Pracovní povinnosti, které se změnily v něco zábavnějšího:)

1.6.13

Ahojky:).

Naše školní skupinka byla druhá z 24 skupin! Jsme nejlepší! A ve volbách jsme taky byli druzí! Prostě nejlepší partička ze školy:).
V pátek jsem zase pracovala, ale naštěstí jen šest hodin. A navíc představa, co budu dělat potom...hmmm:D. Ke škole ke mě přijela šéfová, pěkně jsme pokecaly. Drby, drby a drby:D.
Normálně! Viděla jsem chlapa, jak kradl jídlo pro miminka! Hajzl jeden zfetovanej. Úplně jsem to na něm viděla! Škoda, že tam nebyl securiťák. Chtěla jsem pomoct, ale bohužel nenechám se v pracovní době zabít nějakým zfetovanym kreténem...
Jo a měla jsem tenhle tablet. Hrozná blbost:D. Rozhodně to nekupujte. Musíte to ovládat nehtem, jinak to skoro nereaguje! Je to pomalý...no neni dobrý jenom šetřit.
Po práci jsem jela domu a pak ke kamarádčinýmu klukovi. Měli jsme být u ní, ale bohužel se pohádala s mámou. Byl tam ještě jeden páreček a jedna holčina a DAN. Víte...oni nás všichni chtěj dát dohromady:D:D. Třikrát se mě ptali(nebyl tam) jestli se mi líbí a já se tak přiblble usmívala. My spolu teda nemluvili, ale jen se tak nenápadně pozorovali:D. Je to fakt slaďoušek. Hráli jsme hry, poslouchali hudbu, popíjeli, povídali si, koukali na film...
Musela jsem tam přespat, protože jsem tam chtěla bejt co nejdýl a ject domů pozdě se mi nechtělo. Takže jsem tam byla až do pěti do odpoledne:D. Váleli jsme se a tak:D. No sranda...hrozně v pohodě lidi:).
Nevím, co dalšího říct...bohužel se o mě pokoušejí mrákoty, protože začínají týdny utrpení a učení. Humus.
Jak se máte?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak hlavně, že sis to užila :-P Takový akce mám nejradši :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že jo:). Já taky...když jsou po kupě v pohodě lidi, tak je to super:).

      Vymazat
  2. ahoj! školní skupince gratuluju:) drbat se šéfovou?:D proč ne!
    "fakt slaďoušek" ajaj :P
    týdne učení čekaj i mě! tfuj, jinak se mám celkem dobře:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mám dobrou náladu:D. Až na to počasí:/.
      No jo...uvidíme:D:D.
      Máma mě nechce pustit do školy, takže si to "volno" prodloužím:DD.

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images