Workouts 69, 70, 71, 72, 73, 74. Palec dole.

23.3.13

Ještě, že nás nezavřely.

Nejde mi to dámy.
Holky holky. Nic jsem nedělala.
Ale zase jsem se více učila a děla práci do školy, takže jsem měla radost, když se mi povedly písemky nebo jedničky za jíné práce. Školu jsem zanedbávala, takže cvičení šlo tento týden stranou:).
Včera jsem byla od 18-20 hodin na bowlingu. Šla jsem tam ještě s 4 kamarádkami, protože jsme slavily 18tiny mé Adélky. No....nevím, jak vy, ale já jsem se děsila slova bowling, protože jsem totálně levá. Taky, že jsem na začátku prohrávala:D....ale pak. Jsem zjistila, jak se to asi má hrát, takže sem nakonec byla druhá a v druhém kole dokonce první:D. Já!, která je fakt poleno:D. Moc mě to potěšilo, protože bych jinak měla opět něco dalšího k sebekritizování. Po dohrání jsme se vrhly do tramvaje:D. No bože...holky si tam začaly pouštět písničky a zpívat. Celou dobu jsem byla rudá, ale ne že bych se styděla:D:D.Zjistila jsem, že ta moje Adélka umí zpívat fakt dobře. Já vždycky věděla, že zpívá hezky, ale včera to v tý tramvaji (:D:Dhaha) znělo ještě mnohem lépe.
Tramvají jsme dojely na Národní třídu, vystoupily a mluvily anglicky, protože tam byla jedna holka, která přijela za druhou kamarádkou (z naší party) z Ukrajiny a tak česky neumí. No vtipný:D. Hulákaly jsme na ulice-na lidi anglické "Hello"  a mluvily i na sebe jen anglicky. Víte, že to je perfektní trénink angličtiny? Vážně vám to doporučuji. Mimochodem...za tu dobu jsme měly jen Jelzina a panáka vodky, takže opilé jsme nebyly ani náhodou:D. Tímto stylem jsme pokračovaly až do KU baru, kde jsme poznaly další tři super holky. Popravdě vypadaly na první pohled jako hrozný dylinky. Super nehty, dlouhý vlasy, dokonalé tváře a postavy...no ale byly vážně v pohodě a zvaly nás ať s nimi jdeme příští pátek do Retra. Naneštěstí je Retro od 18 a já budu mít 18tiny až v sobotu:D. Tam jsme si daly nějaké pití. Hrály flašku, tancovaly (jako jediné, nebyla tam taneční hudba), kecaly...po desáté hodině jsme se přesunuly na Václavské náměstí. Tam byl "Ričrd", učitel angličtiny. Na Václaváku jsme měly přistavený taxík-směr Retro, jenže holky si šly pro čtyři cheeseburgery, takže jsme na ten taxík potom musely utíkat:D:D. V našem taxíku jsme byly tři a taxikář. Když Adélka řikala něco o Febiofestu, tak sem se zeptala, co to je. Ona odvětila, že je to festival filmů, což mě přinutilo k otázce "Hrajou tam nějaký mega filmy?"→taxikář se začal smát. Dozvěděla sem se, že jsem prý vtipná. Asi to byla ironie, ale možná taky ne... no, pak, jak holky jedly ty cheeseburgery, tak on naříkal, že tam bude mít bordel, jenže já mu řekla, že se aspoň nají zadarmo. Opět jsem všechny tak super pobavila:D...říkám zvláštní večer.



 Před Retrem jsme zjistily, že je vstup na občanku, kterou sem sebou neměla, takže jsem volala tátovi, aby mi jí přivezl. Během čekání, jsme potkaly (nepíšu měkké i, protože "Ričrda" nepočítám) spolužáka ze základky. Teda je to holek spolužák, já jsem byla o rok níž díky odkladu. Jedna kamarádka byla hrozně nasraná, takže kluka pořád fakovala a řikala mu, že je nasraná, tak ať neotravuje, že nám přijel taxík....potom přišel znova, tak mu musela říct, že nám taxík ujel:D...Srandičky. Když mi táta dal občanku, tak mi holky oznámily, že je to od 18ti a že stejně ta ukrajinka nemá doklady:D. Fakt největší faily. "Ridčrd" odešel, měl přijít do dalšího klubu. My vzaly směr alá Starsky and Hutch. Jely jsme metrem a obávaly se revizorů. Já jsem řekla, že je možná vidím a nějaký neznámý kluk se zděsil a ptal se mě, "kde je jakože vidím?". A já , že nevím, že to možná ani revizoři nebyli:D...když se mě ptal asi  3x tak jsem byla mírně podrážděná. Z metra jsme vystoupily a vydaly se na cestu. Nevěděly jsme ani přesně, kam jdeme. Když jsme vybraly nějaký východ, tak jedna kamarádka Adélky řekla, že tohle je špatnej východ, že jsou tam zase schody nahoru a ne jezdící:D. To víte...lenost. Nakonec jsme správně nabraly směr, takže jsme se do Straskyho dostaly. No...prvně byl problém u vstupu. Ukrajinská holka neměla ty doklady, takže kamarádka jí to tam ukecávala. Trvalo to docela dlouhou dobu, takže jsem se bála jeslti se to vůbec povede→nakonec ano:D! Při dosednutí ke stolu jsme se trochu divily, kde se jako tancuje:D. Samozřejmě to bylo o patro níž. Bože...tam bylo narváno. Bundy jsme nechaly bez dozoru  (teda nějakej blonďáček nám jí chvilku hlídal), kabelky hodily pod nohy a jely tríčky, taneční kroky:D:D:D.. Nějaká blbka do mě pak strkala, tak jsem jí flákala "nenápadně" loktem. Vedle nás tancoval kluk, kterýho jsme s Áďou milovaly, když nám bylo asi 14:D...pořád nás očumoval a tak. Ve Starskym jsme byly asi 30 minut (vím akorát, že když bylo čtvrt, tak jsem viděla, jak Áďa ukazovala, že v půl odejdeme, a v tu chvíli jsme tam byly podle mě taky nějakých 15 min) a pak vylezly ven a volaly taxíka. Taxík by tam byl až za půl hodiny, takže jsme nakonec jely noční tramvají. Jedna kamarádka vystoupila na Andělu a my čtyři jely k nám do Motůlka, protože bydlíme asi 5 min od sebe. Rozloučily a šly home. Doma jsem byla asi kolem první hodiny ranní.
Psala jsem si s kamarádem asi do dvou a dneska se vzbudila přesně na Lhářky. Super. Ten den mě bavil:D:D, klidně bych tohle dělala každý pátek-sobotu. Jen mít ty peníze.
To jsme si nedávaly!


Co vaše zážitky? Začínám nějak šidit cvičení? Co se to děje? CO to dělám? Co mám proti tomu dělat:'(?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Z toho cvičení si nic nedělej, já tenhle týden taky skoro nic nedělala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dooobře no:). Ale stejně je to mizerný:). Obě to zvládneme:).

      Vymazat
  2. Prosímtě, to žes vynechala jeden týden cvičení nevadí. Ty víš, že to napravíš. Žádné výčitky.

    Parádní cesta noční Prahou po klubech. Jsem ráda, že sis to užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně jsem trochu naštvaná:)...ale děkuju.
      Jo byla to srandičkaa:D.

      Vymazat
  3. Výborně strávený večer, ne? :) Tak to má být!!! Mě to čeká zítra, sice asi v mírnějším duchu, ale moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo bylo to výborný:D! Takový večery bych chtěla mít častěji:).
      Aaaaale....uvidíš, že to bude stejně bláznivý:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images