Today's and yesterday's workouts 53, 54, 55♥!

3.3.13

Čauky.
V pátek sem si nic nedala a byla s kamarádkou juknout po centru:).
Včera jsem byla v kině na filmu Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic. Měla jsem jít na Maniaka, ale kamarád den před tím byl pít, takže mu 22:10 přišlo pozdě. Ale vůbec si nestěžuji, protože jsem vlastně původně chtěla jít na Mařenku. Já do kina chodím proto, abych viděla ve velké kvalitě různé efekty, takže většinou chodím jen na horory nebo nějaký sci-fi:). U hororů se člověk mnohem víc bojí, než doma a u sci-fi filmů si můžete užívat tu krásu drahých efektů, které jsou naprosto úžasné.
Film byl fakt super. Příběh začal úplně stejně jako typický "Jeníček a Mařenka". Děti byly poslány do lesa, ujedly kus domu, chytla je čarodějnice, zabily jí, ale co bylo potom, co byla čarodějnice poražena? Jedna teorie je...a to ta, že Jeníček a Mařenka začli chytat čarodějnice a odsuzovat je k smrti. A musím uznat, že tohle je vážně dobře pojaté! Vážně se mi líbila hudba, herci, téma, zápletky a všechno ostatní:). Určitě doporučuji, pokud vám nevadí vnitřnosti a trochu těch lekaček.
Potom (po kině) jsem šla s kamarádem ještě do Mangaloo. Náhodou za tu cenu, je to super:). Všechno ovoce je čerstvé, rozsekají to před váma, takže víte co tam bude. Ale pozor já si dávala jahodovo-banánový fresh a byly v něm i jablka a pomeranče, takže jestli vám něco nechutná, tak se předem radši poptejte:). Super je, že pokud jste v obchodním centru a přepadne vás chuť, tak je lepší si zajít do Mangaloo a dát si nějaký ten koktejl. A navíc dělají saláty:) a ty nejsou moc malé, takže doporučuju. Salát tam myslím stojí kilo:).
Včera jsem si dala tohle:
















1) Rozehřívání bylo pohodový...pak přišel první cvik a já už umírala:DDD. Úplně jsem zapomněla, jak velká je to makačka:O! Fakt to nebyla sranda:). Ale pokud se dostanete přes HIIT, tak už je to méně náročné:). Doporučuju si dělat spíš větší přestávky, než dělat cvik špatně:). Ale zkuste dělat cviky stejně dlouho, jako je na videu. Na to existuje STOP, že ano:).

Dneska jsem byla v divadle s kamarádkami. Představení se jmenuje "Noc na Karlštejně" a hrálo se to v divadle Karlín. Já jsem byla trochu otrávená. Noc na Karlštejně moc nemám ráda a navíc jsem byla v druhém patře a viděla jsem úplný kuloví. Jo a jestli se divíte, proč sem si nevybrala jiné představení a místo, tak je to proto, že to zařízuje naše bývalá základková učitelka. A navíc..dávaly jsme s holkama asi 470 za 4 představení, takže si nemůžem moc stěžovat:). Ale jako představení samo o sobě bylo hezké:). Potom jsme zasedly do Mekáče. Já jsem si teda nic nedala, ale holky posrkávaly Latté. Ráda jsem se s nima viděla, protože se vůbec nevídáme.
Hmmm...ty nohy a ty zádíčka♥!

Takový mega plochý bříško:O!


No neni to super? Myslím, že něco budu praktikovat:). Třeba než vejdu do koupelny, tak udělám pět dřepů, nebo si budu čistit zuby a u toho se opírat o zeď:).
Pamatujete si na tuhle scénu v Misfits?:DDDD



Ahojte děvčátka:):*. Jak jste se měly?:)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. máš moc krásný blog, pročetla jsem všechny tvoje workouty, ty už musíš být jako laňka :)
    hodně těch videí jsem si poukladala na youtube ať nemusím hledat co cvičit...díky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zuzko:). No právěže nejsem:O! A to jím vážně normálně:), ne přehnaně moc cukrů/tuků//a tak. Nevím, co dělám špatně. Ale tak...je to na dlouho...protože mi stačí jen sundat trochu toho tuku. Ale trochu mě to štve.

      Vymazat
    2. Připadám si, jak když nic nedělám:D.

      Vymazat
  2. Teda já kulturu v poslední době dost zanedbávám, měla bych se polepšit. Na toho J a M jsem viděla triler a docela se mi to líbilo :)
    Ty tipy na vičení během dne se mi zdají super, ale já vím, že bych na to často zapomínala. Ale zase když jsem v kuchyni a vařím a zrovna mám chvilku tak dělám squaty nebo zanožuju nohy, nebo jump squats :D A předposlední obrázek mi teda skoro vůbec nejde provádět, musím to tam vší silou natlačit a prostě umírám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dokonce trailer není lepší, než celek, což se občas stává:/.
      Jo já na to zapomněla rovnou už včera:D:D.. Jo je to makačka...ale účinný:D.

      Vymazat
  3. Jé, tak na ten film cbcu jít taky, strašně si mě nalákala! :))
    Obrázky jsou skvělý, líbí se mi ten cvik, jak děláš něco jako kočičku akorát ve stoje! :))
    a po těch zádách já slintám, jsou krásný, chci na nich také zapracovat! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak teď jsem nadšená:D! Doufám, že se ti film bude líbit jako mně:D. Fakt je to drsný:D.
      No....ty záda. Krásně vypracovaný♥

      Vymazat
  4. Já ty horory nezvládám a už vůbec ne lekačky :-/ To by pode mnou byla pěkná loužička za chvíli :))))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images