spokojená:D. Ta nejzajímavější varianta ovesný kaše byla tahle:kousky tofu, burákový oříšky, višňová marmeláda+ovesná kaše. Moc dobrééé:D. Akorát pokud se nepočítá bazén, tak můj pitný režim nebyl možná ani litr, takže...fackuju se.

Možná, že díky tomu se mi často točí hlava.
Bože. Chápete, co budem měsíc(!) dělat na těláku? Rytmickou gymnastiku, či co! Dneska jsme měly první hodinu a musely jsme si dělat sestavičky. No kriste...já, která si nezapamatuju ani, co jsem před minutou řikala. Ale nakonec jsem si to celkem pamatovala...ale teda...no škoda, že nás holky nenatočily, klidně bych vám to sem hodila:D:D. Naše taneční představení sice nemělo žádnou synchronizaci, ALE! Válely jsme sudy, tleskali, pak spolužačka točila s druhou holkou, třepaly sme rukama, skákaly:D...největší trapárna:D. Já se těšila na nějaký hezký záhulový hodiny a my budem měsíc dělat toto! No hrozný:D. 
Bože. Chci florbal.
Dál nevím, co říct. JOOOOOO! Už vim. Zítra máme 3 hodiny a pak jdem celá škola na Hobita. Hrozně se tam těším:D. A doufám, že tam půjdou najednou všechny třídy, i když je nás 800, tak nevim, jestli se tam vejdem. Špatná myšlenka:D. Hlavně ať tam jdou moji idolové, to je to hlavní. Bože...baví mě bejt ještě "dítě", můžu bejt zamilovaná pořád do někoho jinýho:D.
Máte to taky tak holky? Nebo jste dospělý a přijde vám to trapný? Nemyslím tím, že se jako krávy smějete a ukazujete na toho kluka, jen prostě se vám líbí a vy nenápadně koukáte s vyvalenym výrazem a hlavou zatopenou edorfinama:D. Jaké typy kluků se vám líbí? Svalnatí/blonďatí/dlouhovlasí/neoholení/vysocí? Jen říkejte...zajímalo by mě to:D.
Tak se mějte. Půjdu zalehnout. Bolí mě rameno.
vzaly byste ho za ruku?





You Might Also Like

8 komentářů

  1. Také chodím brzo spát! :))
    Tělocvik ti nezávidím, i když u nás je to taky leháro, děs! ;)
    S pitím něco udělej, koukám, že to není jen můj problém! :D
    Závidím ti plavání! ;)
    Hobita si užij :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jakože v osm jdu do pokojíčku na noťas a pak se snažím chodit v +-22:00 spát, přece jenom vstávat v šest je hrůza.
      Ještě, že máme dobrou učitelku:D.
      No...udělej. Já jsem prostě neschopná:O!!
      Jo plavání je super a fakt rychle ubíhá:).
      Děkujuuu..užila jsem si ho:).

      Vymazat
  2. :D já miluju pozorování svých idolů, často pak ale dochází k menším trapasům (pády na schodech a podobně :D), bohužel jsem měla většinu idolů v maturitním ročníku, takže už na škole nejsou a já se nemám čím kochat :D (teď už tam není nic moc výběr ://) Jinak závidím, že jdete místo školy do kina :D to u nás by se asi nestalo, pokud by to nebyl den před prázdninama a podobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď:D. Je to taková zábava:D! No...já neumim po schodech chodit jako člověk, takže vůbec nevnímám lidi a držim se zábradlí:D:D.
      Hele...do kina jdeme jen kvůli tomu, že to tak chtěly angličtinářky, jinak bychom nikam nešli:D:D..

      Vymazat
  3. mě se šiška točí a bolí pokaždý když málo piju, poslední dobou se ale taky musim dost nutit. Já kaše taky miluju, je to tak rychlý, slaďoučký, supr konzistence... a k snídani si jí klidně dovolím kýbl! Jinak ta tvoje kombinace je fakt divno-zajímavá :)) ale věžím tomu, že to dalo dohromady lahůdku!
    Takovej tělák bych nechtěla ani za nic. Nikdy jsem nebyla na ty složitý opakovací věci jako je aerobik, zumba atd. Už když jsme nacvičovali předtančení na maturák tak jsem trpěla, ale nakonec jsem si to užívala, jenže to jsem to už měla tak 50x zopakovaný a netrdlila tolik.
    U chlapů to je těžký. Každej může bejt okouzlující a uhrančivej. Nejvíc nesnášim takový ty šampony a uhlazený hezounky, často třeba fotbalisti. Já mám ráda když je chlap prostě chlap! vyšší postava a mírně zarostlej, dobrodružnej (to se ale na pohled nepozná no :D) může bejt i v rámci mezí čuně :D zkrátka, nechtěla bych vedle sebe žádnou holčičku. S holkama hodnotíme kluky furt a nedávno jsem měli jeden společnej objekt, říkaly jsme mu démon :DD měl strašně nádherný modrý oči, tmavě hnědý vlasy, takový hustější strniště atd...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jak není léto, tak to člověka moc nenutí no:/.
      Jo ty buráky nebyly slaný:D. Jen tak pro zajímavost. Fakt to bylo moc dobré:D.
      No já jsem dosti jelito...fakt ráda tancuju, ale synchronizace mi nic neřiká:D.
      Myslím, že u chlapů sme na tom stejně. Taky mám ráda takový ty "divočejší" a né úplně uhlazený, ale zase...já asi nemám typ:D.
      No tak to musel bejt kus:O. Modrý oči+hnědý vlasy? No páááni. A teda strniště mám taky ráda, akorát většinou sou to kluci kolem 22 a výš a ty moc nechtěj pomatený skoro-osmnáctky:D.

      Vymazat
  4. Ouch, božský "Magic Mike"..... Tím jsi mě dostala :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images