Krásní, Fucking Berlin, Pevné pouto aneb jsem prostě knihomol

11.5.13


Ahoj kočky:).
Zrovna  jsem dosnídala to co vidíte na obrázku. Salát: 2 vajíčka, 1 rajče, čínské zelí, vše zalité bílým jogurtem, rohlík s máslem a kusem šunky a taky čajíček:). Doufám, že nebudu hladová jako vlk:).

Předevčírem jsem šla svou návštěvou poctít(haha) knihovnu. Bylo devátého. Musela jsem do desátého vrátit knížky, tak jsem si některé vzala a šla. Měla jsem takové štěstí, že jsem zrovna našla dvě knížky, které sháním. Dvě zmiňované knížky se jmenují Pevné pouto a Fucking Berlin. Na první knížku je i filmová adaptace, která mě okouzlila a moc sem si jí oblíbila. Najdete jí zde. A protože jsem tvor čtivý, tak jsem si nemohla nechat ujít knížku, která nabízí další dimenzi potěšení! Sice mám "zkaženou" představu, protože už ve filmu jsem viděla tváře, děj a závěr, ale to mi nezabrání v tom, abych si to přečetla, že ano.

Ve čtvrtek jsem taky měla ve škole knížku Krásní (První díl je Ošliví). Na informace jsme psali srovnávací testy a učitelka mi "drze" odstrčila kabelku a odcizila ji. Tak zaujatě koukala a četla si. Zajímavé. Myslíte, že je to proto, že učitelé nevidí žáky s knihami, ale jen s telefony? A na zeměpisu jsem měla opět knížku na stole a na tom položený telefon, učitel posunul telefon a četl si název knížky. Vypadal moc "nadšeně":D. Buď se zamýšlel nad názvem nebo si myslel, co to čtu za blbost. On totiž hodně čte, tak nám říkal, že zná hrozně moc knížek, které zrovna nejsou bestsellery(takové knížky, které jsou vlastně lepší, ale nikdo je moc nezná). Příště mu tam předhodím Fucking Berlin. Uvidíme, jak se bude tvářit.


Pevné pouto je o dívce, která zemře a vidí svět z druhého břehu. Její břeh, ale není tam nahoře, ona je zaklíněná někde uprostřed. Z svého světa pomáhá rodině psychicky se očistit a najít klid. Nic dalšího neřeknu:D:D. Nemám ráda spoilerování:D.

Fucking Berlin je o dívce, která se ze své rodné Itálie odstěhuje do Berlína. Chce studovat matematiku a navíc se jí zdá, že je v Itálii jako ve vězení, takže se rozhodne na vlastní pěst odjet. Co vás napadne, že budete v novém městě potřebovat? Peníze. A jak si je vydělat? Prací. Ovšem ne vždy se daří najít svojí vysněnou práci, která bude vynášet dost peněz. V hospodě, kde jí šéf bere jako vnučku, pracuje moc ráda. Ale vidina lepšího výdělku jí nesmírně láká. Když jednou zaslechne nadšený rozhovor dívky, která se svléká před kamerou, rozhodne se prohledat nabídky. Když najde vhodnou, tak tam začne pracovat. Náplň práce je se svlékat, masturbovat, masírovat a tak dále. Při první výplatě dostane tolik peněz, že si jde koupit tři tašky oblečení. Líbí se jí představa, že na ní nikdo nešahá a přitom vydělává víc, než kdy snila. Jenže to je kámen úrazu. Peníze mění pohled člověka. A tak začíná její cesta k prostituci.

Tuto knížku už jsem jednou četla a když sem si to chtěla přečíst znova, tak prostě u nás nebyla knížka k nalezení. Díky bohu jsem měla štěstí a ukořistila jí tak rychle, až málem začaly hořet stránky. Hahaha, pokus o vtip. Rozhodně doporučuji. Nudit se nebudete.
A protože moje činy se neobejdou bez katastrof, tak jedna tu je. Protože jsem měla vrátit poměrně dost knížek a já si u hodně z nich chtěla prodloužit výpůjčku, tak jsem toho devátého nevzala všechny a nechala to na desátého. Jenže desátého se hrál hokej a já úúúúúúplně z toho zděšení, jak hrajeme, zapomněla, že nějaké knížky mám vrátit. Takže mi hnedka naběhlo zpozdné. No a to ještě mám štěstí, že jenom na dvě knížky:D.  Protože jsem zjistila, že jsem jich měla napůjčeno víc, než jsem si myslela. Proto radím : vždy se koukejte na stránky mlp.cz, i když nechcete zapínat ďábelský stroj zvaný notebook, protože vás může něco nemile překvapit:D. Navíc...víte, že když se přihlásíte na svůj účet, tak se vám samovolně prodlouží výpůjčka? Krásně zařízené.


Taková malá rada na závěr. Čtení není nuda. Čtením si rozšiřujete slovní zásobu, slovní spojení a můžete se zlepšit v plynulost mluvy. Nic nenahradí kontakt s člověkem, ale knížky jsou vážně výborné zaháněče nudy. Internet není všechno. Přečtěte si pár blogů a pak si vezměte knížku, zapojte fantazii a na chvilku se osvoboďte od všeho, co vás štve. Můžete nechat schnout lak, udělat si masku na vlasy či obličej, uvařit si čaj a vychutnávat jedinečný pocit, který se objeví pouze při čtení knihy. 
A ještě jedna věc. Pokud si myslíte, že když celý život nečtete a jakmile se objeví nějaký "bestseller" (například debilní knížka 50 odstínů šedi) a vy hnedka všem nacpete, že čtete tuhle břečku, tak se nepovažujte za čtenáře. Podléháte akorát okolí a hnusnýmu marketingovýmu tahu. Dík za pozornost.

Co se líbí vám za knížky? Znáte tyhle knížky? 

You Might Also Like

18 komentářů

  1. já byla v knihovně dneska! :) miluju romány, detektivky a knížky z lékařského prostředí
    poslední věta z článku se mi moc líbí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihovny jsou nejlepšejší:D! Je to něco jako zdravá výživa, to je taky dokonalej obchod/prostor:D.

      Vymazat
    2. hmm, zdravé výživy u nás nemáme :(
      jsem to špatně zformulovala, myslela jsem ten poslední odstaveček:D
      a špagety mi zbyly, tak bych je s máslíčkem vyzkoušet mohla! :)
      a těší mě, že se ti líbí moje kombinace :D ty jsi taky supr!

      Vymazat
    3. No...já v ní teda po pravdě ještě tak úplně nebyla, ale dokážu si představit, jak se mi zájmem rozšíří zorničky a nákupní košík je hnedka plnej:D.

      Vymazat
  2. já teď čtu Sophiinu volbu a musím říct, že fakt luxus! <3
    50 odstínů šedi...z toho jsem přečetla stránku a musela jsem to dát pryč...fuj, fuj, literární hnus, nechápu proč je to tak vychvalované...lidé jsou, s prominutím, povrchní prasata a neumí ocenit krásu literatury...
    domluvil jsem, hawk! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sophiina volba. Hm...to zní zajímavě:). Kouknu na to:).
      No i bez prominutí. Je to prostě něco tak nechutnýho, že tomu neni rovno. Taky jsem četla pár stránek. Bohužel.
      Přijímám:D.

      Vymazat
  3. Snídaně vypadá skvěle :) já bych si to dala radši k odpolední svačině, protože k snídani mám nejradši něco sladkého- muffiny, müsli, koláč.. prostě po ránu mi vůbec nevadí, když hřeším :D ... Teď jsi mi připomněla, že už tu mám asi 2 týdny přečtené knížky a vůbec nevím do kdy je mám vrátit :D musím se podívat :P ... Ani jednu z knížek neznám a ani jsem o nich neslyšela, ale určitě se po nich porozhlédnu :) .. Já mám nejradši, když je knížka trošku fantasy (ale nesmí to být přehnané), teď zrovna čtu Smrtící polibek 2. díl, tu jsem si koupila :) pak tu mám ještě na přečtení 8. a 9. díl školy noci, tu jsem si moc oblíbila ;) ..Taky moc ráda čtu, jsem schopná přečíst za týden třeba 3 knížky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky většinou mám sladkou snídani:D. Ale dneska to zrovna padlo na salát. Snad poprvý v životě:D.
      Dva týdny? To je docela dost:D. Pozor na zpozdný:D! No ony ty knížky nejsou asi moc známý, ale o to jsou kvalitnější:). Teda aspoň to Fucking Berlin, to jsem četla. Ale PP bude taky super:D. To jsem si jistá.
      Já mám taky ráda trochu fantasy knížky. Proto doporučuji první díl Oškliví a druhý díl Krásní. To se ti bude líbit:). A samozřejmě Kulhánka.
      Smrtící polibek...to je tohle http://search.mlp.cz/?lang=cs&action=sTitul&key=3653979 ? Já na ty slaďárny moc nejsem, ale asi kouknu až bude na Smíchově možná k zapůjčení:).
      Školu noci jsem četla asi do 5 dílu(možná kecám, teď nevím) a moc se mi to líbilo. Jednou jsem byla extrémně napnutá, až mi vyhrkly slzy do očí. To bylo potom, co se ukázalo, jak je silná(myslím:D).
      Já právě nějak opomíjím knížky a pak nestíhám. Blbej internet:D.

      Vymazat
    2. taky se mi občas chtělo u školy noci brečet :D teď už jsem jí strašně dlouho nečetla :/ ty dva díly jsem dostala k vánocům, ale vždycky najdu něco zajímavého v knihovně, tak si to půjčím a čtu to, takže na školu noci mi nezbývá čas, teď po smrtícím polibku si ho udělám :D Po tom Fucking Berlin se mrknu a i po Oškliví a Krásní :).. A ten smrtící polibek, je to v tom odkazu ;) Ale není to až tak skvělá knížka, teda první díl se mi moc líbil, ale ten druhý mi přijde nějak divně napsaný :/ Já jsem si koupila oba díly v levných knížkách, myslím že mě každý stál 70kč :).. A doporučuji ti knížky Temné vize, jestli jsi nečetla :) má to 3 díly a je to fakt super :) Anebo ještě knížky Andělé, to má 4 díly a to jsem si teda vážně zamilovala :P
      Přesně tak- Blbej internet! :D já doma skoro nikdy nečtu, čtu vždycky v autobuse- hodinu ráno a hodinu odpoledne :)

      Vymazat
    3. Já jí právě taky přestala číst:D! To mě štve, protože už je to fakt dlouho:D.
      Po smrtícím polibku si ho udělám:D. Haha:D. Doufám, že to přežiješ:D.
      Určitě jukni:). Já právě jenom půjčuju v knihovně. Nekupuju si knížky:D. Ani je nedostávám, což je škoda:D.
      Temné vize mi nic neříkají. Ale kouknu:).
      Myslím, že z tý série Andělé, jsem četla Vytržení. Jo a teď když koukám na historii... On je to třetí díl:D. Proto jsem to nechápala:D. Tak to se potom nedívím:D:D...vůbec jsem nechápala děj totiž:D. No dobrý tak se podívám po jedničce:D...Děkuju za tipy:).
      Já to taky tak dělám...hrozně často to nechávám až na tramvaj či autobus:D. Ale v poslední době si najdu čas...musím:D.

      Vymazat
    4. já si taky většinou knížky nekupuju, ale tahle knížka mě zaujala ve výloze levných knížek a v knihovně jí neměli, tak jsem těch 70,- obětovala a pak rovnou i za druhý díl :D a knížky dostávám, jen když řeknu rodičům, že bych nějakou chtěla třeba k vánocům nebo k narozkám :) ale sami od sebe by mi asi žádnou nekoupili, asi by se báli, že by se mi nelíbila :D
      Po těch Temných vizích se určitě koukni, je to trošku fantasy a chvilkami dost napínavý :P
      Taky se mi už jednou stalo, že jsem četla od knížky několikátý díl a pak jsem to nechápala :D :D

      Vymazat
    5. Jo..tak 70 kč by mě rozhodně nezabilo:D. To bych do toho s láskou vložila:). To chápu..každej má jinej vkus a u knížek to platí dvojnásob. Chce to znát autora aspoň:D.
      Dobře dobře:). Kouknu se:). Už se těšííím:D! Děkuji pěkně:).

      Vymazat
  4. Je super, že tu jsou také knihomolové, patřím mezi ně! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těšíí:3! Je to prostě nádhera...číst:).

      Vymazat
  5. Ahojky,
    moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala ke mě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám ráda, když blogerky udělají giveaway a hned to všem cpou. Nemůžeš si udělat aspoň trochu času a okomentovat mi článek, když už mi to sem kopíruješ? Tohle mi přijde sprostý.

      Vymazat
  6. Tyhle knížky bohužel neznám, ale ráda si je přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to udělej:). Určitě se ti budou líbit:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images