Workouts 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68♥! Afterparty, knihy, breakdance akce, cvičení...

17.3.13

Ahoj. Vůbec nestíhám:D. Mam školu, akce, nechce se mi psát nebo jiné povinnosti a tak dále. To znáte ne?

V pondělí jsem necvičila.
V úterý a středu nevím. V jeden z těch jsem si dala 30 min na ruce a paže.
1) Doporučuji, je to super poskládané:).


2) Přesně desetiminutové video:).

Ve čtvrtek jsem šla na afterparty na kterou sem vůbec neměla jít, ale byla jsem překecána spolužákem. Shánět pásku na ruku byl docela hardcore:D. Nakonec sem jí sehnala do 10 minut:D. Takže spíš myšlenka na to, že jí budu muset shánět byla hrozivá. Měla jsem v 11:30 sraz před Karlovkama, aby mi kamarádka dala tu pásku. Protože tam nebyla, tak sem tam docela dlouho mrzla, ale díky bohu tam byl spolužák, tak jsme se tam společně bavili....a nakonec mně to nebavilo, tak jsem mu řekla ať jí zavolá. No nemusim vysvětlovat, že byla v tom klubu a tak ho v telefonu vůbec neslyšela. Díky bohu pak přišla dolů a předala mi mojí vstupní pásku. Do klubu jsem šla s klukama, tak mi stačilo je najít a bavit se. Celkově to bylo docela zajímavý:). Nic extra, ale sranda byla:D. Neplatila jsem ani jedno pití, protože kluci si asi hráli na rytíře.....zní to jak když je využívám co?. Ne tak to není, já se snažila je zastavit. Ale co, stejně jsem měla jen tequilu, vodu a becherovku, takže jsem je moc nevycucla. Nejvtipnější z večera bylo, jak tancoval náš učitel. Vzhledem k tomu, že je to školní bavič, tak přece nemohl neudělat nějakou blbost. Jako třeba....tancování se studentkami. No hlavně s tou jednou....byli na sebe přilepení, jak dítě na lízátko. Klidně bych vám sem postla fotky, ale nechce se mi zamazávat jejich obličeje. (Ale kdyby vás to jóóó zajímalo, tak se překonám, protože je to fakt vtipný). No a nejhorší bylo to, že se tam poprali nějací kluci a zrovna ten, co jsem ho ráda pozorovala ve škole, dostal (pravděpodobně) do spánku a lehl na zem. Vůbec nevnímal a nepovedlo se jim ho probudit. Lidi debilní se kolem něj srovnali do kolečka a koukali na něj. Jak mu takhle asi pomůžou? Je mi líto, že jsem to jen paralyzovaně pozorovala a neběžela mu tam pomoct! Nakonec přišli securiťáci a propleskávali ho, někdo volal sanitku... No hrozné. Všechny holky buď brečely, utekly, nebo čuměly. Někteří kluci se i smáli! No, když nepřemýšlím nad tímhle, tak tahle noc byla asi tak 4x-delší workout, než obvykle, takže těch spálenejch kalorii:D! Já jsem známá svojí aktivitou na parketu, takže jsem si dala do těla:D. Domu jsem se dostala taxíkem, který stál pouhých 140,-! Jde o lady taxi. Sice na webu psali, že jezdí jen ženy, ale pro mě přijel muž. No..nevadilo mi to, byl fakt v pohodě, ale mají u mě malinký černý puntík:). Doma jsem byla asi v 4:20, takže pohodička.

V pátek jsem byla mrtvá, takže jsem vstala asi ve 12. Ve čtyři jsem zjistila, že musim do knihovny, tak jsem tam šla. Půjčila jsem si to, co jsem nedočetla, školní četbu, povzbuzující knížky, zápisky Sigmunda Freuda, oddechovou četbu. No mam toho zase hodně, nestíhám:D.

V sobotu jsem šla od 4 na akci v Sasazu. Jednalo se o breakdance a hrozně mě potěšilo, že mě kamarádka překecala:). Hafo kluků. Nadaných kluků. Pěkných nadaných kluků! Domu jsem odjížděla až ve 12:). Takže cvíčo proběhlo akorát v podobě chození a stání:D. 

V neděli-dnes kolem 0:50 jsem si vyzkoušela nějaké základní prvečky breakdance. Samozřejmě jenom takový to skákání z nohy na nohu a různý jiný prvky. Je to fakt složité mít rychlé a ladné nohy:D! Přidala jsem si nějaké své vlastní prvky a dováděla jako koza:D. Určitě sem něco vycvičila, protože jsem měla dobrou a rozvernou náladu. Když sem šla kolem druhé spát, těšila jsem se zase na neděli:D. No a v něděli po dokoukání na Lhářky jsem si dala nové cvíčo!
















3) Pání. Konečně jsem si dala pořádné cvičení! Určitě se zapotíte a budete nadávat. Já jednou nadávala jak špaček:). Činky nejsou potřeba:).

Jak se máte? Co děláte? Novinky? Tipy? Recepty? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. No ten týden ti popravdě závidím :P já už jsem si nikam dlouho nevyrazila :))) ty videjka se cvičením, to ti děkuji za tip a nekašli na blog :P máš ho skvělý♥

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No děkuju:). Ale já jsem právě tak hrozně dlouho nikde nebyla, že to nešlo vydržet:D. Jsem ráda, že jsem ti předala tip:):*.
      Já nekašluuuu, jen nějak nestíhám:*. Moc děkuju♥.

      Vymazat
  2. Měla jsi pěkný program.. Break mám moc ráda, kdysi jsem ho rok dělala, ještě teĎ si nějaké prvky pomatuji! :)) Je to záhul! ;)
    Workout je pěkný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:). Já když sem to viděla, tak sem jen čuměla:O! Fakt je to dost drsný:)! A obdivuju ty lidi, co to dělají:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images