Workouts 70, 71, 72♥...A spring all around us!

12.4.13

Finally.

Je tu jaro a s ním dokonce pár stupňů navíc! Ani nevíte (určitě víte), jak moc jsem nadšená, že jsem dneska viděla na teploměru +- 12 stupňů. Horší už to bylo s deštěm. 
Víte...ono je super, když je teplejš, ale když prší, tak se stejně musíte víc zahalit, protože nechat se mokřit pražskym kyselym deštěm není nic moc. 

Včera jsem byla se školou v kině. Byly maturity, takže jsme nemohli oxidovat ve škole, tak nám předhodili tuhle akci (+tu dnešní). Každý si mohl vybrat ze dvou filmů. Buď britský muzikál s prvky dramatu nebo anglické drama s prvky ničeho. Hádejte, jaké filmy to byly?! Tradadadadaaaa....a pokud jste si myslely(ženy) Bídníci a Nadějné vyhlídky, tak vyhráváte zájezd do prdele. Naše celá třída (jaké překvapení) si vybrala Nadějné vyhlídky (asi vědí, že tohle je nečeká). Celkem jsem se těšila, protože fotky vypadaly lákavě a hlavní herec je moc hezký a hraje tam moje oblíbená Helena Bonham Carter

Jak to shrnout...slušně(?). Bylo to zajímavé. Ale ne dobře zajímavé, spíš nudně/divně zajímavé. Děj filmu se ve většine odehrává v Londýně a nějakém balíkově. Celý film se tam nic nedělo, ale zároveň se pořád něco dělo. Ani vám to nedokážu inteligentně popsat. Vše ve filmu je a spoustě náhod a jmen, takže musíte dávat velký pozor, aby jste neztratily nit. Ve ztratce: Kluk je vychováván svojí sestrou a jejím mužem(pokud jsem to pochopila). Je veden k tomu, aby se z něj stal kovář. Jednoho dne ho chytí muž s pouty a hrozí mu smrtí a chce, aby mu klučina donesl jídlo a pilník. Klučina to udělá, jenže muže chytí vojáci a odvezou ho pryč... Po nějaké době je klučina vyzván k návštěvě jedné bláznivé staré nevěsty. Nevěsta po něm chce, aby si chlapec hrál. On, ale neví jak...proto přijde jedna mladá dáma a pomůže mu. Přeskočíme velký časový úsek...a vidíme mladého kováře. On však chce být džentlmen. Ale podaří se? To uvidíte samy...pokud si to stáhnete.
Dneska jsme byli v muzeu Karla Zemana. Je to režisér, ne "prezident", dámy. Znáte film Čarodějův učeň (český!)? Docela drsná pohádka! A co taková Cesta do pravěku? Kdo to neviděl v dětství, tak jako by nežil...! Muzeum je moc hezky vytvořené. Můžete se "proletět" na létacím stroji, prozkoumat periskop, roztočit hřídel, poslechnout si úryvky filmů, dozvědět se zajímavá fakta...je toho hodně.

Cvičení
V úterý a středu jsme měly místo naší učitelky jiného tělocvikáře. Já v úterý šla do posilky(místo volejbalu) a makala na rukách. Do teď mě bolí! Ve středu jsme zkoušeli různé hry, běhaly a hrály fotbal. Víte...já nerada něco flákám, takže jsem na konci byla zpocená jako prase. Ano...omylem jsem párkrát někoho kopla do lýtka (:D), ale zase jsem to dvakrát krutě schytala míčem. Konečně aktivní tělocvik...akorát ten rudej obličej je jak semafor.
Dneska jsem cvičila po delší době doma:). Moje poslední workouty jsem vám sem nedala a už je bohužel 
nedohledám.















1) A máme tu naší Jillian a její rozehřátí.















2) Po rozehřátí si pěkně zpevníme záda, na která bohužel zapomínáte!
















3) Jedna, dva, tři....a máme tu ruce!















4) A protože to nestačí, tak si dáme ještě jedno cvíčo. 















5) Činky necháme u sebe a opět tu máme K a K. Tentokrát si procvičíme celé tělo.















6) Holla Tabata! Slečna prvně cvičí a pak vysvětluje, jak se cviky správně provádějí. Já jsem cvičila i když byla vysvětlovací část. Ti jeleni jsou krásní!















7) Tohle cvičení je spíše o tom cvičit samostatně. No já jsem to tak nějak zkusila...ale spíš ne:D.















8) Juhůůů Cassey! Moc pěkné video na zadeček a stehna. Cítila jsem sympatické pálení a tak to má být:)!

Jak se máte holky? 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Pěkné typy na cvičení, děkuji!! :)

    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html Budu ráda když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images