Workout 86+brigádičkaaa+nákup

15.5.13

Ahojky holky:). Mám pro vás workout a zajímavosti o mé brigádě.

Včera jsem si po delší době aktivněji zacvičila. Je dobrý, že když už nic, tak si dávám aspoň ty tři challenge, takže aspoň tak zpevňuji. Těší mě, že až tak úplně ten pohyb nezanedbávám.















1) Pěkné cvičení. Některé cviky byly velmi nepříjemné. Určitě si cvíčo můžete dát i dvakrát:).
















2) Au au. Stejně jako Kelli a Daniel jsem měla problémy při pulzování v pozici dřepů a při lunges? Peklíčko:D. Těšilo mě, že jsem nebyla jediná, že jsem si na vteřinku odpočinula a pak jela dál:D. Budete potřebovat činky:).
















3) A abych nelemronila, tak jsem si dala ještě kardio na konec.

A teďka ještě jedno video. Sice jsem ho neodcvičila, ale určitě by se mohlo hodit pro vaše dětičky, sestřičky, sestřenky... Workout pro děti je moc roztomilý. Potom už nebudou fakánci otravovat, ale lehnou a usnou:D. Hrozně se mi to video líbilo, protože ta malá holčička napravo je vážně roztomilá. Naprosto jí to nejde, ale velmi bedlivě pozoruje Kelli. Kelli jí teda taky hypnotizuje očima, protože ta holčička vymýšlí své vlastní kreace.















Zítra mám svojí první brigádu. Teda ne úplně první, ale rozhodně je to jediná, která za něco stojí. Budu hosteska a můj úkol je předvádět Ambi Pur. Vtipné, ale platěj 100kč/hodina, což se moc dobře neshání:D! Tak se mi moc nesmějte. Budu tam osm hodit, což znamená, že "bohužel" nepůjdu dva dny do školy. Pracuju sice od 12ti, ale hodinu mi trvá cesta tam a mám tam být minimálně o půl hodiny dřív. Navíc jsem tam nikdy nejela, takže pojedu o chvilku dřív. Nevíte, jestli se musí platit autobus číslo 328? Pojedu s ním do Čestlic a to je Praha, tak snad ne. Nevím no. A budu denně pracovat 8 hodin, což je docela pro začátek drsný, ale co....peníze jsou peníze. A ty já nutně potřebuju.
Vtipný:DDDDD.
Až na zem!


Nezapomínejte na dřepy a výpady!

Včera jsem si dala naráz 180 dřepů! Krása! A bolest:D.  Pak jsem byla minutu v planku. A dala si 11 burpees s klikem. 
Souhlasím!
Jestli se nudíte, tak se můžete juknout sem. Jednou sem si řekla, že je hezké počasí, tak si půjdu na zahradu něco nafotit. Nejsem fotograf, nemám zrcadlovku a asi ani talent, ale snaha byla:D..
Po dlouhé době jsem si něco koupila. Bubnyyyyy...koupila jsem si pruhované legíny! Miluji je, jsem unešena a dlouho jsem je hledala. Líbí se mi pohledy ostatních. Nejsem ráda středem pozornosti, ale i tak miluju být viditelná. Červené vlasy, výrazné kousky oblečení. Divné:D.
Sluší mi to, že?:D

Přeji vám krásný den. Jak se máte? Co děláte? Co sluníčko? Taky jste nadšené?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. gratuluju k brigádě:-) taková by se mi líbila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se někde zaregistrovat:). Určitě se ti ozvou:).

      Vymazat
  2. Ano, ten autobus se platí, je to příměstská linka! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem se to dozvěděla:). Ale děkuji děkuji:).

      Vymazat
  3. eorkout je krásný! :)
    Držím ti palce, aby jsi na brigádě zářila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu Koouky:*!
      Doufám, že se mi to povede:). Ale myslím, že to půjde:).

      Vymazat
  4. asi můj komentář bude trošku mimo..ale krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni mimo:D! Mě těší:)! Moc děkuju:)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images