Today's and yesterday's workout 57, 58♥! Život kolem mě...

6.3.13

Hello girls. How are you?
Takže. Lekce angličtiny číslo jedna. Oslovení.
Kecám:DDDDDD. Jen vždycky nejtěžší část článku je napsat nějaký pozdrav a já nechci pořád začínat slovem "ahoj". No tak sem zvolila tuto "originální" cestu. Vím, jak se teď hrozně popadáte za břicho a nemůžete se smíchy nadechnout. Ale to jsem prostě já...děsně vtipná:D.


No. Včera jsem si byla po škole zase zaplavat. Plavala jsem jenom prsa a "kraula". Kraula jsem plavala tak, že jsem měla destičku, protože nosím linky, které když se roztečou, tak nejdou umejt:D. A domu jako panda nepůjdu. Sice je mam fakt ráda, ale mně to fakt nesluší:D. A navíc...je výhoda, že když máte destičku, tak pracují jenom nohy, což mě těší trošku víc, než ruce:D, ale nakonec jsem to měla rozdělené 50:50.
A hned potom následovala masáž, kterou mi udělala kamarádka, která chodí na masérskou školu. V poslední mě ještě více bolí rameno a lopatka, tak jsem to už nemohla vydržet. Zatím mě to nezačlo bolet. To bude tim obrovskym množstvím Dolgit krému:D. A nebo šikovnou rukou Adélky...nevím, co je víc pravděpodobné. Snad ta ruka!
Dneska jsem se s kamarádkou hrozně smála. Znáte takový ty věty/slova, který jsou hrozně vtipný, takže se smějete, že se otáčejí lidé? No...tak jsme to měly dneska:D. Jsme fakt kreténi:D, ale já to miluju:D.
Ty poslední jsou celkem podobné těm mým. Moje jsou ale trochu vyšší a mají vyšší podpatek,
Když sem přišla domů, tak jsem se najedla (jídlo mám nafocené), koukla na kousek jednoho filmu a pak vyrazila na poštu. Na sebe jsem si vzala můj vínový kabátek od mamky, džíny, tričko a kozačky na podpatku. Ty kozačky miluju, ale zdá se mi, že v nich neumím chodit. Což je divný, protože když jdu kolem skleněných oken (u obchodů), tak vypadám úplně normálně. Asi se moc soustředím:D. Což je blbost.
Nejkrásnější drtička na světě♥. Teď, kde jí sehnat?

Myslíte si, že když jste někdy někomu popřáli den po narozeninách, tak se svět zhroutí? A co takhle dát někomu dárek k Vánocům až v březnu? Jsme tři ve třídě. Sme debilní:D. Ale nechápu ty holky. Ony dostávají 1000 na měsíc, ale dárek koupit neuměj:D. Já dostávám 400 a ještě si platim open, šminky, takže nemám vůbec žádný peníze:D. Kamarádce jsem slíbila drtičku na trávu tabák, takže jsem se konečně odhodlala jí objednat. Vtipný je, že doprava stála víc než sama drtička. Dál se mi nelíbí, že byla taková pomlácená, ale přitom byla v obrovský krabici, v mega dlouhé bublinkové folii, pytlíčku. Nebudu jí vracet, zas tak hrozný to neni a navíc je moc hezká (fotky mám, dodám). Na drtičce se dělíme tři, takže tak závratná suma to není:). Navíc jsem jí něco přibalila, ale to už je tajemství.

Cvičení jsem dneska nevynechala.
1) No...prdel to fakt nebyla. Skučela jsem a někdy klečela, protože to dál nešlo. Snažila jsem se jít vždy až do konce, ale u některých cviků? To mi prostě nešlo. Vážně věřím, že potom člověk vypadá skvěle:D. Je potřeba jedna činka.















2) A protože chci mít super krásný břicho (Nikol-BG), tak sem si dala tohle video. Pokud milujete retro(1994), tak vás to potěší. A jestli nesnášíte čekání mezi cviky, tak vás to nadchne ještě víc. Vše je plynulé.

Hahahahahahhahahahhahah. Na*er si♥.

Jak se máte?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Vůbec jsem nevěděla, že něco jako drtička existuje :D My si s holkama dáváme běžně dárky třeba o 2 měsíce déle ;)
    S těma penězma je to na prd, když člověk někde občas nebrigádničí :-/
    Jo a nedávno jsem si zacvičila to video z fitness blender ( to cardio hiit nebo tak nějak) a dva dny jsem cítila zadek a ramena (přitom ty ramena se tam nějak moc nezapojují :D). To byl fakt bezva tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš...kuřáci to chtějí mít jemnější:D.
      No já jsem ráda, že mi bude 18. Konečně budu mít větší možnosti při výběru:). Ale i tak chtějí všude praxi, ale jak jí mám sehnat?
      No to je super:D. Mám ráda, když něco takhle pěkně funguje:).

      Vymazat
  2. Jo, peněz má člověk furt málo.

    Proto jsem v šoku z blogerín jako
    http://aaandrejkaaa.blogspot.cz/

    Studuje na akádě a každý den chodí nakupovat do obchoďáku. Její rodiče snad musejí být milionáři či co. Chudák moje beruška, ta takový nákupní orgie nikdy nezažije. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď. Je to děsivý. Pořád se zdražuje a snižují platy:/.
      Panebože. Každý den? To už je podle mě závislost. To nemá jiný koníčky? Čtení, kamarádi...? No, ale nebudu jí tady pomlouvat.
      Myslím, že tvoje holčička bude ráda, že má tu nejhodnější mamku na světě:). Já jsem ráda, že je moje maminka skvělá ženská, a i když mi nemůže dát moc peněz, tak si moc často nestěžuju. Takže nesmutni:*.

      Vymazat
  3. Drtička, jo? Ty jedna!:D Kamarád ja na tom dost závislý, snad ty nejsi :)
    S těma dárkama dobréé:D achjo, neřekla bych to ale chybí mi střední:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene...já nekouřím:D. Nechci smrdět a neměla bych na to ani prachy. Navíc, aspoň umřu na něco jinýho, než na raka.
      Jo to je prostě normální...ale aspoň bude mít snad větší radost:D.
      Jo střední je dobrý v těch vztazích. Ale zase jsou tam hrozný rozdíly. Buď je někdo debilní nebo fajn:).

      Vymazat
  4. Já nejdřív četla držtička, místo drtička, tak jsem vůbec nechápala co to je :D :D jsem taky dobrej magor :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images