Workout 84 + recept na ovesné sušenky. Taky vás štve, že je počasí zas na nic??!!

3.5.13

Ahoj holky:). Dole najdete můj workout. Teď se vrhneme na sušenky:).


Sušenky jsou chutné a když si dáte dvě, tak vás přejde chuť na sladké a navíc(!) vás to i zasytí:). Hrozně se mi líbí, že s ingredience nejsou dané. Můžete si pohrávat se surovinami, obměňovat je, vynechat... Pokaždé tak vytvoříte něco jedinečného!






Na 25 sušenek:

  • ovesné vločky (půl hrnku?)
  • med (2 lžíce medu?)
  • třtinový cukr (čtvrt hrnku?)
  • máslo (lžíce?)
  • hladká mouka (půl hrnku?)
  • ořišky, cornflake(y), sušené ovoce, cokoliv...
  • jedlá soda ( polovina lžičky)
Ingredience jsem dávala od oka, takže musíte samy najít tu správnou hutnost. A navíc, každý to chce mít jinak sladké, že ano.. Navíc...já si přesné množství sama nepamatuji (jsem ostuda).









  • Troubu rozehřejte na 140°C
  • Do skleněné(či jiné tepluvzdorné) misky dejte cukr, med, máslo. Misku strčte do mikrovlnky a všechny ingredience rozehřejte až vznikne kapalnější verze. V horké vodě rozmíchejte sodu.
  • Do rozteklé směsi přidejte ovesné vločky, mouku, oříšky, cornflake(y), ovoce, vodu se sodou
  • Pořádně to promíchejte ať je všechno propojené.
  • Na pečicím papírem vymazaný plech malými lžičkami dělejte hromádky. Věřte mi...stačí malé hromádky, protože se to hodně rozteče.
  • Celé to strčte do trouby na nějakých 15 min. Po vyndání nechte sušenky vychladnout. Ztvrdnou a budou krásně křupavé. Nakonec je dejte do nějaké nádoby-nenechte osychat venku!!






Trochu se mi to spálilo no:D! Ale i tak jsem to snědla:)!
Pokud chcete udělat větší porci nebo se podívat na lepší fotky a originální recept, tak ZDE.

Cvííííčo!

 Včera jsem si dala 100 dřepů! Už to začíná bejt drsný, ale ne tolik jako 265 dřepů:D:D...
Včera jsem si dala hezky cvičeníčko. Bohužel přijel otec, takže jsem to nestihla celé:/. A fakt mě to štve.
P.S.:V úterý jsme měly tělocvik, na kterém jsme měli takovou menší challenge. Minutu dělat sklapovačky. Kamarádka vám drží nohy a vy jedete. Ale jedete tak, že musíte hlavu dát až ke kolenům, takže zvedáte celou horní část těla. Já jsem je dělala tak pečlivě, že mi učitel řekl, že nemusím tu hlavu dávat až tak moc ke kolenům...ale když makam tak makam ne:D?? No dala jsem jich 45, netuším kam sem těch v podstatě 15 vteřin dala. Je pravda, že jsem se zastavila, když mě buzeroval ten učitel, ale...:D. No jsem spokojená. Nejvíc bylo asi 51, nejsem tak daleko. No ale proč to píšu. Od té doby mě krásně bolí břišní svalstvo:D.















1) Super. Super! Vážně se mi tohle cvičení moc líbilo:). Na nic moc nečekáte, jedete si a makáte. Navíc po dlouhé době jsem slyšela krásný hlas, který má Becca:).















2) Ještě jednou zapřáhneme břišáky! Místo místo balonku jsem mezi koleny měla dvě "crocsky". Snažila jsem se je co nejvíc zmáčknout:).















3) A toto jsem nestihla celé, ale asi jenom do 6:16. Veliká škoda.


Jo a jak jsem psala o té Ladronce? Víte jak to dopadlo? Čekala jsem hodinu na spolužačku, poprchávalo a foukalo jak kráva. Neodepisovala mi na smsky, tak sem jí zavolala a prý, že je teprve na Andělu! Jakmile začalo více pršet, tak jsem jí napsala smsku, že odcházím (neodepsala). Dojela jsem k nemocnici a pak procházela depresivní nemocnicí, protože se mi nechtělo čekat na 167. No, nikdo mě nezabil, ale já byla pekelně naštvaná. Další den si spolužačka napsala do statusu, že děkuje za legendární noc (díky, že jsem se mohla "zúčastnit"). Mimochodem na tu Ladronku chodím pokaždé s mojí nejlepší kamarádkou, ale jaká škoda, že jsem se s ní pohádala. Mám super-duper život ne?

Dneska mám v plánu klub, kde se budou slavit narozky bejvalých spolužaček. Doufám, že se nestane nějaká tragédie, fakt nevím, zda-li bych to vydržela:D...

Ahooooj...mějte se krásně:*!

Co cvičíte? Co čtete? Co jíte? Povězte mi něco o sobě:).



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Ovesné sušenky jsem dlouho nepekla.

    V dřepování jsem za tebou o den pozadu. :D

    Určitě si zažiješ "svoji" legendární noc.
    Užij si to dneska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si je upeč. Mně už všechny zmizely:D.
      Haha. Schválně jestli to obě dámě:D.
      No:D...doufám:).

      Vymazat
  2. Skvělý recept na ovesné vločky, děkuju za recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemáš zač:). Doufám, že se povedou:).

      Vymazat
  3. Sušenky vypadají fakt dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Sušenky vypadají úžasně :)
    já cvičím NTC, 8min abs a ještě burpee a squat challenge! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji:).
      NTC je aplikace v telefonu od Niku? Myslím:D..
      Pořádně zapřáhnout břišáky:D! Burpee challenge jsem si taky chtěla dát. Někde jí asi najdu:).

      Vymazat
  5. Ty sušenky vypadají skvěle a cvičení taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tu challenge na břicho, jak tomu říkáš, jsme měli v těláku taky :) Vyhrála jsem :D Ale já jsem na to byla zvyklá z každodenního cvičení na břicho, což ale nemělo žádné výsledky, takže teď na něj už skoro necvičím :)) A sušenky vypadaj dobře, měla bys je prodávat místo bebe, aspoň by byly opravdu zdravější ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevěděla jak jinak to nazvat:D. Mně se to slovíčko prostě líbí:D. No jo...ty abys nevyhrála:D!! Myslíš, že je to zdravější? Příště stejně radši dám méně cukru:D..

      Vymazat
  7. počasí je na prd, ale sůši to zlepšují! :)
    nejradši cvičím na bříško :) videa jsem nikdy moc nemusela, ale teď jsem podle nich zase trošku začala!
    od kamarádky to moc hezké nebylo.. ale to se stane, třeba se udobříte!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprd no:/. Sušenky si musím udělat, už jsem je dojedla:D.
      Já taky ráda cvičím na bříško:)!
      Nebylo:/. Ale stává se:/.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images