Workout 79♥. Úchylný tělocvikář, reprezentace v atletice, nemoc

18.4.13


Workout 79 se odehrál na tělocviku v úterý.
Měly jsme opět suplování, takže jsme dostaly opět učitele. Už minule jsem si díky němu dala do těla!
Tenhle tělocvik se nesl v duchu sprintování. Například:
  • sedět v tureckém sedu-vstát-běžet. To mi šlo!
  • sedět v tureckém sedě obráceně-vstát-běžet. To mi taky celkem šlo. Nejvtipnější bylo, že jsem běžela zároveň s mojí spolužačkou/kamarádkou ze základky(často jsme se chtěly porážet při sprintech) a my se otočily na stejnou stranu a běžely vedle sebe a přitom se docela dlouho otíraly paží a paži té druhé. To vypadalo vtipně, jak kdyby jsme se chtěly vytlačit na "dráhu" té druhé:D. 
  • Nízký start.
  • startování z nízkého startu-odrážely jsme se o botu holky za náma. No...jsem asi jelito, ale mě to moc z toho nízkého startu nejde. Asi se špatně odrážím, protože jsem byla najednou o trošičku pomalejší, než ta zmiňovaná kamarádka Kačce. Vtipný bylo, že jednou když se mi to nepovedlo, tak sem jak kretén začla mávat rukama, jakože jsem naštvaná, že sem byla pomalejší:D. No vtipný...slyšela jsem jenom za zády "Hahaha...Veru:D!". 
Když uplynulo 30 minut, tak učitel řekl, že kdo chce hrát volejbal, tak ať si napne síť a blablabla a ten kdo nechce, ať jde do posilky. S Kačkou jsme si šly do posilky, protože náš volejbal je docela nuda a fakt slow. Řekly jsme si, že si dáme 15 na ruce, 20 sedů lehů, 20 dřepů, 20 zase ruce a pak co chceme. Než  jsme začly, tak přišel učitel a ptal se nás na jednu zásadní věc...a řeknu vám, že mě velmi potěšila. Jeho otázka zněla, jestli s ním nechceme jít v září reprezentovat naší školu v atletice, protože jsme rychle a máme dobrý starty! Ani nevíte, jak mě to potěšilo, protože já mám atletiku moc ráda. Teda mám ráda sprinty! Skok do dálky jsem přenechala Kačce, protože na to jsem totálně neschopná a vůbec neumím vejšku a ani dálku:D. 
Když nám učitel všechno dopověděl, tak jsme si myslely, že půjde holkám pískat volejbal a my si budeme moct v klidu provádět náš cvičební plán. Jak nemilé bylo zjištění, že učitel se bude ochomýtat kolem nás v posilovně, která má metr na dva metry čtvereční. Jednou si posiloval na ruce, pak nás poslouchal, pak se předváděl, pak nám radil, že při sklapovačkách nemají být ruce za krkem kvůli krční páteři(řikal to potom i mně:D). Když kamarádka nevěděla, co cvičit, tak jí sundal step a ať posiluje lejka, že se zvedá na špičky. Ona řikala: že nechce a on jako: proč, ona:nechci mít velký lýtka, on:to mít nebudeš, akorát si je posilníš! Tak jí takhle přinutil-no bylo to fakt divný, jak si trval na svým. Já jsem šla zvednout 10-ti kilovej kotouč a chtěla zkusit, jak moc je to těžký, když to nešlo lehce, tak sem to radši ani nezkoušela:D:D. Načež on skoro přiběhl a hned mi podával 5-ti kilovej a koukal, co jako budu dělat. No...já nevím, jak vy holky, ale já teda nejsem ráda, když mám někoho nevyžádanýho za prdelí. Tak sem jakože stála, ztišila hlas a řikala Kačce, že nevím, co bych měla dělat (přitom já to věděla, ale nechtělo se mi před ním dělat dřepy), tak on aktivně, že bych mohla dělat výpady, načež mi to ukázal...no bože...nakonec sem ty dřepy dělala no:D. Protože výpady nesnáším. Pak jsem se s ním ještě bavila o tom, že je škoda, že tam nejsou činky a on, že o ně prosil, ale že je bohužel škola nepořídila. Ten učitel je tak vtipnej:D:D. No snad to neni úchyl...

S Kačí jsme se pak rozhodly, že budeme o prázdninách chodit do Řep na kruhák běhat a skákat, abychom tu školu aspoň dobře reprezentovaly a abychom se za sebe nemusely stydět:D. Navíc...sportovat s někým jiným a překonávat svoje rekordy/časy je fakt super záležitost. Ani nevíte, jak moc se těším. Kdybyste byly z okolí a chtěly s námi v Řepích cvičit, tak mi napiště a někdy se sejdeme:).

No a dostáváme se k tomu, proč to píšu tak opožděně. Já jsem totiž nemocná. Ve středu jsem šla do školy jen na hodinu si napsat test (blbost, když jste nemocné, tak naprosto nesoustředíte pozornost na písemku, ale na smrkání a hromadu kapesníků). Krásně mě bolely stehna z toho úterý!
Dneska mám zahleněný plíce, smrkám...je toho moc. Aspoň jsem si přečetla kousek Babičky (povinná četba).
Ňufánek♥.
Jinak včera jsem se koukala na The Perks of Being a Wallflower! Nádhera. Je to tak krásný film, že vám ho jedině doporučuji. Hraje tam "Hermiona", Nina Dobrev z The Vampire diaries, můj milovaný Logan Lerman...určitě se podívejte. Je to romantické drama, které podle není debilně sladké, naopak lehce puberťácky zabarvené s kouskem deprese. Je to o klukovi v depresi, který si v prváku najde partu bláznivých kamarádů. Začne:chodit s nesprávnou dívkou/psát knihy/dělat divná rozhodnuti/nacházet sám sebe/atd... Neumím dobře popisovat filmy...tenhle film mluví sám za sebe. Určitě ničeho litovat nebudete, když se na film kouknete:).




























Máte tipy na zrychlení se ve sprintu (100 a 200 metrů)? Zajímaly by mě osvědčené postupy, jak se zdokonalit:). A jak se máte? Viděly jste The Perks of Being a Wallflower?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Gratuluji ti k reprezentaci v atletice! :))
    Také už od základky vymetám samé čtyřboje a atletický závody! :D
    Měj se krásně zlato! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji jsi moc hodnááá:).
      Já mám vždycky takový pocit zadostiučinění:D:D.

      Vymazat
  2. Radila bych ti tréninky:rozklus (aspoň 800 metrů),protažení,atletická průprava pokud víš co to je ,2x100m a pak tu máš 3 varianty :1. 3x50,2x150,200,2x150,3x50 výklus(zase 800 m)

    2.6x300m(výklus)
    3.500-400-300-200-100-200-500(výklus)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je děkuju jsi hodná:)! To jsem potřebovala:).
      No...asi nevím, co si pod tím přesně představit.
      Takže si dám 800 metrů, protáhnu se, průprava, 2x100 metrů, a pak se rozhodnu mezi těmi třemi možnostmi.
      Myslím, že si sestavím plán, vytisknu a pak se podle toho budu učit. Moc jsi mi pomohla:)! Já bych si to asi sama nevymyslela a když jo tak by to nebylo moc efektivní, což o tomhle se říci nedá. Super super:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images