Happy Birthday Verčo♥!

30.3.13

Dnes mi je 18 let.
Měla bych se začít chovat dospěle...
Ale víte co?
Já to neumím.
Za dnešek sem už slyšela hádku, pořezala se, při dárcích sem pocítila jisté zklamání. Ano řiká se...darovanému koni, na zuby se nedívej, ale když vám dá někdo něco, co mu omylem zabalili a ten dotyčný vám to dal "omylem" už o Vánocích roku 2011....a myslí si, že jste tak debilní a nepamatujete si to...ne, jsem "dospělá", tak se nebudu utápět ve smutku. Víte, já nechci drahé dárky, ale chci dárek, který je od srdce! Maminka mi dala krásný naušnice a zlatý náhrdelník po ní. Na památku do života! A je mi jedno, kde to sehnala a nebo že to dokonce nekoupila přímo pro mě! O to mi vůbec nejde! Ale je to z lásky a vím, že když něco potřebuju do školy, kosmetiku,..., tak mi to pořídí/zaplatí během normálního roku a není jí líto za mě dát nějaké peníze!
Jsem smutná a trochu mě to děsí. Celý život se snažím chovat podle pravidel, jsem slušná, nefetuju, nejsem tlustá, nenechám si srát na hlavu...ale prostě...
No je mi líto, že vás tím otravuju, ale osobně to nikomu ani nechci říct, protože bych se musela stydět.
Dám vám sem aspoň hezké fotky:).

Mamča mi udělala dortííík:). Už se těším až ho ochutnááám:). Je tam tučný tvaroh a plnotučné mléko. Myslím, že to nic není, když to není denně:). A hlavně nad chuť mléčných výrobků s vyšším obsahem tuku neni.
Samozřejmě máme i zeleninku:). Šunka, okurva, rajče, salát-popisuju, jako kdyby jste byly slepé, co:D:D.
Sem debil:D. Krájím zeleninu a dopadnu takhle:D.
Náhrdelník po mamince a naušnice od maminky:). Ale ještě dostanu k narozeninám tetování a peníze na oblečení a botky:).

Článek píšu už dýl a před chvilkou jsem musela počkat, protože jsme si dávali rodinnou večeři a dort. Naprosto příšerný...bratr srkal, táta se snažil konverzovat. A ještě, když sem bratra upozornila...tak řikal "Já nesrkám..." a já "No tak si to asi vymejšlím;)" a jeho reakce byla něco jako "No...". Moc radostný...
Už jste někdy brečely na záchodě na své "jedinečné" narozeniny? Takhle se to zdá, že to přeháním...ale věřte mi, že přehánění nesnáším a rozhodně bych ze sebe jentak nedělala chudinku, protože to je spíš nechutný....
Omlouvám se za můj depresivní článek, ale prostě to jinak necítím.
Aspoň, že jsme se s maminkou odpoledne koukaly na filmy a zásmály se až nám tekly slzy:).
Hezký narozeniny Verčo.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Všechno nejlepší! ten dort vypadá skvěle! A já mám taky nejradši dárky z lásky...nemusí stát tisíce korun.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc:). Jo dortík se vážně povedl:). Taky si myslím, že je to pravý důkaz lásky.

      Vymazat
  2. Zlatooo, na narozeniny se přece nepláče :* No i když to říká ta pravá, já řvu bezdůvodně velmi často... Jen tak, že je mi prostě smutno. Doufám, že se bolístka brzo zahojí :***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:). Jsem ráda, že aspoň někdo se také zmínil o tom negativním:). Jsi moc hodná a nechci, abys byla smutná, protože někdo jako ty si to nezaslouží:). Děkuju moc:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images