Nový vzhled?

4.4.13

Aaahoj holky:)!
Jak se máte?
Já celkem dobře:)).
Mám nový vzhled. Co na něj říkáte? Je lepší, než ten minulý? Mně se líbí, ale nevím, jak vám:P.
Paaa holky:).
Abyste se nenudily, tak vám sem šoupnu zvířáátka a jiný gify/obrázky, co mě zaujaly zrovna teď:).

Jak jí můžou za ty vlasy pomlouvat? A kurnik! Ta dokonalá postava:O!




You Might Also Like

12 komentářů

  1. Moc povedené! :-)
    Ta mračící kočička je největší zlatíčko. Já bych ji musela furt tahat a zulíbávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti:). Jooo...grumpy cat je druhá nejlepší kočka na světě. První je můj kocour:D♥.

      Vymazat
  2. Nový vzhled se ti povedl, taky bych ho u mě mohla změnit :) A ty první dva gify jsou úplně rozkošný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nik:). Jo chtělo by to nějaký veselýýý:).
      Viď...prostě ňuňánek:).

      Vymazat
  3. Nový vzhled se mi líbí! :))
    Obrázky jsou krásný, s těmi zvířátky| :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda:)).
      Viď? Jsou to hrozná paka♥.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images