Fotodokumentace naprosto nemožných věcí!

13.4.13

Ahojky:). V poslední době jsem hodně fotila, tak se na to vrhneme:).

Domácí kynutý chlebík. Čekejte recept.

Uvařené brambory s tvarohem. Také čekejte "recept". A ano...jíme na sešitu z chemie:D.

Skvělý čaj:)!

Kaše je povinnost. Hlavně s jahodami!

Domácí polívčička. Mňamka.

Tofu, brambory a salát. Receptík vás nemine.
Kdo pozná mojí oblíbenou přílohu?
Viděly jste někdy krásnějšího kocoura?
Oholená pacička je komická...ale zase ho to nebolí:).
Veliká mňamka. Určitě doporučuji. Jemná chuť vás dostane.


Salát s tvarohem a plackou.
Karamelový čaj je denní rituál.

V poslední době jim jablka pořááád. Jsou vynikající, zasytí a jsou sladká, takže nemusím jíst sladkosti.
Jíte nějaké vitamíny/doplňky stravy?
"Ombre" nehty jen ze třpytek. Vypadá to moc hezky:).
Cítím se pořád příjemně plná! Tofu, kaše a maso!
Úžasná "rafaelo" buchta. Recept vám sem přidám později:).
Na votocvohoz.cz jsem si objenala boty na podpatku, abych je mohla nosit na různé akce. No...jsou vyšší než jsem si myslela. Připadám si najednou, jak rozhledna. Ještě musím zajistit, abych si nerozbila držkuD:DD.
A tohle jsem dostala od té holčiny, co mi prodala botky. Roztomilé že? Zrovna jsem přemýšlela, kde si koupit mašličky a ona mi je dá!



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Všechno to vypadá super :-) U nás je krásně, jen trošku fouká vítr :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesnáším vítr...vždy mi rozhází vlasy:D:D

      Vymazat
  2. Joo, viděla, muj kocour je nejkrasnejsi:))) hodne podobny tvému:) na recept s tofu se tesim:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocouři jsou největší pašáci:D! Těš se...je to chuťovka:).

      Vymazat
  3. Tak to je pěkné od té slečny!:) Ty botičky, není to náhodou Baťa? Loni jsem si tam takové zkoušela, ale byly mi široké:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď:). Je moc hodná:). Hele na botě je napsáno Kitten:).

      Vymazat
  4. Ach, ten kocurik je rozkošny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu:). Kocour si díky vám buduje sebevědomí:D!

      Vymazat
  5. Čaje Impra jsou super a Majestic tea taky! Čaje prostě miluju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee..jsem ráda, že někdo další je závislák:)!

      Vymazat
  6. Fotky jsou bezvadné!
    A na receptíky už se moc těším. :P

    OdpovědětVymazat
  7. chudák sešit z chemie :D ale super jídla, super boty! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images