HTC Desire X, je ten pravý? Pomozte s telefonem prosííím:).

21.5.13

Ahojky holky:).
Sice bohužel nevím, zda-li je to proveditelné, ale protože můj telefon už od vánoc (kdy jsem ho dostala) blbne, tak se musí jít dát reklamovat a já bych chtěla nový. Už od začátku mi pořád hlásí, že je tam málo paměti→občas nechodí smsky, nejdou nainstalovat instalace...
 Ale víte já tam mám deset aplikací.  Tak za prvý jsou to aplikace :messenger, instagram, budík, stopky, antivirus, timer, obchod google play, squats, tumbrl a viber a za druhý mám 5 na kartě(ostatní nejdou přesunout). Dává to nějakej smysl? Nedává! A vážně mě to sere.
Nechodí mi kvůli paměti smsky...kdybych psala 200 sms za měsíc dobrý, ale já utratím asi 150 za měsíc! A to je fakt hodně málo.
Další věc je, že telefon umí zamrznout dokonce i 4x za den. Vždycky to musím restartovat a to znamená, že začnu zuřit.
No tyhle podobné problémy jsem vyřešila asi v na začátku března tím, že jsem dala telefon od továrního nastavení...vymazání aplikací, hesel, atd. Jenže ono to začíná nanovo.

A aby toho nebylo málo...ten telefon má další kreténskou vlastnost. Fotí příšerně nahlas! A ne nejsem debil, vážně to nejde nastavit. Je to takový evropský(či jaký) opatření proti focení bez souhlasu dané osoby. Nevím, proč to mám zrovna já. Předpokládám, že to má tak 1 telefon z 300 různejch! Blbost! BLBOST!
No a jeho kvalita taky není slavná. Má fakt debilní fotící čočku a ten blesk. Vtip.
Mám proto na vás otázečku. Neporadíte mi telefon do(či okolo) 5ti tisíc, který normálně funguje, pěkně fotí a nejsou s ním větší problémy? Neseká se při aplikacích(žádný extrémně náročný hry nehraji), má slot na paměťovku a další nezbytný ptákoviny? Prosím kdyžtak mi to sem napište:). 
Já přemýšlím nad HTC Desire X...od Vodafonu bych ho s tarifem dostala za moc pěknou cenu. Většinou jsem četla kladné recenze, akorát pár jich mělo připomínky. V jedné recenzi psali, že má menší paměť, ale hned v další bylo řečeno, že redaktor tam nacpal aplikací 30 a jelo to svižně. Mně z toho normálně asi naskáčou pupínky. Protože fothá není člověk, co by do mě extra investoval, tak se nemůžu pohybovat ve vyšších částkách. Proto prosím, pomozte:). Za vaše zkušenosti budu děsně vděčná:).
Předem děkuji za odpověď:).

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Ježiš...já tu zprávu zase vymazala. Jsem debil. Škoda, že to neni dotykáček:/. Já tenhle typ telefonů ráda nemám:/. Ale jinak je moc hezkej:).

      Vymazat
  2. Já mám iPhone 3GS, už myslím ale není v prodeji, koupila jsem ho za necelých 7tis a jede jak hodinky:) nad tím HTC jsem taky uvažovala ale zvitezilo Jabko:) poradne projet recenze ale myslim, ze neslapnes vedle:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo já bych iPhona brala hnedka:D! No jo...3GS, ale ona už je dávno 5, tak nevím, zda-li se spoléhat na docela starej model. Můj brácha měl dva iPhony a bohužel mu klekla baterka u 4:/.

      Vymazat
  3. Ahoj! :)
    Pokud se moohu vyjádřit samotně k této značce HTC, já jí od srdce nenávidím! :D
    Sestra si pořídila dotykáč od něj, už byl snad 3x do roka na reklamaci, vždy se tam posere buď displej a nebo nejde volat.. ;) A to se k němu chová zatraceně dobře!
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky zlatíčko:).
      No právě já HTC taky nepovažuji za nejlepší...ale! Bejvávaly horší. Můj brácha musel z iPhona přejít na tohle HTC(to jsem zjistila až po dopsání článku, nevěděla jsem, že je to přesně tenhle:D:D) a je spokojenej. I u nás ve třídě jsou spokojení...
      No ale před delší dobou jsem měla na půjčení dvě HTC a to byly takový sračky! Jedno mělo windowsi(zlo největší) a to druhý radši ani nevim:D.
      Je to fakt na hovno:D...nevim, co vybrat, když nejsou prachy:D.

      Vymazat
  4. Já mám Nokii E52 a ten zvuk při focení mi taky nejde vypnout a štve mě to.

    V telefonech se nevyznám. Jinak HTC má Lili, i když nevím jaký typ, ale aplikací tam má požehnaně.
    http://freshlili.blogspot.cz/2013/04/lili-aplikuje.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt blbost:D. Nevím, proč bych někoho fotila tajně. TO si rovnou vezmu foťák s lepším objektivem:D.
      Jojo Lili má právě stejný. Já jsem jí ohledně něho chtěla i napsat na maila:).

      Vymazat
  5. Já mám už starší model - HTC desire S a naštěstí to mám všechno v pohodě. Fotky fotí obstojně (dávám je na blog), ale taky mě někdy rozčiluje - je to dotykáč a někdy se mi zasekne nebo mi nejde odemknout..i tak lepší mobil jsem neměla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou na něj i kladné recenze, vážně dobré:). Akorát jeho cena je na Alze docela dost vysoká...přes 6 tisíc, což je docela dost, když už je starší:/.

      Vymazat
  6. Já mám HTC DESIRE X a nemůžu si ho vynachválit :-) jdi do něj:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supeeer:D. Jsi skvělá:). Moc ti děkujuuu:**

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images