Tak trošku demotivovaná. Ale fotím jak blázen.

15.7.13

Tup tup tup dadada.
Holky...víte, že jsem naposledy psala 01.06.?
Je mi to vroucně líto, ale bohužel jsem měla moc školy a pak jsem neměla chuť něco psát a tak dááále. 
Rozlučka, jak podle fotky můžete vidět byla super. Já jsem to vlevo(:D). Dost jsem se bála, že se ten stůl pod náma rozlomí, protože občas se fakt extra kynklal:D. No party se povedla.
Teď se přesuneme o pár dní před party..
Mám telefooooon! Ten, co jsem vás prosila o radu♥! Moc děkuju za popohnání k nákupu:). Jsem hrozně spokojená. Jediné, co není perfektní je, že se telefon musí při mém využívání musí nabíjet každý večer. Ale popravdě....já jsem na něm víc než na noťasu, takže se není čemu divit:).
Poslední dny ve škole a velká nuda. Vzít si bonbony a hrát člověče nezlob se...chápete, že v tom teplu+teplota prsů ty bonbony "rozleptala", takže to bylo nechutný? No ale házeli jsme je po sobě se spolužákem:D.
Cesty do práce přes Hlavní nádraží. Co čekat...
Takhle malou váhu jsem neměla hodně dlouho. Další den(nebo možná ještě večer) jsem měla zase nějakých 49:D.
Poprvé můžete vidět můj obličej. Takhle jsem šla na vysvědčení:). Škoda jen, že jsem po příchodu domu dostala hrozný křeče do břicha, že jsem si chodila pro pití po čtyřech...
Když je milujete, není co řešit♥.
V sobotu jsem byla si popovídat s holkama ze třídy a ke konci jsem jsme si s Barčou daly nejlepší malinový sorbet z Paula. Sice je 45,- ošklivá cena, ale ta chuť! Chcete-li si občas udělat radost, jděte do toho!
No a tohle jsem postovala na facebook na Fitness as a livestyle♥. Víte...já si šla původně pro pastu na zuby a zvrhlo se to na takový šílený nákup. Ale jsem nadšená, protože vyzkouším zase nové laskominy. Nemáte nějaký recept ve kterém se objevují:1)jáhly, 2)sója, 3)žlutý hrách? Klidně tedy raďte na všechno, co vidíte, pokud máte nějaký neodolatelný recept:). Předem děkuji:).
Nepřej si to, makej!

Pamatujte, že každá z vás je kukla, která čeká na správný čas. 

S láskou Verča.
(Tenhle článek píšu ve dvě ráno. To víte rozhodnout se v jedenáct, že chcete vlastně cvičit+si vyberete videa, která dávají dohromady asi 70 min, je celkem žrout času:D. Videa přidám+můj zážitek z kina)





You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ahoj! :)
    Také jsem měla slabší období, kdy jsem nepsala minimálně měsíc! :D
    Na fotce ti to moc sluší! :))
    A ty nákupy znám, většinou jdu pro jednu věc a mám koš! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. člověka to prostě na chvilku pustí a nejde člověku nic nic:-).
      děkuju, jsi moc hodná:-P!
      je to děsný, ale já jsem nadšená-»vyzkouším úplné novinky:)

      Vymazat
  2. To máš teda fakt nízkou váhu, jak jsi vysoká prosímtě? :-D Jinak rozlučka musela být fakt supr, už jen podle fotky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele nemám pořádně ani 160, takže ono to tak slavný neni. Ale váhově mám málo, to je pravda:-D.
      Jo rozlučka byla super:-D.

      Vymazat
  3. aspoň, že už tu konečně jsi :) originální člověče nezlob se :D v těch šatech ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za všechno:-). Tak jako..člověče se při nudě vážně hodí:-D.

      Vymazat
  4. děkuju, teď jsem se snažila trochu víc zaměřit na nohy ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images