Nebaví Vás počítat dřepy? A co takhle runtastic squat? Fitness aplikace č.1 (+inspirace v podobě obrázků dole)

5.5.13

Jste jedna z těch, která se zapojila do squat challange?
Nebaví vás počítat nebo se prostě ztrácíte?
To jsme na tom stejně.
Protože mě to nebavilo, tak jsem se mrkla na internet a našla spasení v podobně aplikace.Tahle věcička mi "změnila" život!
V čem je spočívá síla této aplikace?
  • díky pohybovému čidlu dokáže rozpoznat, kdy uděláte dřep, takže počítá místo vás
  • pozná, když chvilku nic neděláte a hned vám zaznamená, kolik uděláte dřepů bez přestávky
  • zaznamenává, kolik jste udělaly (jestli to čte muž, tak pardon) dřepů za den a kolik dřepů celkově
  • počítá spálené kalorie
  • můžete zkontrolovat kolik času jste dřepům věnovaly
  • posílíte ruce, protože telefon musíte držet před sebou
  • Dneska jsem měla dělat 110, ale tak...
    proč si nedat víc.
  • můžete zadat hmotnost a výšku



Co se mi moc nelíbí? 
  • když se to pauzne, tak si musím dopočítat zbývající  dřepy
  • reklamy (ale když si to koupíte, máte to bez nich)
  • musíte se přihlásit (přes FB je to asi nejsnazší)
  • pro mě jsou tam zbytečné pičičinky kolem, stačilo by mi jen počítání dřepů
Ty zápory nejsou nic nepřekonatelného, takže se nebojte a určitě stáhněte na google play (prostě market).
Aplikace je zadarmo.


Pokud chcete, tak si můžete stáhnout i runtastic: push-ups, sit-ups, pull-ups nebo obyčejný runtastic (běh).


Fakt dělám 115 dřepů 5 a půl minut?:D





Používáte fitness aplikace? Jaká je vaše oblíbená?








Tip: Tady u Kamči je soutěž o nejlepší večeři:). Já jsem číslo 50:). Jak vidíte některé holky mají obrovský náskok (třeba až 36 hlasů), takže nemám šanci:D...ale je to super na tipy na papkání:). Já se určitě budu dlouhou dobu inspirovat, protože jídla jsou tak originální:). Mňam.
You want a motivation pictures, right? Okay....so click on it and drool. Now put up your ass and go working out!






You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ja túto aplikáciu zbožňujem.S jej pomocou som dala 30 day squat challenge a nemôžem si ju prestať chváliť.Oplatí sa tiež si kúpiť platenú verziu(nieje to tak moc drahé).

    http://lifelovezaza.blogspot.sk/2013/02/runtastic-squats.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo určitě je super si jí koupit:). Ale mě stačí přece jenom to počítání:).

      Vymazat
  2. Ty jo, já když jsem se dala do 30 denní výzvy s dřepy tak mě to absolutně nebaví počítat a nudí mě to, že jsem po 6 dni přestala. Každopádně děkuji za typ tohle se mi bude hodit! :))))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nemáš zač:). Škoda, že jsi přestala:/:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images