Workout 83♥

28.4.13

Ahoj holky:). Jsem tu jen krátce:).

Právě jsem dojela 5 den dřepové challenge. Zatím to ještě jde...ale chci se vidět, až budu nad stovkou:D.
Saaakra voní tu oběd:P! Hrozně se mi líbí, jak mě bolí stehna:)! Každý pohyb člověku připomene, že něco udělal dobře, což je dost motivující. Máte to taky tak?















1) Pokaždé, když sem byla na YT, tak na mě tohle video vykouklo, protože jsem si ho už dávno dala do oblíbených, abych ho vyzkoušela. Dneska jsem to konečně udělala! A dobře jsem udělala! Po cvičení jsem měla ruce pěkně ochablé(jakože námahou). Určitě doporučuji. Cassey měla dva páry hmotnostně rozdílných činek, já měla svoje dvoukilovky:).
















2) Tuhle holku mám ráda. Krásně tančí, její videa jsou zábavná, má atraktivní hlas. Pokud vás nebaví klasická cvičení(jako tohle) na zemi, zkuste si zatančit něco z jejích videích. Zaručuji, že se zapotíte a vyplavíte endorfiny. Tohle cvičení je sestavené takto:první část je hlavně o tipech a vysvětlení cviků, druhá je svižnější. Já jsem video jela od začátku:).












A nakonec jsem si dala zmíněný 5 den challenge.


Teď si jdu dát obídek:).
Co zrovna cvičíte vy? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já si stáhla na tablet aplikaci "squats" kde si zadám kolik chci udělat dřepů v kuse (dala jsem si 250) a "trenér" mě k tomu postupně vede. V podstatě dělám zhruba 30 dřepů vtahu a pak je krátká pauza a znova a znova... Každý den se to malinko navyšuje. Včera jsem udělala 270 squatů v osmi sériích...makačka :-D Dřív jsem taky začínala s challengem, ale nebyla to pro mě taková výzva
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee...tak to může bejt dobrá aplikace:). Škoda, že nemám tablet nebo telefon s větším displayem. Ale líbí se mi, že tvořitelé aplikací myslí taky na lidi, kteří sportují:).
      To je docela dobrý nápad si to rozdělit. To někdy vyzkouším:D. Je mi jasný, že nad stovku to naráz prostě nedám:D...Děkuju Veru:).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Akorát se připrav, že první část je hodně o povídání:). Ale můžeš si dát klidně dvakrát tu druhou:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images