Workouty, které si můžete vytisknout♥

14.2.13

Nazdárek opičky.
Právě jím lískové oříšky a jen mlaskám. Zajímavý je, že stačí málo a člověk je celkem  najedený:D. 
Zjistila jsem, že né každému musí vyhovovat video-verze workoutů, protože nemají náladu zapínat počítač nebo ho nechtějí tahat do většího pokoje, nejede jim rychle internet...tak jsem se rozhodla pro vás vyhledat obrázkové workouty. Můžete si je vytisknout a přišpendlit na nástěnku/založit do sešítku o cvičení. Ten sešítek je skvělý, protože si ho můžete brát na cesty sebou:). A už nikdy se nebudete moc vymlouvat na to, že nevíte co cvičit:).
Obrázky mám z TUMBLR a nebo moje tvorba.
Před cvičením se rozehřejte například "během na místě" a po cvičení si protáhněte svaly!
Co asi myslí tím 20m sprint? 20 minut sprintovat? 20 metrů?:D


Pokud si chcete zacvičit s parťákem, tak proč ne;).  Výraz "high five" je placák:).
Fuj snědla jsem nějakej hnusnej ořech:D!
Už se nemůžete vymlouvat na nevědomost. Už víte, co jaký "crunch" obsahuje.


Push up=klik, bridge=most-ležíte na zádech, rucé podel těla, skrčte nohy a zvedněte zadek. Položte a opakujte už se skrčenýma nohama. Plank=to co je na obrázku akorát jsou obě ruce na zemi(můžete být i na loktech.


wall squat=dřep o zeď






Opakujte  3x.





Chcete další mnou vytvořené workouty? Nebo ty anglické? Klidně ještě něco najdu nebo vytvořím:D.

You Might Also Like

18 komentářů

  1. To je super, zvlášť ty první se mi líbí:-) A vidím je poprvé:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty první sou hezký:). Je tam hezký názorně ukázáno, jak se cvik cvičí:).

      Vymazat
  2. To se mi líbí, tisknout to nebudu, ale inspiraci si z toho vezmu :) moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když není potřeba, tak se nemusí tisknout, to je jasný:). Děkuji:)).

      Vymazat
  3. Mě se tyhle seznámky a obrázkový workouty děsně líbí, často si je ukládám, ale nikdy jsem podle toho necvičila :D já mám prostě nejradši videa, kde mě to nutí všecko postupně krůček po krůčku až pak zírám, že jsem se dostala až na konec.
    U toho taky trochu bojuju se Zuzkou. Neumím jet v jejím tempu, takže si vždycky napíšu co musím zvládnout a to se pak musím hodně držet abych neodpadla při první bolesti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já podle nich taky nikdy necvičila:D:D. Ale já nikam nejezdim, takže si můžu zapnout noťas a cvičit podle toho:D:D. Ale když má někdo třeba "slow net", tak se mu to může třeba hodit:D.
      Ale tvoje tělo bude krásně vysoustružený...bolest teď, výsledky potom:D.

      Vymazat
  4. Pár jich znám, ty první ale ne, ty si musím vytisknout! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tiskni:). Jednou se to hodit bude:).

      Vymazat
  5. Super! Inspirace není nikdy dost! :) Nejvíc se mi líbí ty tvoje ;) Většinou nerada cvičím podle videí, nebaví mě, když tam jsou moc dlouhé pauzy mezi cviky, tak si radši cvičím sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo děkuju, sem se s nima taky pěkně...srala:D:D. Jo to mi u nějakej videí hrozně vadí...proto si vybírám osvědčené kanály:).

      Vymazat
  6. milujem tieto workouty.
    Pár ich už mám,ale ak ti nebude vadiť ,,požičiam´´ si aj tieto?. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosimtě! Klidně:). Já budu jen ráda:). Stejně většinu jsem nevytvořila já...a ty co jsem vytvořila jsou pro vás:*!

      Vymazat
  7. Určitě nějaký vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) uvidíš, jak budou bolet svaly:)!

      Vymazat
    2. Teď jsem u sebe v počítači objevila Bikini blaster 1 od Cassey, tak jsem si našla a vytiskla ještě dva další workouty, máš prý vždycky spojit dva dohromady a je to komplet cvíčo.

      Vymazat
    3. Jo? Já s Cassey cvičim hrozně ráda, ale nevím, že má takhle workouty:O. Já jsem jako viděla nějaký tabulky, ale to bylo většinou jídlo nebo tak:). Se na to jdu kouknout:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images