Today's workout 56♥!

4.3.13

Mně přijde vtipný, že si spousta z vás myslí, že už teď mám díky cvičení nějakou super postavu:D. Ne já nemám...sice jsem zpevněná, postava se mi trochu změnila, ale že bych byla jak proutek, tak to ne:).  Někdy v blízký době se zase přeměřím, ale myslím, že se nic moc nezměnilo. Já jsem na sobě jakože, nikdy neměla moc tuku. Mám 50 kg/158 cm. Sice si myslím, že bych mohla aspoň dvě kila dát dolů, ale ani za ty dva měsíce, co cvičím sem nikde nijak extra neubrala. Což mě moc netěší, ale tak...je to běh na dlouhou trať.
Přemýšlela jsem...co každý den cvičit na jinou partii? Bude to efektivnější? I když budu cvičit třeba jen 30 min? Samozřejmě to budu kombinovat s HIIT a cardiem:).
Já totiž nevím vůbec, jak dlouho denně cvičit, abych nepřetěžovala svaly a aby to nebylo kontraproduktivní. Přece jenom nakonec můžu shazovat jen svaly a to bych umřela. Takže co je váš názor?:)
Když nad tím přemýšlím:D. Tak přece jenom bych měla mít sakra mnohem lepší postavu:D. Štve mě to:D!!

Dneska chudák náš kocourek přišel a vůbec nemohl došlápnout na pacičku. Hrozně ho bolela a byl úplně mimo. Zjistila jsem, že má snad jen naštěstí něco s polštářkem. Klouby a kosti ho nebolí, tak se modlím, že mu nic vážného není. Taky máte denně strach o vaše zvířátka?:O















1) Jsem tak spokojená! Konečně jsem se po dlouhý době zapotila. Ale někdy jsem teda vážně umírala:D. Protože je zde zahrnuto HIIT cardio(nechápu jejich označení, je to cardio nebo HIIT?:D) a posilování. HIIT cardio se dělá 4x 20 vteřin on a 10 vteřin off, a  1x 50 vteřin posilování. Je to fakt fuška. Potila jsem se solidně, ale vůbec mi to nevadí:)! Nemusíte mít činky:).
Haluz co?

Pijete během cvičení? Máte nějakou hezkou láhev?

To už mi přijde moc:/. Ty nožky..

Majinká fifinka.

Ale je to složitéé..

Holky s podobnou postavou...nebojte se! Není to hrozný život! Naopak si otevřete nové dveře do zdravého života. Jídla můžete jíst také hodně, ale nebudou to sračky! Cvičení vám nezabere moc času. Mějte ze svého těla větší radost♥!

Toto si přeji ke svým 18tinám. Je to za chvilinku (26 dííí) a moc se těším.  Moje tetování , ale na krku a budou z něj vylétávat ptáčci. Bolest to bude parádní:D!  A chci ještě jedno...a to nápis "El futuro es mío". Znamená to "Budoucnost je moje". Vymyslela jsem si to sama, takže aspoň citím nějaké to zadostiučinění:D...


Jak cvičíte vy? Co papáte? Máte nějaké tipy k mému problémů? Co je podle vás nejdůležitější ve zdravém životním stylu? Omezujete se? A jak?
P.S.:Někdy se my "fitnessky" musíme sejít. Pokecat/zaběhat/nadávat:D.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. ja som tiež nejak nechudla ale po pol roku ako pravidelne cvičím som uvidela podľa fotiek z leta, že je to fakt rozdiel... a inak meriame a vážime asi rovnako :D ja cvičievam s jillian teraz body revolution to ma celkom baví už som skoro na konci a k tomu si dávam cassie, a potom chcem zas začať insanity ale už poctivo to celé odcvičiť :) a neobmedzujem sa nijak len sa snažím jesť zdravo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já jsem totiž hrozně netrpělivej člověk, ale zase nerada s něčím končím, když už mi to dalo tolik pozitivních věcí. Takže musím zpozitivnit své myšlení:). Vím, že se měním, ale když své tělo vidím pořád, tak se to těžko posuzuje:D. Insanity bych asi nezvládla. Přijde mi to šílený:D. Ale jednou..! To vyzkouším:).

      Vymazat
  2. Tak já dokonce nabrala a to hodně! Začínala jsem na nějakých 56 kilech/165 cm a teď jsem se nedávno vážila a viděla jsem tam 60! moc jsem to nechápala, protože tuhle váhu jsem měla loňské Vánoce a byla jsem sumo špek a teď si teda připadám 1000x hezčí! Prostě snad jsou to ty svaly, nebo já nevím...
    S tím cvičením ti moc neporadím. Byla bych ochotná se třeba dvě hodiny denně dřít, kdyby to mělo efekt, ale poslední dobou jsem hodně četla, že je to spíš naopak a jak jsou Hiity oproti tomu úžasné a účinné. Jenže to si pak odcvičím maximálně těch hiitových 20 min, chcípám, ale po chvilce mám pocit, že nemám dost a hlodaj mě výčitky, že jenom tohle?! :D A svalům by se měl dávat alespoň 1-2 oddych kvůli regeneraci, kdyby se to nedělalo tak o ně můžeš právě přicházet.
    Moje cvičení se poslední dobou odvíjí hrozně podle nálady, ale snažím se co nejvíce jet Zuzčiny zwow, občas Boba Harpera, Rutinu, cardio s Jill a to prokládám takovými těmi kratšími videi z fitsugar jak jsi doporučila nebo s cassey.
    Zrovna včera jsme měli strašnej strach o tu naší stříbrnou princeznu. celej den se neukázala a nepřišla se vůbec nažrat. Večer jsme jí s mámou šly i hledat, jestli není někde sražená. No ta potvůrka si to přištrádovala asi v 21 hod jako by se nechumelilo :D
    Ať se mu pacinka brzy zahojí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faakt? No určitě jsou to svaly:)! Myslím, že s tvojí životosprávou nejde ztloustnout, protože je krásně zkombinovaná. Ale chápu, že to musí být trochu šok. Ale co, svaly jsou krásné:). Takže nějaký blbý kila(svalů!) navíc jsou nic. Jo chápu tě...taky si občas říkám sakra...jen půl hoďky? A dám si dalších 30 posilování a v podstatě je to na nic:D. Svaly jsou unavené. A nebo nevím:D. Všichni tvrdí něco jiného:D.
      Taky si všechno vybírám podle nálady. Nemohla bych cvičit dokola to samé:D. To bych asi moc nebyla moc nadšená.
      Noo...je to utrpení. To, když se ti to zvíře neobjeví! Je to fakt odpornej pocit:/.

      Vymazat
  3. Tak oono jsem v tom cvitčení hlavně, aby jsi necvičila stereotypně, takže každý den stejnou partii bude mít za následek to, že budeš nesouměrná. Takže rozhodně na 100% je lepší měnit partie, jeden den třeba břicho a nohy, další den, zadek, ruce a jiné! ;) ..
    A pokud si na sobě nezaznamenala výsledky, tak můžeš být přetrénovaná, to pak tělo říká: Jo, cvičí, tak cvič, já stejnak nic neudělám! Prostě by to chtělo voraz i dva dny v týdnu, když to bude třeba a uvidíš! :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslela jsem každý den stejnou partii:D:D. Ale spíš sem si dávala všechny partie najednou...o to jde:).
      No budu si dávat víc přestávek:). Děkujuu:*

      Vymazat
  4. Taky cvičím, už bůh ví jak dlouho, ale žádný rozdíl nevidím! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pech. Ale zase máme ze sebe super pocit:)):D.

      Vymazat
  5. och, ta tvoje úvodní fotka zadku v pruhovaných kraťasech, tyjo...a já mám odjakživa "sportovní" postavu, takže moc necvičím..ale asi začnu, jak vidím ten zadek:D
    když tak je u mě firmoo give away

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není moje fotka, pokud jsi to myslela doslova:D. Ale...pracuji na tom:). Jinak myslím, že i sportovní postava potřebuje zpevňovat, takže se na to určitě vrhni:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images