Shopping post po dlouhé době:)

20.5.13

Ahojky holky:).
První den projektových týdnů. Zajímavé:D. Díky bohu jsem to přežila.
A protože jsem měla víc peněz na víc, tak jsem je šla pro jistotu utratit. Víte, jak dlouho jsem si něco nekoupila? Dlooouhou dobu...už se těším na peníze z brigádičky:).

Sukýnka je bohužel pomačkaná, ale tak krásná! Má lososovou barvičku (tady to tak možná nevypadá) a na těle je příjemně upnutá. Jo...a je do pasu. A má kapsičky:3! Stála mě 50,-!
Rexona Maximum Protection je teď asi nejopěvovanější antiperspirant. Prý dlouho vydrží, hodně voní a vážně funguje. Já ho koupila mamince k zítřejšímu svátku, tak vám zatím jeho účinky vážně říct nemohu. Ale až přijde čas, tak klidně napíšu nějakou recenzičku. Moje máma totiž pracuje v Motole a ten je známý tím, že je tam pořád extrémní horko. Cena 149,-.
Olejíček na vlasy od GlissKuru jsem také chtěla hodně dlouhou dobu. Mám dlouhé vlasy a to znamená, že moje konečky nejsou to nejkrásnější. Po příchodu domů jsem si to napatlala do 1/3 vlasů a výsledek? Moc pěkně lesklé a vypadají více vyživeně. Takhle...já nemám roztřepené konečky, ale jako spíš se mi trhají konečky:D. Chápete? Jakože mám vlas a třeba dva cm před koncem mám bílý přechod(má asi 1/50 mm)a za ním zbytek vlasu, a když za něj zatáhnu tak se utrhne. Koupila jsem ve slevě za 139,-.
Černé silonky z Tesca asi nemusím popisovat. Jsou to 2 páry sytě černých silonek, které jsou dost pevné. Možná jsem si mohla koupit ty 40. Ne že bych nad tím nestála 10 min a pak se nezeptala prodavačky, co to znamená 40 den či 60 den. Ale zase....já nerada svoje nohy, takže když nejsou průhledné, tak se cítím jistěji. No je to složitý:D...kdyžtak si ještě koupím více průhledné. Bla bla bla. Dala jsem za ně 130,-.
Není to krásný obrázek? A jeho pravdivost je až neuvěřitelná.

Dadadada...Jak se máte?

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Je nádherná:). Moc se těším, až si sukni oblíknu:).

      Vymazat
  2. Sukně vypadá krásně! :) A za 50Kč, kde? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Terranově:). Mají ještě zelenou:)).

      Vymazat
    2. Proč nebydlím ve velkém městěěě :( :D slevy, jo? :)

      Vymazat
    3. No...zas tak velký ne:D. Pro ostatní možná, ale mě se nic dražšího jak za 300,- nechce kupovat:D. Ale jo..jsou slevy:).

      Vymazat
  3. Kde jsi sukýnku sehnala? Je super! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terranova:). Ještě jsem viděla zelenou:). Kdyžtak na Andělu u metra:).

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Dost dobrá co:D! Už je i vyžehlená:D.

      Vymazat
  5. Ten olejíček na vlasy jsem kupovala mamce k narozkám, je supr ;) A sukně taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je. Je ho potřeba málo, což je výhodné:). Děkujuu:).

      Vymazat
  6. Ta sukně je naprosto úžasná .. a ta cena :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images