HIIT interval training timer! Nebaví vás cvičit podle videí? Fitness aplikace č.2+workout 85+moje poznatky

7.5.13

Ahojky:). Zase přináším tip na fitness aplikaci:). Možná to pro vás není novinka, ale myslím, že za zmínku stojí:).

Pokud vás aplikace nezajímá, tak dole najdete workout.


HIIT interval training timer

Pro koho tato aplikace je?
      -pro "sportovce", kteří cvičí podle času (např. TABATA)

Jak aplikace funguje? Co nám nabízí menu?
      -jak vidíte na obrázku, tak je možné nastavit všechno:
         ►čas připravy (kdy chcete, aby trénink začal? Dvě vteřiny, než položíte telefon na stůl?)
         ►délka aktivity 
         ►počet kol
         ►čas na konečné protážení
         ►nakonec se dozvíte, jak dlouhý trénink bude
Chcete-li začít, stačí zmáčknout GO.



























Jak vypadá prostředí po zmáčknutí GO?
Co se poté děje?
      -časovač se spustí a vy můžete začít makat
      -jakmile pískne píšťalka/zabzučí bzučák, můžete
       začít cvičit
      -tři vteřiny před odpočinkem/před koncem            
       odpočinku začne telefon "pípat"
      -jakmile skončí odpočinek/aktivní část, tak   
       telefon zabrní





Co vše můžete ovlivnit?
      -nahoře v lištičce máte nabídku:
         ►pauza (delší odpočinek?..)
         ►vrátit se do menu
         ►aktivovat/deaktivovat brnění
         ►aktivovat/deaktivovat zvuk
         ►další nastavení

        

Co nabízí další nastavení?
       -když kliknete na poslední ikonku:
          ►typ zvuku při spuštění
        (buzzer=bzučák/whistle=písknutí)
        ►hlasitost
        ►chcete tři varovná pípnutí(?)
Kde aplikaci seženete?
       -aplikaci stáhnete zadarmo v android marketu
       -určitě se dá sehnat i na iPad či iPhone:)

Nejlepší nakonec:). Když kliknete na menu, a na první ikonku(Load preset), tak máte na výběr ze tří přednastavených časů. Tababa, hubnutí nebo desetiminutový workout. Každý se odlišuje délkou trvání, délkou odpočinku a délkou makání:). Já hloupá, to našla až teď. A další tip:)! Samozřejmě můžete i uložit své vlastní nastavení:)!


Workout 85

Tenhle článek jsem vám chtěla ukázat včera, ale táta mě zdržel, takže jsem to bohužel nestihla:).
Protože jsem mi stýskalo po HIIT, tak jsem si po dlouhé době dala FitnessBlender.
Kvůli tomuhle videu jsem si zmiňovanou aplikaci stáhla. Nechtělo se mi nějak čekat, navíc jsem si chtěla poslouchat písničky...a taky! Když ležím na zemi nestíhám sledovat obrazovku notebooku!
1) Super video, mám ho moc ráda. Pořádně vás vyšťaví a to já ráda. Zase mě kvůli klikům bolí ramena:D. Krása! 
Budete potřebovat kettlebell nebo to můžete jako já udělat tak, že si vezmete činky, překřížíte je a máte hotovo.


Protože jsem tátovi pomáhala s životopisem, tak jsem nedopsala článek a šla si pozdě umýt vlasy. A taky protože přijel, tak jsem nestihla po burpees a plank pozici(ale ta byla zahrnutá ve videu, tak aspoň něco).

Ale jelikož dřepy jsem vážně nechtěla vynechat, tak jsem si je dala s mokrou hlavou v pyžamu. Já se překonala holky! Já jsem normálně dala 130 dřepů v kuse:D! A po tomhle cvičení to bylo ještě horší, protože to byla docela makačka na nohy:D:D. No chodila jsem jak připosraná:D. Ale super:).

Co jsem se dozvěděla krásného ohledně projektových týdnů na naší škole? Že jsem ve skupině s klukem, kterého nesnáší celá škola. Je to frajírek, co nosí upnuté džíny, podřezal se na jedný školní párty, kvůli mojí spolužačce, otravuje...zajímalo by mě jestli ví, že mě jednou balil na jedný bike-akci. Nejvtipnější, že mě celá třída lituje:D. A dneska si mě ten kluk tak mile prohlížel:D...jo a navíc nejsem s nikým ze třídy.
No ale co...třeba to bude sranda:D. Sakra to budou hádky.

Dneska jsme měly tělocvik. Prvně jsme hrály normálně do nevim kolika:D, pak jsme hrály jen do 5. Kdo prohrál tak musel udělat pět kliků. My jednou prohrály, tak jsme si je dávaly a učitel, to jsou ale ukázkové kliky(doufám, že to bylo na mě:DDDDDDD)

No a to je vše. Moje kecy stačí:D. 
P.S.:Měla jsem dneska jen tři hodiny. Ale vstala jsem stejně, jak kretén o hodinu(vstávám v 6 a dneska jsem mohla vstát v 9, ale vstala jsem v 7:35:D) dřív, takže jsem si hodinku spánku navíc nevybrala.

Jak se máte vy? Co čtete za knížku? Děláte maturitu?
Kdo by byl ochotný udělat rozhovor na téma: Zdravý životní styl? Nemůžu najít vaše emaily a nechci vás otravovat. Prosím klidně mi napište:).

You Might Also Like

6 komentářů

  1. juhuu, na video se mrknu! a tyhle aplikace jsou fajn, já používám tabata timer :)
    momentálně čtu takovej odlehčenej románek Vzhůru k výškám :) a o maturitu se díkybohu zatím nemusím moc zajímat, jsem v prváku, tak začínám pouze s četbou
    rozhovor zní suprově! kdyžtak semnou můžeš počítat:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Video by se ti mohlo líbit:). Hezky jsem se zpotila:).
      Jsem ráda, že nás je více, co čteme:)!
      Já jsem ve druháku a když vidím ty čtvrťáky jak jsou vynervovaný, tak se bojíím:D.
      Super super:). Já na tebe myslela:D. Že by to s tebou mohla být zábava:).

      Vymazat
  2. pěkný článek, o takové aplikaci jsem nevěděla...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images