Brigáda

17.5.13

Bože....
Osm hodin musím stát na nohách.
První 15ti-minutovou přestávku jsem si vzala po 6 hodinách. Dneska si dam 10 minut, 10 minut a 10 minut. Protože nemám ani židli:D!!! A musím se usmívat!  Nekecám, ale když jsem jela domu, tak jsem se tvářila jak kakabus. Víte, jak mě bolelo břicho? Když sem čekala na autobus, tak sem myslela, že se pozvracim:D. Já jsem totiž snědla jeden rohlík za celou tu dobu!
No ale, když kolem mě jde jeden chlap, co tam pracuje, tak mi vždycky něco vtipnýho řekne, tak je to víc k přežití.
A můj pitný režim? Hahaha. Pití jsem si vzala až po hoooodně dlouhý době. Já totiž nevím, jak je to s chozením na záchod:D....
No dneska to půjde líp:). Vím, co mě čeká, rozprostřu si lépe přestávky, najím se. No to jsem vám jen chtěla říct. Hosteska není vždy zářivá práce.
Jo a ještě...jak dělám reklamu Ambi Puru. Jejich moto je, že Ambi Pur nepřekrývá pachy, ale eliminuje. Já lidem ukazuji, že dám rybí olej do kelímku a pak na to nastříkám Ambi Pur....ono to fakt funguje:D! Ten smrad rybí není vůbec cítit. Ale ono se to nesmíchá. Ono to tam prostě není! Musim to koupit domů:D. Sice to stojí 90,-bez slevy, ale do bot, na záchod a tak je to fakt vynikající. Škoda, že je to drahý no...ale aspoň to vážně funguje:). A nepíšu to jen tak...bohužel mi neplatí za reklamu na blogu:D....

Tohle voní strašně hezky:). Asi nejlíp:).
Dodatek:No...možná, že nejhezčí jsou konvalinka a sněženka:D.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ty jo já bych asi umřela - jím každé 3 hodiny a potřebuju permanentně čůrat :DD hosteska asi není práce pro mě xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to rozložila na dvakrát 10 minut, tak jsem se dvakrát najedla:D

      Vymazat
  2. Tak to tam nějak zvládni, věřím, že to nebude žádný med.
    Jinak reklama je super. :D Že bych si pro něj také skákla do drogerie? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nakonec jsem to zvládla no:).
      Já doporučuji:). Buď takový ty gelový kuličky nebo ten sprej. A nejhezčí vůně je-konvalinka a sněženka.

      Vymazat
  3. A kde máš brigádu? Já měla jednou na pokladně v Tescu, maras, taky žádné pití, usmívat se a wc minimálně, no hrůza:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí měla v Albertu v průhonicích:D. No na pokladnu bych nešla...to bych posrala:D.

      Vymazat
  4. Tak to by mě piclo, ja dělala v kuchyni ale tam se aspon nemusím usmívat :D
    a jednou jsme dělala něco jako servírku a to jsme myslela že mi upadlou nohy :D takže tě uplně chápu :( hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kuchyni by mi to nešlo:D. Nemám ráda špinavý nádobí:D. Nesnášim ty uschlý zbytky:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images