Workout's 59, 60, 61,62♥! Plesové líčení/účes, rodinná večeře, neděle..

10.3.13

Dobrý večer dámy.

Zase je pozdě. Proč ty články píšu vždycky až večer sakra:X!
Ve čtvrtek jsem necvičila, protože jsem šla namalovat a učesat kamarádku, která šla na ples kamarádovi. K obědu jsme si udělaly kuřecí maso, dva opečené tousty a zelenou papriku. Moc dobrý:). Líčení jsem vyfotila, ale není nic vidět, takže si představte kouřové stříbrno-černé líčení s linkami. Protože se S. líčí jen řasenkou, tak se její tvář hnedka změnila a vypadala jako tajemná kočka, co vám malíčkem utrhne hlavu:D. 
Vážně se mi to povedlo:).
Tohle jsem jí vytvořila na hlavě:). Je to zamotaný provlečený culík a nahoru jsem jí přípla krásnou sponu.  Moc jí to slušelo, vypadala jako dáma (co vám malíčkem utrhne hlavu, nezapomeňte). Líčení a česání mě moc bavilo, protože to jsou aktivity, které si vážně užívám:). Moc mě baví vylepšovat obličej, protože nikdo není dokonalý, ale můžeme to aspoň posunout o level dál.
V pátek jsme šli s tátou a bráchou na večeři. Táta měl sedmýho narozeniny, tak jsme to šli oslavit. Když nad tím tak přemýšlím, tak má táta dneska narozeniny a já mu ještě nepopřála. Ani nevíte jak mi teďka zatrnulo, úplně jsem to z tý hlavy vystrčila. Doprdeleeeee. K večeři jsem si dala kuřecí maso v těstíčku a ještě brambory s cibulí, ale to jsem nesnědla:D. Táta měl nějaké šlehané fazole a pálivé papričky. Brácha si nakonec zvolil burrito. Hádejte v jaké jsme byli restauraci. Ještě vás nechám hádat.... No ano v mexické restauraci jménem El Pueblo Mexicana steak house.
A tahle to vypadá zevnitř


Takhle to vypadá zvenku.
Je to kousek od Václaváku, asi 6 min. Adresa je: Ve Smečkách 27, 110 00 Praha 1. Pokud máte rády pálivé, tak si zde vyberete z široké nabídky jídel. Pokud nemáte rády pálivé, tak žádné výmluvy, toho tam je taky habaděj:D. Jediné, co se nám na restauraci nelíbilo, jsou dveře. Dole mají špatnou podlahu, takže se zasekávají a lidé je nechávají otevřené. A vzhledem k tomu, že jsme seděli hned u vchodu a nebylo zrovna 30 stupňů...no můj bratr byl překřtěn na dveřníka. Opět bez cvičení:'(.
V sobotu táta odjel asi ve čtyři a já nějak nenašla odvahu si zacvičit. Chápete? Tři dny. Tři dny bez cvičení?! No velmi nechutné chování.
Dneska jsem si zacvičila:). Mám hroznou radost, protože jsem zvedla zadek a celé cvičení uběhlo jako voda:).

1) Tohle cvičení jste zde už mohly vidět:). Dala jsem si ho, protože jsem věděla, že mě to oddělá:D. A jedna pozitivní věc. Když sem ho cvičila poprvé, tak už jsem umírala u prvního cviku, ale dneska to bylo o malinko lepší. No i tak jsem byla asi v 75% a tekl ze mě pot:D. Achjo....proč má Kelli tak krásný tělo? Hrozně se mi líbí její štíhlé břicho a ty nohy+ruce+zadek. Celý! Nejvíc mě baví její neuvěřitelná výdrž. Video je na bázi tabaty, ale je to HIIT. Zahrnuto je rozehřátí a protáhnutí.
P.S.: Zas mě budou bolet ruce z kliků:'(!(:Di když...já ráda tu bolest ze cvičení)

2) A protože jsem si dala tři dny přestávku, tak jsem si chtěla dát pořádně do těla. Cassey mi to svým dlouhým cvičením zajistila, takže jsem spokojená. Je to posilování na celé tělo, takže nemusíte hledat jiná videa:).

Jo a našla jsem dvě videa s motivační hudbou:).

  • Tohle jsem měla puštěné u cvičení s FB a moc jsem si to pochvalovala. Většinou remixy nemám ráda, ale tohle je povedený:). 



  • Tohle jsem nedoposlechla celé, ale vážně pecka:). Je to určené na běhaní, ale při cvičení je to moc příjemné:). Až půjdu běhat, tak si to stáhnu a budu poslouchat, protože je to energické:).


Noooo...takže cvičila jsem kolem 70 minut→spokojenost. 
Cítíte se někdy tak? Já ano.


Před vodou mám děsnej respekt.


Please?


Konečně jsem našla jak se ten seriál jmenuje:).
Teď jsem si uvědomila, že jsem tenhle týden nejedla moc zdravě a pořád jsem měla hlad. Což nechápu. Něco dělám špatně.
Jak se máte? Co víkend? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Také miluji, když mohu někoho učesat, je to super! :)) A baví mě to hlavně! ;)
    A tobě se to povedlo! :))
    Workout vypadá zase pěkně, jak jinak už! :D ..
    Já jsem si víkend náramě užila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď:D. Já to tak mám prostě odmalička:D.
      Děkuju:). Ono to teda neni zas tak složitý, ale vypadá to fakt moc hezky:).
      No...ani ruce mě ale nebolej:D.
      Jdu se juknout k tobě na blog:).

      Vymazat
  2. Pěkný účes, povedl se ti ;) já na toto nejsem vůbec zručná, ani na to líčení :D Jsem ráda, když se mi povede slušnej culík a dokážu se ráno aspoň trochu slušně nalíčit :D A ten poslední obrázek je úžasnej! :D Jinak víkend byl super, víkendy jsou vždycky super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:). No já právě tyhle blbosti miluju:D. Hrozně se v tom vyžívám, ale zase ne nijak nechutně:D. Viď...mě se ten roztomilej žluťáček hrozně líbí:D:D...
      Jo víkendy..pondělí je peklo:/.

      Vymazat
  3. Účes je nádherný, jsi šikulka a to líčení? Moje oblíbené barvičky, stříbrná a černá plus linky, to si na sobě představit dovedu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:). Jo tyhle barvy jsou prostě kouzelný...s obličejem toho dokáží hodně:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images