Chcete pevné bříško, ruce,záda a stehna? Co takhle moje challenge?

4.5.13

Ahojky:).
Včera jsem byla v klubu:). Bylo to super, akorát jsem občas seděla sama a pozorovala, že nejsem jediná. Chudinky holky seděly a čučely do blba. A tak to dopadá, když jdete na oslavu a znáte jen pár lidí. Doporučuji si vzít pařícího partnera. Pokud jste však aktivní a dokážete se bavit s kýmkoliv, tak to nemusíte řešit:D. Ale byla sranda:D. Z 80% jsem se bavila s bývalým spolužákem a dozvěděla se spoustu zajímavostí:D. Škoda, že jsem se nevyfotila. Byla jsem fakt dobře oblečená:D.
Ale můžu vám ukázat líčení očí. Bylo velmi podobné, akorát jsem měla silnější linky a tmavší stíny. A taky jsem nepřidala modrou:). A pusu jsem měla bez rtěnky:). Foto je do soutěže, proto ta rtěnka:).



Konečně hezké počasí, že? Taky vám to vykouzlí úsměv na rtech? Miluju sluníčko, ta energie!
Dneska mě čekají dřepy, učení...

Ale zpříjemnila jsem si den tím, že jsem vytvořila svojí vlastní challenge! Co takhle plank? Víte, že je vážně hodně účinný?



Možná, že se vám zdá má challenge divná. No rozhodně není stejná jako ty, co se dají najít na internetu. Já vytvořila svojí, protože oni mají třeba až 6 min! Ale zdá se mi, že je to spíš o tom pokořit rekord, než vypadat lépe. Proto jsem udělala svojí tabulku. Bohužel si jí asi nezapamatujete, tak doporučuji vytisknout nebo si jí prostě uložit do záložek.
Vidíte, že něco se dělá 2x, 3x či dokonce 4x. To znamená, že si to můžete rozložit do celého dne. Například ráno, odpoledne a večer. Např.: Děláte 10 den. Ráno si dáte 40 sekund, přijdete ze školy a dáte si dalších 40 sekund a před spaním posledních 40. Nebo si tímto můžete prošpikovat cvičení. Je to vážně na vás. Tip:Můžete vyzkoušet pokaždé různé variace planku:).
Důvod proč sem zvolila častější opakování je to, že si myslím, že je lepší, když svaly trénujete častěji než déle. Navíc, ne každého baví 6 minut být na loktech a čučet. Já vím...je to challenge, ale přiznejme si...stejně chcete spíš výsledky.
Co procvičujete?
  • paže
  • bříško
  • záda
  • stehna

Kdo do toho jde?
Olalalala!
Tak co, jak se máte? Na jaký film jste v poslední době koukaly? Nebo seriál? Zkusíte challenge? Máte rádi planky?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. já mám challengí dost, ale vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ne..takže si dám tuhle, burpees a dřepíky:).

      Vymazat
  2. Tak to jen já jsem blázen, co v planku vydržel půl hodiny? :DD A u nás je dnes taky krásně, úplně se rozplívám štěstím! :D Líčení vypadá bombově, já se teda líčím málo, protože to neumím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsi blázen:D. Ale teda mě by fakt nebavilo bejt v jedný pozici půl hodiny, já totiž nevydržim ani sedět půl hodiny:D.
      Děkuju:).

      Vymazat
  3. Za tu challenge tě cením, ale nezúčastním se už z principu. :D Psala jsem o tom v jednom ze svých článků. Zjistila jsem, že pro mě tady ty společné výzvy jakožto pro individualistu nejsou. Ráda si hrabu na svém písečku. :D Takže si raději dám nějakou svou osobní a po splnění ji teprve zveřejním, abych měla jistotu, že s tím neseknu. :))
    A líčení se ti MOC povedlo. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:). Jo jasně...já to chápu:). Ono to neni pro každého:D. Já třeba zase nerada jedu videa pořád dokola:D. Takže Jillian bych celý měsíc nedala:D.
      Děkuju ti moc:).

      Vymazat
  4. Je fajn, že sis večer užila :) ...měla jsi vyfotit jak jsi byla oblečená :P líčení je moc pěkné :) Plank challenge vyzkouším.. a víš co? začnu s ním hned až vstanu z postele a obléknu se! :P moc se mi líbí jak jsi to rozdělila, takže si dám 15 sekund teď a 15 večer :) ... a máš pravdu 6 minut být v jedné pozici a čekat až to skončí, to se mi taky nechce :D ..
    Naposledy jsem koukala na film- Zběsilý útěk, je to trošku depresivní, ale hraje tam můj miláček- Paul Walker♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo...bylo to super:). No jo...jenže nechtělo se mi prosit mámu:D:D. Ale třeba někdo dá fotky z toho večera na FB:)). Za líčení děkuji:).
      Supeeer:O:)! Jsem ráda, že jsem do toho někoho taky nahnala:). Proto jsem to vytvořila, aby do toho někdo šel semnou:)! Já si právě myslím, že to rozdělený je lepší:). Nemám náladu si odřít lokty nebo čumět do blba:D. Nebo dejchat prach:D.
      Paula neznám, ale zčekla jsem ho na čsfd. Toho herce podle obličeje poznávám, je to dost kus:D! Jinak mě překvapilo, že tam hraje Roden:D.

      Vymazat
  5. Líčení je na mě moc výrazné, ale asi je to tím, že se nemaluji, tak tomu nerozumím! :D
    Já si plank vždycky dávám když cvičím, je to celkem záhul, ke konci minuty se už klepu jak blázen! :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasňačka:). Přece jenom je to spíš na večer:). Ale já moc výrazný líčení neřeším:D. Mám to tak ráda:D.
      Já plank vlastně nesnáším a zároveň miluju:D.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images