Educating with music

19.5.13

Ahoj holky.
A máme tu hudební okénko! Je 11 hodin večer a vy to tady pěkně rozjíždíte. Za chvilku si dáme super pecku od Boy Wonder, ale teď na nás čeká Macklemore. Doufám, že to tu bude i nadále takhle frčet a nuda se nám bude vyhýbat po celou naší párty.
Takhle nějak se mi zdá, že tohle se říkalo na diskotékách před x lety. Ale Boy Wonder ani Macklemore vážně nehrozili. Naše společnost je naštvaná, že už se nevyrábí hudba jako dřív. Vážně je to pravda? Není to tím, že neumí hledat?
Já jsem měla štěstí a našla jsem nové interprety, kteří za to stojí. Čudujem sa (krásně to zní), že se o nich zas tak moc neslyším. Dobře...Macklemore je známý, ale jen kvůli Thrift Shopu a to je dost málo, na to že má vlastní cédéčko, který je nacpaný stejně dobrýma rapovýma songama. Včera jsem si stáhla The Heist a víte co? Jsem zamilovaná. Prvně jsem na youtube slyšela nějakou písničku, pak druhou, třetí, čtvrtkou....musela jsem si stáhnout všechno! Je to krása, jsem nadšená! Doporučuji:).

Prostě vás to nakopne .

A Boy Wonder? Pro většinu z vás neznámý Lukáš Jedlička, který dělá slovenský rap, který je jeden z nejlepších na CZ SK scéně. Každá písnička je jiná, často začíná nějakým "rozhovorem/monologem/nadáváním", který pobaví a pak přijde písnička. To jsou hrozný bomby. Vím, že většina holek, co tohle bude číst to neposlouchá, ale i tak tu bude doufám aspoň jedna či dvě, co to potěší.

Jak jsem šla v pátek do práce(no dobře na brigádu, ale práce zní tak nějak lépe), tak už to nebylo tak hrozný. Udělala jsem si dřív přestávku, tak se to dalo přežít. Zajímá mě kolik dostanu. Pevná částa je 100 kč/hodina, což dává 1600, ale ve smlouvě mám napsanou i pohyblivou částku 50 kč/hodina, když splním  tam uvedená kritéria. Všechny kritéria jsem splnila, tak uvidím. I 1600 je dobrý, ale samozřejmě budu skákat radostí z větší částky:). Nemáte s tou pohyblivou částkou zkušenost?
To počasí! To je nádhera. Sluníčko svítí a pálí. Měla bych si jít vystrčit aspoň nohy.
Úplně jsem zapomněla! Jakou jsem naposledy našla za dobrou zpěvačku? Opět raperka:D. Rap je prostě můj oblíbenej. Říká si Iggy Azalea a má široký boky jako já. Což mě vždycky potěší, protože si nepřipadám jako jediná, kdo má tenhle "problém". Ale když se na ní podívám...bere to ona jako nedostatek? Skrývá to? Ne naopak! A vypadá jako největší kočka. Takže si musím v tý palici udělat místo na pozitivní myšlení. A její oblečení? Můj styl. Vysoké šortky, krátká trička, roztrhaný, bláznivý....umírám.

V hlavě jsem hrozná sprosťačka.
Jak se máte?

You Might Also Like

2 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images