Workouts 75, 76, 77, 78, 79♥! Písemky, Chris, dokumenty...

28.3.13

Ahojte holky:).
Všimla jsem si, že zase moje blogování upadá. Je to jako s počasím. Je ošklivě? Nebaví mě nic...těším se na pořádné jaro:/!
Nevím v jaký den, ale cvičila jsem toto↓
















1) Odcvičila jsem jen první kolo, protože se mi to cvičení nijak moc nelíbilo. Nudilo mě a přišlo mi trochu divný.















2) Budete potřebovat židli. Toť vše.















3) Jak psala slečna dole. Má to jen 6-5 minut, to je pohodička. Ne není:D. Je to docela hustý a mě ty nohy fakt hořely:D.


V pondělí jsem se učila na písemky z biologie a ekonomiky, které jsme měli psát v úterý.
  •  Biologie. Buňka=Váčky+Golgiho aparát+plastidy+jádro+jadérko+ribozomy+hladké a drsné retikulum.....a další podobný názvy:D. Šla mi z toho hlava kolem. Ale ta písemka! Učitel nám vytiskl buňku na černo-bílé tiskárně, takže vůbec nebylo poznat, co je co. Já tam skoro nic taky nemohla poznat!!! Po písemce akorát všichni nadávali!
  • Ekonomika. Psali jsme s managementu. Celého managementu. To zabralo kamarádce 22 stran! A při písemce se učitelka obořila na spolužáka "Ale to jsme brali před dvěma měsíci, přece!". Paní učitelka si myslí, že si asi budeme všechno pamatovat. No. A ještě mě naštvala spolužačka...
Úterý. Vím, že jsem se snažila učit na písemku z dějepisu. No...spíš sem si přečetla stránky v učebnici, než se učila. Na písemku z matematiky jsem se vybodla.
Pořád.


Středa. Joooo...píšeme dvě písemky. Juchů, kdo by si to nepřál. Sarkasmus. Omyl...nakonec jsme nepsali ani jednu. A já se tak nervovala. Aspoň, že jsou ty prázdniny.

Znáte tenhle dokument? Už ho mám v záložce uložený mega dlouho, slyším o něm všude, ale až dneska jsem se koukla→protože o něm psala Nikolka na blogu, tak jsem si řekla:"Tak konečně se podívám!". Je to humus a určitě se podívejte. Informace obsažené ve videu, vás určitě překvapí. Jsou tam procenta, čísla, informace, hamburgerová "dieta, a mnoho dalšího. Pokud jste obézní tak snad vás to nakopne, protože když ne tohle... 
Jo a ujasnila jsem si, že fakt nesnáším obézní lidi. Hlavně děti!
















1) Je to z Ameriky, nejtlustší země. Dozvíte se tu spoustu informací o jídle ve školách, o obezitě a jejich rizikách, o McDonaldu, právnických sporech... Určitě si hodinku a půl udělejte čas;).



Kdo je ten krasavec↑. Chris Powell. Můžete ho znát z televize. U nás se pořád jmenoval Vítej v novém těle. Je to o devadesáti-denní cestě obézních lidí za lepším životem. První měsíc se Chris nakvartýruje k vám domů. O bože...jak bych si to přála:D:D! Další dva měsíce jsou na vás.
I am going to dieeee♥!

 Pokud vás to zajímá, tak na youtube je pořad i nadabovaný, takže no problemo. Vidět můžete osm dílů.















1) Díl první! Pěkné pokoukáníčko.

Dneska jsem si šla zacvičit. Konečně jsem nějak aktivnííí♥.















1) Prvně jsem si dala Ripped in 30!-level 2. Na youtube ho asi nenajdete:/. Dlouho jsem s Jillian necvičila a příjemně mě překvapila:).















2) Cvičení aneb abyste měly prdelinku jako kámen.
















3) Stehna pálí, stehna protestují.
















4) Aby Vaše záda byla zpevněná, rovná a nebolavá, doporučuji tohle cvičení. Většina holek tuhle partii neprocvičuje a to je zásadní chyba.


Jíte v mekáčích, KFC nebo podobných fastfoodech? Co vám vaří v jídelně? Co je podle vás nezdravé jídlo, i když má nálepku "zdravé"? Moc mě vaše názory zajímají:).
Pa, vaše Verča♥. V sobotu budu už plnoletá! Juchůůůůůůůůůůů!


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Popravdě je. Ale vysvětli to mému studentskému já:D.

      Vymazat
  2. Na to cvičení na záda a stehna se vrhnu. Díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jsem pomohla:). To cvičení na záda je super:). Až mě budou bolet, tak se na něj vrhnu:).

      Vymazat
  3. Chris je ach♥
    a začínam ťa sledovať, potrebujem takéto blogy, pretože posledne dva týždne som úplne zlenivela a neviem sa dostať do toho môjho super cvičenia 4-5x do týždňa. neznášam sa!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sis vybrala správnou dobu:D:D. Já jsem teďka taky hrozně zlenivěla:D. Ale budu se snažit:).

      Vymazat
  4. Ten boreček je mňaaaaaam ♥ pošli ho pak ke mě, jo? ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images