Jak začít s domácím cvičením? Co je potřeba vědět? Oblečení

9.3.13

Ahojte:).
Dneska bych chtěla holkám, co chtějí začít s cvičením začínají, jak se oblékat doma, když cvičí.


  • Prvně si uvědomte, kolik chcete/můžete investovat peněz. Nemusí to být tisíce, protože se všechno dá většinou sehnat levně a hlavně(!), nemusíte kupovat úplně všechno nové. Já si nemusela kupovat nic(i když bych možná mohla:D).
  •  Tričko a leginy si nemusíte kupovat. Doma určitě máte tričko/tílko z lehkého materiálu, které není moc upnuté, ale zároveň ani extra volné. Upnutá trička/tílka se mohou na tělo příliš lepit a to není každému příjemné. Volná trička/tílka se všude pletou a překážejí, takže zase špatná volba. Legíny jsou na cvičení příjemné, protože jsou elastické a přizpůsobí se všem krkolomným pohybům, kterým se při cvičení prostě nevyhnete.

  • Sportovní podprsenka. Ta je vážně potřeba. I když máte malý prsa (jako já:D), tak stejně si jí pořiďte. Zaprvé si přece nechcete nechutně propotit vaší normální podprsenku a zadruhé je nepříjemné poskakování prsou(asi neumím skloňovat) bez podpory. Bez správné podprsenky si zaděláte na povislá prsa bez tvaru, protože si opotřebujete prsní vazy. Já když si jí občas zapomenu, tak si musím přidržovat prsa a to není nic příjemného a ani zdravého→hned se jdu převléknout do sportovní. Sportovní podprsenky se dají sehnat HMku a v každém sportovním obchodě. Cena není vůbec strašná:). Určitě najdete nějakou za 400,- a ve slevě i nějakou levnější. Při výběru dbejte na široká ramínka a příjemné nošení. Bavlny by tam mělo být určitě méně než 30% a nejlíp žádná. Velký výstřih si raději odpusťte:).

  • Kalhotky. Já se přiznám, že nevlastním žádné sportovní kalhotky, ale určitě vám je doporučuji. Člověk se potí všude a tenhle kus oblečení je přímo na těle, takže si pořiďte třeba stejně barevné jako sportovní podprsenku. 
  • Ponožky jsou to skoro to samé jako kalhotky. Ale pokud nemáte dost financí, tak se na ně můžete vykašlat.
  • Boty. Snad nejdůležitější část oblečení. Bez bot si ničíte kolena, takže na ně rozhodně nezapomínejte→já mívala dokonce mozoly zespod nohy. Musí pevně držet nohu, musí být pohledné a musí plnit svůj účel. 1) Vyberte boty, které vám sedí víc jak na 95% procent. Neměly by se vám vyzouvat a ani by se vám v nich neměla noha posouvat. 2) Vyberte si boty, které se vám líbí. Cenovka zde může být vyšší a tak se neomezujte ve výběru. Navíc, třeba jednou půjdete běhat:).... 3) Zkuste najít boty, které jsou lehké. Je to příjemné. 4) Zeptejte se v obchodě. Každý má jiné potřeby a druhů bot je hrozně moc. Nikde nevyčtete fakta, která se hodí přesně pro vás. 5) Boty by měly mít podrážku pružnou, ale zároveň pevnou, takže žádné šlupky. Pokud jste bez peněz, tak pokud máte boty, které jste nosily na tělák a sedí vám, tak vezměte ty. Já to tak taky dělám. Nohu mám pořád stejnou, takže jsou celkem příjemné. Ale mohly by být měkčí.
Moje bota.




  • Pokud chcete můžete si koupit třeba potítko nebo čelenku na odsávání potu. Ale stačí ručník:).
Po docvičení
  • Vezměte oblečení a dejte ho osušit. Nenechávejte si ten pot na sebe uschnout. Nemusíte hnedka všechno prát. Perte podle potřeby. Já to dělám 1 za 14 dní. Sportovní oblečení se pere ve studené vodě ručně:).
Sušení po cvičení.

Vykoupejte se hned po cvičení, jinak vás bude z potu štípat celé tělo:)!

Holky, co cvičíte, máte nějaké tipy, kde nakupujete? Co nosíte? Do čeho rády investujete?



You Might Also Like

18 komentářů

  1. Osobně pokud cvičím doma, tak jen v podprsence a šortkách, protože bych se jinak asi upekla :D Zrovna tenhle týden jsem si koupila novou sportovní podprsenku v Lidlu cca za 120Kč nebo tak nějak. A jsem teda max. spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát mě by se na stehna přilepil prach a to já z duše nesnáším:D.
      No vidíš:). Lidl má ta sportovní náčiní a oblečení super akce:).

      Vymazat
  2. Přesně tak, jak píše slečna výše. Také cvičím jen ve sportovní podprsence a kraťasích, jinak bych tu umřela vedrem. :D
    Jinak článek je určitě super pro začínající holky, snad jim pomůže. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mně nepřijde, že by mi bylo extra horko v leginách, váážně:D.
      Třeba to nějakou začátečnici nakopne:).

      Vymazat
  3. Já cvičím sama v pokoji, takže si vystačím se sportovní podprdou (z HM asi za 500, ale je pevná, problém je, že se z ní po cvičení často dostávám a dnes v ní i křupla nějaká nit, což mě naštvalo!) a dál s botami. Pamatuju na doby bez nich, jak mě neskutečně bolely chodidla od tvrdé podlahy. Jinak už mám na sobě jenom obyčejné ponožky a spoďáry :D na ven mám jedny 3/4 legíny a jedny trochu takový 3/4 harémky.
    S praním to taky nepřeháním ( tak 1x za týden nebo 2, když už podprda smrdí :D)
    Jinak myslím, že je zbytečné investovat velké prachy do kousků jako jsou šortky, kalhoty, nebo tílka. Kvalitní a klidně dražší by měla být ta podprda a boty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *že se z ní po cvičení často nedostávám

      Vymazat
    2. Jo to křupání u oblečení nemám ráda:D. Doufám, že ti bude ještě dlouho sloužit, protože by to byla škoda:/.
      Týýý jo. Vy jste všechny holky takhle nahatý:D? My máme v baráku hrozně moc prachu a já bych jím byla celá polepená :D.
      Jo hlavně ty botky:). Ty mohou sloužit i desítek let. Máme doma Adidasky a ty teda drží od máminých mladších let:).

      Vymazat
    3. staci doma uklizet a nebudes prachem obalena :)

      Vymazat
    4. Jéé...můj první debilní anonym:). To je fakt rada nad zlato;).

      Vymazat
  4. Taky musím cvičit jen v kalhotkách a sportovní podprsence, a i tak jsem po svém cvičení zlitá a musím si dát všechno sušit :D A k tomu mám ještě otevřený okna, aby mě i tak nebylo vedro :D Nechápu, že se v leginách při cvičení neuvaříš :DD A dřív jsem dělala tu chybu, že jsem cvičila bez bot, teď už vím, že na nich záleží a taky na jejich kvalitě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo jsem zpocená, ale že bych cvičila jen ve spodním prádle? No teeeda:D? Jo vy máte vlastní pokoje, ale já nemám, takže nepotřebuju ukazovat bráchovi a mamce svoje tělo ve spodním prádle:D. To je problém:D.
      No nevím, sem divná:DDD.

      Vymazat
    2. Aha, tak to chápu :D Ja cvičím ve svým pokoji, kam v tu dobu nikdo neleze, jinak by dostal po tlamě :D

      Vymazat
    3. To ti závidím:D. Ale tvoje tělo je lepší objekt k závidění:D. Nebo spíš k závisti:D.

      Vymazat
  5. jo, o tom jsem taky psala :)
    já cvičím ve sportovních 3/4 a sportovním tílku :)
    a bez bot jsem taky dříve cvičila, teď už nikdy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobře, když o tom píše více lidí:). Snad to pomůže:).
      Jo bez bot je cvičení peklo:O!

      Vymazat
  6. Cvičím v takových sportovních "teplácích" po kolena a sportovní podprsence, to mi stačí :) a na lepší botičky si šetřím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já cvičím v dlouhých legínách a tričku s dlouhým rukávem :D přesně jak říkáš, mít jen podprdu, tak se na mě všechno lepí - od podložky až po kočičí chlupy (to bych musela vysávat před každym cvičenim) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo:D! Já si taky myslim, že to není o čistotě. Kočičí chlupy prostě nejdou dát dolů:D:D:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images