Workout n.999 + Pacific Rim

16.7.13

Čáves děvčata.

V neděli jsem byla v kině s mým kamarádem(no kamarádem...) na filmu Pacifik Rim. Hoooolky. Pokud jste bláznivý jako já do sci-fi filmů na způsob transformers a různý vetřelce/mimoně, tak tohle je přesně pro vás. Film je z velké části udělaný počítačovými efekty...ale jakými! Super příšery oproti drsným klaďasům! Vřele doporučuji

Moje maminka chce zhubnout minimálně 5 kilo. Takže jsem si sepsala zeleninu, přílohy, koření, mléčné výrobky a bla bla bla, a zkusíme doma trochu pozměnit stravování. Moje mamka totiž jí málo a pak se přejí nějakejch blbostí. Jde na to prostě blbě a už jí to štve. Ona má totiž hezký hubený nožky, ale má fakt břicho. Její postava je naprosté jablko, takže tuk se jí nahrnuje do břiška a jí to hrozně štve. Zajímavé je, že já naopak mám nejhezčí horní polovinu a spodní mám na ukládání tuku:D. Jsme jak jing a jang:D. 
Chci jí nařídit krabičkovou dietu, aby v práci nejedla jen rohlíky, protože to je fakt na nic jídlo a ona je akorát hladová a pak se přejí oběda...Nemáte nějaké rady? Někdo kdo nařidil rodičům (případně sobě) krabičkovou dietu?

Workout

















1)Je to takovej workoutek na bříško, ale já to považuji za cardio:D.















2) Joga, která je zacílená na bříško. Prý jí cvičí Nina Dobrev. No já nevím...pro mě ta joga neni. Cviky se pořád opakují a jsou lehké. Když už tam je V-sit, tak to drží moc dlouho a je to demotivující:D...















3) Tenhle workout na zadeček, mě moc bavil. Nenudila jsem se, cvičila jsem→super!















4) Tahle kočka má tak super postavu. Moc se mi líbí ty silnější/namakané nožky, nádhernej zadeček...závidím. Workout se povedl, určitě pomohl k té dnešní bolesti zadku(což přispěly asi všechny videa).















5)Ty jo Becco. Nesnáším tě....más naprosto dokonalou postavu, pro kterou bych obětovala skoro vše! Video super super, moc se mi líbilo♥.















6) Z videa jsem dala tak 10 min. Cviky se tak často opakovaly, že mě to moc nebavilo:/. Ale myslím, že tohle video k bolesti zadní části těla z velké části přispělo. Pokud vám nevadí opakující se cviky, tak doporučuji. A nedělejte si nic z toho, že si slečna dá nohu až za krk;D.

Inspirace/tumblr
Zomírám.

S láskou Verča:).

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Super workout! :)
    Držím ti palce s mámou, snad jí tvá pýle přinese ovoce.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii:).
      No hele doufám, že jí to vyjde. O mě mi moc nejde, ale ona je trochu taková nešťastná:).

      Vymazat
  2. já teda na filmy moc nekoukám :) tak ať se vám s mamčou daří, chce to jen trpělivost :) hezká motivace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekoukáš jo? Tak to bych nedala:D.
      Děkuje Peťko:).

      Vymazat
  3. na sci-fi moc nejsem, ale věřím, že to byl super film :)
    Moc hezké inspirace, obzvlášt těch holek a jejich namakanejch břich! :3

    OdpovědětVymazat
  4. na scifi moc nejsem, alee ta první fotka je božská. předpokládám, že není z toho filmu :D Já si taky dělám obědy do krabičky, když jsme v práci a nebo ve školy. Do krabičky strčíš cokoliv. pak už jen záleží jestli mají mikrovlnku. ale ta je v dnešní době taky všude

    OdpovědětVymazat
  5. Transformers mám ráda ale tyto příšery jsou až moc velké...:D Ty zelené vlasy ♥ taky je plánuju..:3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images