Nikdo nemůže jít z konce na začátek a změnit, co se stalo. Můžeme však změnit konec příběhu.(+workout a milion knih)

18.7.13

Ahoj holky:).
V poslední době se zase snažím číst...takže mám zase spoustu knížeček:). No...nevím, jestli to stihnu dočíst, ale snad jo, protože se chystám si půjčit další knížky:D.
Zatím jsem dočetla Originální Upíří Deníky. Knížka je pojata jako deník, který vytvořil "Hrabě Drácula". Je to vlastně o tom, jak se žije upírovi v tomto světě. Je to velká sranda a mě to fakt pobavilo:). Knížka je natřískaná nápady, emocemi, vtípky, atd...


Další knížky, které mám půjčené si můžete prohlédnout níže. Zaujalo vás něco?
Joo a vlastně už podruhé čtu Fucking Berlin a přečetla jsem Mars a Venuše s láskou. 
Fucking Berlin je o italské dívce, co dělá prostituku v Německu. 
Mars a Venuše s láskou je o vztazích a rozdílech mezi ženami a muži. Doporučuji. Je to hezké a člověka vážně trkne, že každý se vyrovnává s problémy jinak.
 Pokud čtete a nikdy nevíte, kde jste naposledy přestaly, tak jsem vám děvčata nafotila takový tutoriál, jak si udělat záložku ze čtverečku papíru. Můžete si ho ozdobit, podepsat...cokoliv vás napadne. Takhle záložka je super, že je velmi rychle zhotovená, takže můžete mít na každou knížku jednu:).




A jak jsem v úterý cvičila?


















No a protože blogger je úplně na hovno, tak zas pod videa nejde dát žádný text. Jako vážně...mohli by to upravování textu nějak zdokonalit, tohle je šílený.
Tenhle workout jsem si dala v úterý:).
Tohle mě pobavilo:D.

Včera jsem si vzala činku a dělala tak nějak různý cviky, protože jsem koukala na Dr. House a nudila se. Potom, co jsem si cvičila s dvěma kily, tak jsem šla k bratrově čince, odmontovala 2 a půl kila a nechala si tam dva velký koutouče. Vůbec nevim, kolik jsem tam měla, protože zrovna tyhle kotouče nebyly popsaný, ale bylo to docela dost, takže mě hezky tížily ruce. Občas bych měla zařadit těžší činky, protože nechci stagnovat na dvou kilech:).
S láskou Verča♥

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Nechtěla by jsi zase přidat nějaké své foto? :))
    Workout je suprový, pěkná makačka! :)
    A koukám, že jsi zapálený čtenář, to je super! kéž bychs e dokopala i já!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně přidám, ale vzhledem k tomu, že jsem měla dlouho oddech od cvičení a blogu, tak to nebude nic moc:/.
      No, zas taková makačka to nebyla:D. Mohla bych přitvrdit:D.
      Joo to jsem...ale občas se musím spíš taky dokopat:D.

      Vymazat
  2. teda a ale ta čaká paradna hrba knih :) Nápad na založku je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to teda čeká:). Ale vůůůbec mi to neva:).

      Vymazat
  3. strašně ráda čtu :) líběj se mi takovýhle knížky, který maj ty doplňky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Woekouty jsou super, zrovna teď jsem jeden od ní cvičila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nevim z jakýho důvodu ale prostě se mi tu neukážou ty fotky knih a to mě docela štve. Jinak já mám tuhle chvíli doma asi 13 knih z knihovny a jedu jak myš :) Strašně mě to baví a jsem vždycky jak v jinym světě :) Dokonce si čtu i když jezdím na rotopedu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já je taky neviděla. Znova jsem je nahrála, tak snad to už funguje i tobě:). Já právě mám taky obrovskou haldu knih a snažím se číst, co mi síly stačí:D:D. I na rotopedu? No lepší než televize:D!

      Vymazat
    2. Jojo už to funguje :) No právě :) Akorát bych ještě potřebovala nějakej pultík na to a otroka co by mi otáčel stránky a byla bych naprosto spokojená :)

      Vymazat
  6. Ahoj!
    Ráda bych poznala své další spolubojovnice. :)
    Proto, prosím, navštiv můj blog a pomož mi do začátku.
    Děkuji! :)

    www.lucyhubne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, :) to je moc dobře, že se snažíš číst :) taky bych potřebovala k maturitě ale nějak se vždycky k tomu nemohu dokopat.:D))

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, taky hodně čtu a na upíří deníky se chystám! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images