Můj život ve fotkách-jídlo, počasí, kocour,..

29.3.13

Ahojky. Jsem malej lenoch....vůbec nic kromě workoutů nepřidávám:). Tak jsem se rozhodla vám přiblížit svůj život pomocí fotek:).

Už nemám vločky v těch blbejch pytlíčkách, ale hezky v dózičkách:D.
In love with green tea♥.
Ovesná kaše s oříšky, pomerančem a jahůdkami (rozvařené).
Vůbec netuším, co je to za maso:D. Ale bylo dobrý:D.
Pamatujete na Macíčkovu pacičku :/? Furt má to oholený místo skoro nezarostlý:D.

Milujuuuu. V odštavnovači jsem si "odšťavila" pomeranče a jablka. Já k tomu pokaždé leju vodu a pak vyžírám ten "odpad", který je velmi zdravý a nevím, proč bych to měla vyhazovat:D. Byla jsem přepito-přežraná:D.
Noo... Zase kaše, jablka a skořice.
Bože. Kuskus. Kousek nebe v mých ústech. Cuketa+mrkev. Mňam!



Lak starý asi 10 let, ale lepší než laky staré půl roku.
Pamatujete na dárek pro kamarádku?
Občas si k jídlu dám i nějakou tu prasečinku. Zdá se toho hodně, ale většina je omáčka:D.
 Seriál je o dívce, která z lidí při sexu (či jiném vzrušení) vysává duše.
 Nejlepší hororový seriál všech dob!
 Tohle je prý taky hororové, tak se na to chci kouknout.
 Co byste dělaly, kdyby jste zjistily, že máte dvojče a že váš život je jen hra?
Nejlepší herečka, seriál, příběh, zápletky, móda.
 Musím si udělat další.
 Našla jsem zalíbení ve votočvohoz.cz. Už se na ně těším. Plus na krásnej korzet♥.
  V poslední době jsem se zase koukala na youtuberky.
 Když nic nedávají v TV..očko hraje muziku.
Game of Thrones je nejlepší seriál na světě. Hraje tam nejkrásnější Kit. Miluju ho. Jako vážně:D!
Mamka udělala americký "koláč". Akorát máme spíš buchtu, na koláčovou formu jsme se vyprdly. Nejlepší buchta na světě. Jako vážně holky, nikdy jsem neměla nic lepšího.
Proboha...chci už hezký počasíííí!
 Šmírováním sousedů bych se mohla živit. Přistavili si k domu, nějakou boudu a já tam můžu koukat na co čumí v TV:D. Svině bohatý:D. Chudák moje nejlepší kamarádka, co s nima bydlí. Je to otravná rodina:/.
To víte, když máte bratra na policejní akademii, tak tohle nacházíte všude:D.


Bože...myslím, že tenhle článek nikoho ani nebude zajímat, ale zase...fotky se dají rychle project.... No, ani nebudu počítat, kolik jich tu je:D.

Chtělo by to komentáře, protože si připadám tak sama:/. Jo a omlouvám se vlastně za sebe....nějak nepíšu komentáře k vašim článkům. Ale já třeba chci něco napsat, ale někdy mě napadají povrchní komentáře typu "Super článek, pobavil mě" nebo "Jéé to musí bejt dobrý". A já nechci, abyste si myslely, že vás komentuji, protože to přivábí někoho ke mně. Budu se snažit, vylepšit své neomluvitelné chování kočky:*. Pac a pusu, pac a pusu, Vaše super drbna. Ne kecám:D, ten seriál nemusím, takže - Paaaa kočky:*!

You Might Also Like

24 komentářů

  1. všetky serialy pozerám až na Lost Girl!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo? Tak to jsem ráda, že nejsem jediná:D.

      Vymazat
  2. Také jsem si dala vločky do doz a je to parádní! :))
    Mě náhodou článek zaujal, mmám ráda takovéto články! :)
    Moc se mi líbí tvoje jídla, vypadají moc chutně! :))
    Ani jeden ze seriálu neznám, ale zaujal mě Lost girl, asi se kouknu na nějkaej díl! :))
    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď...z tý dózy se to super vyndavá:).
      Joo super, tak to jsem ráda:).
      Většinou se dají i jíst hele:D...
      Jo koukni, je to zábavný a vůbec jsem vlastně nepopsala o čem to je, to se totiž budeš divit, kolik tam bude zápletek;).
      Děkujuuu Kouky:*!

      Vymazat
  3. Pobavilo mě jak vše na pc fotíš přes fotak :D neznáš Prt screen sysRq na klavesnici? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si to řekla hned potom, co jsem to vyfotila:D. Já měla zaplej foťák, tak se mi potom nechtělo ořezávat fotky:D. A chtěla jsem to udělat tajemnééééé:D. No dobře...tak pro příště:D.

      Vymazat
    2. Ahaa :D jinak hezké fotky :)

      Vymazat
    3. Já nejsem debilní:D:'(:D!

      Vymazat
  4. Také mám vločky konečně v dóze! :)) Už mě to pytlíkování štvalo. :D
    A ovesná kaše, to je zkrátka má slabost. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď...hlavně, jak se to všude sypalo:D!
      Joo...teďka jsem si jí začla dělat v mikrovlnce, abych nemusela čistit hrnec a měla to hnedka:D.

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí tento foto článek :))))
    Prijd me navštívíte na mem blogu, budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:). Jsem ráda.
      Navštívííím:).

      Vymazat
  6. tak promiň! :P fitspiration no :D ... joo ta holka má úžasnou postavu! hlavně to břicho :) .. a jestli jsem zhubla se mě zeptala bratránkova manželka a ona je modelka, takže mě to hodně potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee neomlouvej se:D..to byla spíš taková srandička:). Má...a to bříško? Nádherný, vůbec nechápu:D.
      Ty vogo...taková čest. To bych taky chtěla:D.

      Vymazat
  7. a máš tu moc pěkné fotky :) .. líbí se mi ta zahrada! v létě musí být nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Kristee:). No jsem za ní ráda, to je pravda, ale sekání jsem vzdala už před rokem:D. Radši nechávám na ostatních.

      Vymazat
  8. Hezké fotky :)))


    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Pokud najdu, tak určitě dodám:). Mamka totiž recept přinesla z práce, tak třeba odkaz ještě najdu:).

      Vymazat
  10. American Horor Story jsem si zamilovala a na Carrie Diaries se zrovna chystám, snad se mi bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budeš závislá jako já:D! Oboje miluju:).

      Vymazat
  11. To mě bavilo a s tím počasím, já už chci takyyyy teplo, sluníčko, mě to úplně vysává!! Ani na psaní nemám takovou náladu, chjo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo přesně...taky mě nebaví, jak je pořád hnusně:/, je to vážně depresivní.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images