Den D-moje fotky

19.4.13

Jsem naprosto vyděšená a vůbec vám sem nechci nic dávat.
Mám stehna jak dvě jitrnice, lentilky pod kobercem a nefotogenický svalstvo.
Pokud chcete zemřít tak se podívejte, ale ne, že se mi budete smát.

Má krásná paže. Vůbec nejsem schopná si jí vyfotit. Buď je moc světla nebo zase málo. Musela jsem fotku upravit, takže mám barvu mrtvýho kuřete. No vážně:D. Já takhle normálně mrvě nevypadám:D. Sice jsem jak ředitelka vápenky, ale mrtvý kuře snad nepřipomínám.





Aspoň, že tady mi svítí sluníčko na jednu stranu břicha. No ale opět...nejsou vidět ty první buchtičky:'(. Sakra já si tady přijdu, jak když se vám všechno snažím nakecat. Ale vážně. Už tam jsou i trochu vidět, ale našim foťákem se to blbě zachycuje:/.


Na řadě je moje postava ze strany. No...vidíte ty mega rozměrný stehna? Těch se asi nikdy nezbavim. Já nevěděla, že takhle hrozně špulim zadek. Proto mě mimojiné bolí kostrč!
Ani nevíte jak jsem naštvaná:D. Vážně se mi nic nehlo ani od ledna...no aspoň vidíte, proč pořád brečím, že se mi nemění postava...:D!
Tady máte tu hrůzu zepředu. Opět si stínohra pohrála a já tu mám menší prsa než ve skutečnosti. Chápete, proč se nefotim? Protože to dopadá hůř než skutečnost a tak moje sebevědomí brečí.
No ne...dobře nebudu si kazit náladu. Zas tak hrozně na tom nejsem:). Fotky bych řekla trošku bohužel zkreslují, ale jako základ dobrý. Ty boky si myslím, že nám tak široký a prsa mám trochu větší:D. Ale nevadí...chtěly jste moje fotky, tak snad vám to postačí:). Prostě budu makat, až nebudu nemocná, jako doteď a jednou budu spokojenější:). Myslím, že nejlepší bude se zaměřit na vnitřní stranu stehen, protože kostru asi neobrousím a boků se nezbavím:). Samozřejmě, že tam jsou tukové váčky, ale to je tak těžký dát dolů, že nevím, zda-li se mi to povede:). Je to fuk:). Aspoň, že mám široká ramena, která tenhle deficit vyrovnávají:).


















Co vás trápí na vaší postavě? Máte široké boky? Poradíte nějaký tip, jak se zbavit vnitřní strany stehen-videa,cviky?

You Might Also Like

31 komentářů

  1. Máš dost podobnou stavbu těla jako já, taková hruštička. :))
    Těch stehen a boků se také nemohu zbavit, ale to asi nikdy úplně nepůjde.
    Určitě se nevzdávej, na focení a kašli, hlavně aby ses v těle cítila dobře a líbilo se ti. :)) Názory ostatních už jsou nepodstatné. Nebo alespoň tímto se řídím já. Pokud se líbím sama sobě a je mi v mém těle fajn, tak není co řešit. I když samozřejmě chápu, že každá ženská se chce líbit, to je asi v nás. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saakra...a já doufala, že to snad někdy půjde:D. Nejlepší bude je zesvalit, aby měly lepší tvar:).
      A děkuju:). No snažím se snažím, líbit sama sobě:). Ale je to složitý:).

      Vymazat
  2. Jé, ty máš moc pěknou postavu. Co bych za takové tělo dala. :D Odpověď by asi měla znít:"Nežer a začni se sebou taky něco dělat." :D Vážně vypadáš moc dobře.
    A cvičení na stehna bych také potřebovala. Jen když začnu makat na nohách, tak se do mě pustí chlapi, že budu mít na stehnech ještě větší svaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahahahah. To jsi mě pobavila:D→pěknou postavu jo? No to ti moc děkuju:O! Hele nejíst neni dobrá rada:P! Kdo chce žít zdravě celý život, tak by měl jíst. Z čeho pak jsou svaly:)!
      Ale prosimtě. Když na nich začneš makat, tak se zpevní:).. Myslím, že by to chtělo hodně času, aby sis vybudovala nějaký hnusný nohy:D! Takže zpevňovat a zpevňovat!

      Vymazat
  3. Ahoj! :))
    S fotkama jsi mi udělala radost! :))
    KOukám, že ramena a ruce se ti pěkně rýsují, jen tak dál a budeš mít svaliska! :)) Líbí se mi na holce a já to chci taky, že nejsou ruce jen taková párátka! ;)
    Břicho se ti taky pěkně rýsuje, věřím, že na té fotce to nejde moc vidět, mám to taky tak, ve skutečnosti je trochu vidím a na fotce? vůbec! :D
    S těma nohama to budeš mít těžší, hlavně tu vnější část, ale jsi šikovná, tak věřím, že když si dáš pěkně, tak se to změní! :)
    Měj se krásně! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj:).
      No to jsem ráda. Vlastně bych to bez tebe neudělala:D.
      Jo rýsuje se to hezky:). Ale pomalu:D! Taky mám ráda, když holka nemá jen bezvtárnou paži.
      Jo břicho vypadá mnohem líp:D. Šve mě, že se to nějak hezky nevyfotilo:D:D!
      No myslím, že nohy nikdy nezvládnu:D. Je to fakt peklo:D.
      Děkujuuu:).

      Vymazat
  4. Máme stejný problém, širší boky a obalený vnitřní stehniska :-/ Já se teď snažím vybírat víc kardia a míň posilování, plus squaty a když můžu, jdu běhat, ale zatím je to jen takové krátké super rychlé sprintování a pak chvíli chůze, ještě se hodně protahuju, hlavně ty nohy, masíruju si stehna a teď tu zrovna ležím v posteli zafáčovaná ve skořicovym zábalu. Vždyť se to kurňa musí hnout, ale asi to půjde až naposledy :-/ Určitě i tobě! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě vím, že jsme na tom stejně. Doteď si pamatuju na tvé fotky a co jsem ti k nim psala:)!
      Když zase...já je chci posilnit:D! A kardia se bojím od tý doby, kdy to Nikča tak pomlouvá: http://the-beauty-gloss.blogspot.cz/search?q=kardio
      Jo squaty jsou super:). Musím si koupit kettleball, abych je nedělala tak nalehko:D.
      No vidíš...já jsem na masáž hrozně líná, takže...:D. Zajímal by mě ten zábal..vážně to funguje?:):O

      Vymazat
  5. Mě na postavě trápí hubené nohy (aspoň podle mě) :D tak se snažím 'zvětšit objem' :D Jinak jsem ráda, že jsi přidala fotky, abychom tě zase víc poznali (ikdyž lvíček místo obličeje být nemusel :D). S širšími boky nějak moc neuděláš, máš už takový tvar postavy, ale když ještě zpevníš a nabereš nějaký svaly na horní půlce těla, tak se to krásně vyrovná a budeš mít tu postavičku 'přesýpacích hodin', která je nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tebe bych viděla trošku větší stehýnka nebo širší boky:)! Určitě je pěkně nasvaluj:)!
      Hele musel:D:D. Jsem nemocná, nenamalovaná s neumytejma/nenastajlovanejma vlasama, takže vypadam naprosto příšerně:D.
      Škoda, že nemám větší prsa...to bych hnedka vypadala souměrněji:D! Nevím, proč musím mít tak málo hmoty v oblasti prsou:D! Uvidíme, jak se mi to povede:). Budu svalit a třeba to bude lepší:)!
      A děkuju ti:):*.

      Vymazat
    2. Jo a jentak pro info:D...je to tygřík ne lvíček:D. Ale neboj...já když dneska hledala ten obrázek tak jsem zadala do vyhledavače "lion head" a divila se proč nemůžů najít to co chci:D:D..

      Vymazat
    3. :D nojó, tak tygřík, teď jsem za vola :DD A na prsa si nestěžuj, mě při jejich 'nadělování' asi úplně vynechali :D

      Vymazat
    4. Nejsii:D! Jak říkám...sama jsem se spletla:D!
      Je to špatný...ale co..aspoň mě kluci nechtěj jen kvůli hrudníku:D.

      Vymazat
  6. rýsuje se to pěkně! :)
    já mám taky problém partii zadek a nohy! a záda ještě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No rýsuje:D...mně se to zdá pořád stejný:D:D.
      Je to holčičí prokletí...ale co, ženy s vetšíma bokama mají -prý- jednodušší porod a jsou zdravější:D

      Vymazat
  7. Bríško vypadá už krásně.. Se stehnama bude větší boj, ale věřím, že ty ho zvládneš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:). Mně ty horní partie moc problém nedělají, ale přesně...ty stehna!:D

      Vymazat
  8. taky mi ty blbý fotky dělají menší prsa než ve skutečnosti mám! :D ...mám stejný problém :D boky a vnitřní strana stehen- to mi vadí nejvíc :/ .. co bych dala za tvojí postavu :P vypadáš úžasně a s těmi stehny si určitě nějak poradíš :) .. máš úžasný břicho! :)doufám, že do léta budu mít taky takové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahahaha...co bys dala za mojí postavu? To je vtípek ne:D:D...No děkuji:). Jo a za bříško děkuji:)! Hele budeš mít lepší! O to se nebojím:)!

      Vymazat
  9. Nemáš vůbec špatnou postavu! Jen tak dál a do léta budeš kočka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsi mě potěšila:). Jsi hodná:):3!

      Vymazat
  10. Postava je dobrá, nádherná barva vlasů a prsa ti ještě můžou dorůst :)
    Mluvím ze své zkušenosti, mě se zvětšily po dvacítce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:). Jo...vlasy...to je moje chlouba:)! Každý mi je závidí:D...no, kdyby věděli, jak moc mi příprava trvá:D. To tady je ještě mám nechutný-byla jsem nemocná:D:D.
      No uvidíme:), antikoncepci neberu, takže nevím, jestli si jí náhodou nezačla baštit:).

      Vymazat
    2. Že by to bylo práškama nebo sexem? :D

      Vymazat
    3. Sexem dosáhnou větších prsou? CO jsi v tý posteli dělala s partnere proboha:D:D?

      Vymazat
    4. No dovol!! :D

      Asi se probudí nějaké vnitřní žlázy či co. :D

      Kdysi jsem četla, že když žena chce větší prsa, tak jí je partner musí pravidelně hladit a masírovat :D
      I když to bylo v dost pošahané knížce do Ariany Argoni.

      Vymazat
    5. Hahah:D! Tak to teda nevím:D:D!

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Já ti omylem vymazala komentář:D...sem kretén:D.
      Ale děkuju:).

      Vymazat
  12. Máš chlapce, který by tuto dobrou práci ocenil?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images