SEXY bříško. Jak na něj?

3.4.13


Kdo z vás chce pevné bříško, které budete moci odhalit v crop topu nebo plavkách? Ruce nahoru! A co úplné šaty? Chcete mít břicho, jak když jste ve třech měsících?








1. Avokádo
avocado.jpgObsahuje omega 3 mastné kyseliny, které pomáhají spalovat tuky. Kromě toho je zdroje antioxidantů, které pomáhají zbavovat tělo toxinů a pomáhají regeneraci buněk. Snižuje hladinu inzulínu, pomáhá s hubnutím a povzbuzuje náš mozek.
2. Grapefruit
grapefruit.jpgJe zdrojem vitamínu C a tím výrazně posiluje imiunitní systém. Podporuje trávení a enzymy povzbuzující látkovou výměnu. Dále obsahují vitamíny B a kyselinu listovou. Dále podporuje produkci hormonů, čistí střeva, pomáhá snižovat nadváhu, podporuje růst buněk.
3. Mandle
almonds.jpgJsou zdrojev vitamínu E a B, snižují LDL cholesterol a jsou zdrojem omega 3 mastných kyselin.
4. Borůvky
blueberries.jpgJsou významným zdrojem antioxidantů, železa a tříslovin a obsahují mnoho vitamínu C. Zlepšuje imunitní systém, působí jako prevence rakoviny, jsou zdrojem energie a jsou mimořásně chutné a osvěžující.
5. Jablka
apples.jpgVláknina pektin navozuje pocit sytosti, jablka jsou zdrojem energie, jsou sytá a osvěžující. Jsou zdrojem nenasycených tuků a minerálů (draslík).  
6. Brokolice
brocolli.jpgObsahuje látky, které působí preventivně proti rakovině. Je zdrojem vlákniny, železa, draslíku a hořčíku, vitamínu C. Obsahuje vysoký podíl bílkovin. Je považována za jednu z nejdravějších druhů zeleniny.
7. Chilli papričky
chilli.jpgObsahují vitamín C a beta-karoten. Zrychlují metabolismus a podporují tak spalování tuků. Navíc propůjčují fádním dietním pokrmům šmrnc.






  1. Nemusíte cvičit na břicho hodinu. Stačí si dát půl hodinky! To je tak maximum podle mě, protože se může stát, že se svaly unaví a výsledky nakonec nebudou tak dobré.
  2. Při cvičení dávejte pozor, abyste měly záda přilepená k zemi. Když je máte prohlá, tak se může stát, že vás budou akorát bolet a ani nebudete posilovat tak efektivně.
  3. Svaly se pokuste mít zatnuté po celou dobu cvičení. Při vykonávání námahy by měl být cítit jemný třes svalů, který informuje o tom, že sval pracuje.





















1) Začneme mým oblíbeným FitnessBlenderem. Keli má úžasný bříško, tak snad vás to nakopne.















2) Chcete-li pro bříško doslova umřít, tak tohle vyzkoušejte. Není to sranda a fakt to dá zabrat. Při tomhle cvičení navíc makáte, takže i nějaké tuky spálíte→viditelnější svalstvo.
















3) Hmmm...Cassey. Moje oblíbenkyně. Cassey je docela drsňačka, i když tak nevypadá... Jen tak vás vydechnout nenechá.















4) Aaaaa....problém všech. Spodní bříšní svalstvo. Je vážně těžké ho posilovat. Často na to lidé zapomínají a břicho nevypadá nic moc jako celek. Takže určitě si tohle někdy dejte a nezapomínejte ani na šikmé bříšní svaly.
















5) Tohle cvičení jsem vám sem dávala hodněkrát. Ale opakování je matka moudrosti. S tímhle videem zaměřeným na bříšní svaly jsem začínala:). Moc moc doporučuju, protože Beccu miluju.
















6) Tohle cvíčo jsem si dala v pondělí a moc se mi líbilo. Denise je sice vykulená, ale zároveň skvělá ženská. Má příjemný hlas a pomůže vám za vysněnými břišáky.
















7) Scotta mám ráda. Je to fakt hezkej svalnatej chlápek:D. Akorát mi trošku přijde nafoukanej...ale to nevadí, protože je to drsňák a odvádí svou práci velmi kvalitně.

Nezapomeňte se po cvičení protáhnout!


Škoda, že Lili tenhle článek udělala první...hezky mi to vyfoukla:D! Ale myslím, že takových článků není nikdy dost:).
Doufám, že vám tenhle článek pomohl a vy tak jednou budete mít své vysněné bříško:).
Pa kočky:-*


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Článek je pěkný, ale myslím si, že na takové bříěko jsou účinější i jiný cviky, co se využívají v Insanity! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasňačka:). Tohle rozhodně není všechno:). Ale ne každý si chce třeba něco stahovat nebo tak:). Proto jsem sem nezahrnuja ani Jillianin 6 week six-pack:).

      Vymazat
  2. Ukládám do záložek, něco z toho jsem už cvičila a je to makačka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší:). Jo...jako je to docela drsný:)!

      Vymazat
  3. TENHLE článek je skvělý, hned jak domarodím.. jdu do toho !!:-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super:D. Tak se potom pochlub výsledky:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images