Workout 81♥!+Fotočlánek, aneb jaké svačinky/jídla jsou vážně dobrá a zasytí?

26.4.13

Ahoooj. Tenhle článek je přednastavený. Tak snad to bude fungovat:).
Včera jsem si dala opět spoustu dřepů, protože jsem zrovna našla cvičení, které zahrnuje cviky na zadek→super super:).
Druhý den squatové challenge. Zatím v pohodě! Dala jsem si opět víc, jak 55 dřepů, protože takových deset navíc mi neuškodí:D! Nejsem přece padavka:D! Přece chci mít stehna jako ze železa!
Pak jsem si dala tohle cvičení↓















1)Cvičení jsem si dala dvakrát, protože ona si ho dala třikrát:D. Pak přišel můj bratr s kamarádem, potom přijel táta, šla jsem se najíst...a nějak sem nestihla jiná cvičení:). Ale nevadí mi to:). Nemusím denně cvičit 45-60 min, jako jsem to dělávala....nijak mi to nepomohlo a nakonec mě to obíralo o čas. Cvičení je určeno pro slečny, které chtějí zredukovat celulitidu či jí vůbec nemít. Nevím, jak moc to pomáhá přímo na celulitidu, ale cviky jsou perfektní. Některé jsem ještě nikdy neviděla a tak mě překvapilo, jak krásně stehna pracují. Při cvičení mějte zatnutý zadek a břišní svalstvo. Zadek a bříško nešpulte!

Fakt moc dobrej:). A skvělej obal:)!

Jahody, jogurt↑,mandle.

Naše zahrádka. Konečně je teplíčko:)!

Mandle, lískáče, cornflakes, jogurt (+ovesná kaše?)

Nejlepší svačina, která zasytí na dlouho a je nejlepší na světě:)!


Zapečené těstoviny! Yummy:).


Není doma nic k jídlo? Co takhle uvařená rýže, hozená na pánvičku a zamíchaná s vajíčkem?

Jablko nacucaná šťávou z jahod♥.

Ovesná kaše, lískáče a jedno jablíčko:).

Houstička, vajíčko, a to zelený:D. Vůbec si nemůžu vzpomenou na název.

No nevím, zda-li je článek k něčemu užitečný, ale jako taková inspirace na svačinky (jídla) je to super, né?
Jaké svačinky jsou pro vás to pravé? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Sakra, to vypadá hodně dobře a přitom jednoduše. Na mě se musí s jednoduchostí, jak je v tom víc jak zamíchat, tak už to vzdávám:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj:D...já nezvládám nic víc, než těstoviny:D:D...

      Vymazat
  2. jahody, jogurt, mandle, klasika. Mňam! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jídla vypadají parádně, moc se mi líbí to na způsob toustů s vejcem, super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš...musím vymýšlet rychlý věci, když neumím vařit:D.

      Vymazat
  4. anoo, tousty jsou skvělý nápad! :) a kaše, základ snídaně, mňam :) Můžu se zeptat z jakého jsi města? nebo aspoň které velké město je blízko tvému, jestli nechceš být konkrétní, chápu to :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ták to joo :) já jsem si občas říkala že mi připadá tvůj výhled z okna hrozně podobný tady našim zahrádkám na jihu čech, ale tak asi je to všude podobný :)) a tak celkově pro představu mě vždycky zaujme odkud blogr(ka) je :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spousta lidí si myslí, že v Praze se nedá najít příroda. Ale já jsem živým důkazem, že příroda se dá najít všude:). Miluju takový výhledy, je to hrozně příjemný:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images