Today's workout 80! Taková menší challenge!

24.4.13

Ahoooj holky:)!
Právě jsem dokoukala na The Carrie diaries...to je tak super seriál:)! Díky bohu na mě čeká ještě pár dílů:). Šušká se, že další série nebude, což by mě moc mrzelo, je to pěknej seriál:).
Včera jsme házely medicimbalem...bolí mě tělo:D!
Dneska jsem se rozhodla, že udělám něco, co se kolem mě pořád řeší, a kamarád mi to doporučil a vidím to všude na internetuu...dávám si squats challenge!
Dneska jsem si dala teprve 50. Ale protože moje soustředění na počítání je hrozný, tak sem jich udělala asi 60 a navíc jsem si dávala dřepy ve videích dole. Věřím, že tenhle challenge je vážně super:), protože při dřepech se zapojují velké svaly a vy tak zpevňujete velkou část stehen, zadečku a pozor(!) také bříška. To bříško jen v případě, že váš dřep je kvalitně provedený a vy jste jako prkno:).
 Poslední kopanec, abych si dávala takovou nálož dřepů, byl tenhle článek od Kim. Dušovala se zde, že se jí zpevnily(a zmenšily) vnější(opraveno)  část stehýnek, což jak z fotek víte, je moje krizová část. No takže jsem se do toho vrhla, protože polovinu dřepů si můžete udělat ráno a zbytek třeba odpoledne...je to na vás:).
To je prostě krása! Nemůžete nesouhlasit:D!
Dnešní cvíča↓

1) Znáte 8-minutové retro cvičení? Už vás nebaví? Tak proč si nedát Cassey, která se inspirovala a udělala své "retro" video na posílení bříška? 

2) A protože vážně nesnáším své stehna, tak jsem se zase spolehla na Cassey. Tohle cvičení doporučuji poté, co si pořádně(!) procvičíte kyčle (já si kleknu, roztáhnu nohy od sebe a snažím se jakoby tlačit dolů-prostě musíte cítit tlak), protože já odjakživa nedokážu udělat rozštěp, takže když dělam véčka nebo kroužky ve vzduchu, tak trochu umírám. Jako kdybych si skřípala nějaký nervy:D! Ale jinak je to asi super cvičení...příště se prostě protáhnu dřív, ne v polovině:D.

3) A ano...dáme si opět vnitřní stehna:D! Fitnessblender vám drží palce! Jo mimochodem, dávejte pozor, aby vás nenatáčel bratr se slovy: "to dám na youtube:D"! 

4) A dáme si Pavlu, kterou jsem myslím cvičila jen jednou(pokud mě nešálí paměť), ale když to tak vezmu...nechápu proč! Tohle bylo super utrpení! Musela jsem dát odběr a uřčitě s ní budu cvičit častěji:).

Nooo a to je všechno holky:).
Dlouho jsem sem nedávala nějaké obrázky, zde jsou↓
Nemít strach ze zestárnutí kůže, tak do toho jdu!
Aaaa


Nohy jsou podle mě moc, ale bříško bych si snad i vzala!
Tumblr dělá značce Nike hroznou reklamu:D!
Lééééto!
Víc erotická fotka, ale(!) dost pěkné tělo!
Jak se máte? Co váš život?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Nad tou výzvou uvažuju, ale bojim bojim :D

    Jinak Kim psala o úbytku na vnější straně stehen, promiň...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem kretén:D:D:D! No hele..ono je to fuk...já mám všude moc tuku:D. Ale dík za upozornění:)! Dobrý je, že cítím i vnitřní strany, tak ty se snad také vymodelují:D!
      A pojď do toho:)!

      Vymazat
    2. Tak už jedu druhý den.

      Jinak s tím počítáním. Já to dělám tak, že vždycky počítám do deseti a za každou desítku zvednu prst na ruce. Jinak bych se asi nedopočítala.

      Vymazat
    3. Joo...za ten trik děkuju:). Budu ho praktikovat..vždycky začnu přemýšlet nad něčím jiným a už ani nevím, kolik jsem dřepů udělala....radši si jich dávám více:D.

      Vymazat
  2. Už se vidím jak jich dělám 250 :DDD.. Ale skvělá motivace :)

    ...Na mém blogu stále probíhá GA! :) http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo hele, když máš přesně daný, co musíš udělat, tak to člověka víc tahá k aktivitě:D. NO uvídíme...zatím je to ve hvězdách:).

      Vymazat
  3. Ta vrchní fotka toho zadečku... ňami :D
    Dnes jsem si dávala 100 dřepů, až pěkně zadkem na zem, ruce za hlavou... v bříšku mimino :D no... kvadricepsy budou zítra plakat a zadek taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dneska 110:). Teda 115, vždycky si dávám víc:D:D.
      No jo...si aktivní mamča a to je dobře:)! Ale hlavně to nepřežeň:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images