Pracovní vyhlídky, výhra, MF Dnes

26.5.13

Ahojky holky!
Ty voooole! Šla jsem na email a při projíždění emailu, a prudkého klikání na "další" jsem narazila na mail, že jsem vyhrála DVD u Nikki! To je snad vtip:D! Po hoooooooooodně dlouhý době jsem něco vyhrála a jsem ráda:D.

Mám práci, vyhrála jsem....tak co se posere?
Omlouvám se, že jsem nepsala nové články, ale v pátek a sobotu jsem zase hosteskařila na Chodově. Byla jsem tam s dalšíma 3 holkama, takže to bylo pohodovější, a celkem mě to bavilo:).
S holkama jsme lidem radily, jaké papání se pro jejich kočičku nejvíce hodí, jak je stravovat, atd. A taky jsme dávaly slevu 30,- na osmiseti gramové balení, které normálně stojí 120,-, ale takhle zaplatí jenom 90,-. Moje naučená věta:D. Před koupením celého balení jsme rozdávaly vzorečky, takže zákazníci mohli prvně vyzkoušet, co bude číče chutnat.
No...nejlepší snad byla ženská, která řikala:"Já jsem veganka, takže moje kočka bude taky. Nemáte veganské krmivo?". Lůca nevěděla, co s ní, tak šla za Marťou a ta byla tak naštvaná, že je ta ženská tak debilní, že jí po vysvětlení, co se bude dít s kočkou(ona studovala zvířata), řekla, že je to slušně řečeno "píčovina":D. No hrozný...ta kočka prostě umře! To je hnus.
Jo a super je, že budu dělat hostesku i nadále. Moje "nadřízená" mi volala s tím, že mě bude potřebovat na červen, takže si budu muset vybrat, kam budu chtít jít. 
A ještě další tři týdny 3x týdně budu doučovat holčičku ve 4tý třídě matiku a ájinu. Kamarádka odjela, takže to předala mě své žezlo doučování:D. Už teď si budu tisknout materiály:D! Snad jí to bude zajímat→je to taková malá hyperaktivní mrška:D.
No...nevím, co dalšího napsat. Musela jsem přerušit challenge, protože v pátek jsem byla ve škole a pak jsem šla do práce. V sobotu jsem vstala po desátý a ve 12 vyjela a vrátila se opět kolem půl jedenáctý. A pardon, ale já před prací cvičit nebudu, protože bych se zpotila a to jako fakt ne:D.
Jo a ve škole máme pořád projekty. Dostala jsem se na exkurzi do MF Dnes! Jooooo...mám hroznou radost. Chtěla jsem tam jít už před projekťákama, protože se ve škole říkalo, že se tam půjde. Z naší skupiny tam stejně nikdo nechtěl:D.

Jak se máte? Jaké byly vaše první pracovní zkušenosti? Jakou práci jste dělaly vážně s odporem? Co chcete v životě dokázat v osobním životě(a prosím, žádné hubnutí:D)?


You Might Also Like

9 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images