New in! Život, oblečení...

14.8.14

Tenhle rok byl pro mě dost jiný. Vše se otočilo tak nějak o 180°. Naštěstí pro mě to nebylo nic hrozného, ale naopak docela příjemné změny v myšlení. New in i v mozku!

1) Myšlení         
   Říká se, že naše tělo je náš chrám. A není to snad pravda? Proč si necháme brát sebevědomí od časopisů, fotek, myšlenek celebrit,..? Má na to někdo vůbec právo? V demokratickém státě rozhodně ne, ale my si to necháme líbit a necháme se polapit do sítě lží/dokonalosti/iluzí. Abych byla upřímná, tak jsme hlupáci.              Děláme ze sebe chytré a nad věcí, ale stejně se necháme semlít společností. Je sice těžké vyjít z "komfortní"(která ironicky komfortní vůbec není) zóny lží, ale s odstupem zjistíme, že naše životy byly jen parodie a my se vůbec nechovali upřímně a přirozeně. 
   Chtěla jsem se věnovat jen tělu, ale v podstatě se tohle dá aplikovat na každou část našeho života. Nemáte přítele? A? Vadí, že máte čas pro sebe a své kamarády/koníčky? Máte divný koníček? Když vás baví, tak to může být každému jedno dokud nikoho neobtěžujete, ne? Velký nos? A co? Má to něco společného s intelektem? Nejste bohatí? Je spousta aktivit, které se dají dělat zadarmo. Mohla bych pokračovat do nekonečna...tohle jsou ty povrchnější témata, co mě napadla. Což mě přivádí k dalšímu bodu.         
                                                                                                                                                                
2) Oblečení                                                                                                                                 
   Abych to trochu personalizovala, tak jsem se tenhle rok změnila v tom, že jsem začala nosit šortky, sukně, šaty, plavek...bez studu. Teda lehký stud mi zůstává, haha, na to jsem moc introvert. Ale tak moc si užívám nošení kratších věcí, že to není možný! Crop topy? To je moje láska! (Ups, jdu si odskočit zacvičit Slováka) No chápete!!!! Nemám činky doprdele! Normálně jsou vážně fuč. Prvně když jsem je před pár dny hledala tak jsem si řikala, že je najdu, ale NIKDE nejsou!! A nemam ani velký petlahve! Bože! Už jich mam asi 5-6 a mhmh♥! Boží kus oblečení! A vůbec tenhle rok jsem si nakoupila oblečení, které je ženské, extravagantní, barevné, cute, kombinovatelné...všechny možné typy! Co jsem tak našla v počítači:)↓.
  • Svetry, kardigany,..

  • Crop-topy


  • Topy, košile

  • Boty
   Boty jsem si sice koupila krásný na podpatku/platformě, ale žádný letní plochý:DDD. Takže moc chytré Verčo:D.
  • Šortky
   Ty bílé jsou nejkrásnější šortky jaké jsem kdy viděla. Vážně jsou pro mě tak...to byste musely vidět do mé hlavy holky, jinak mi neporozumíte. A za 129,-? Nádhera!

  • Plavky 
   Šortky jsou takový materiál, který se dá nosit buď jako plavky či  normální šortky:). Normální typ kalhotkových plavek nemám ráda a je mi to nepohodlné.
  • Šaty
Kdo by ty šaty nemiloval! Nevím, jaké miluju víc♥!

  • Bundy, saka,....
Tady i vidíte nové proužkaté kalhoty, naprosto in love♥↓

   Nejvyšší ceny byly samozřejmě za boty, ale jinak jsem nakupovala ve slevách a nejdražší snad byla koženková bundička z HMka. Jinak jsem byla slevová královna a nacházela extrémně dobré ceny! Ani nevím, co jsem si koupila za plnou cenu:D! Hooodně jsem nakupovala z VotočVohoz, takže i tam slevy jako prase! 
   Vím, že takto to vypadá, že toho je hodně a že jsem blázen a jen utrácím, jenže...nemyslíte, že v 19ti letech je čas, kdy bych měla přestat nosit jen černé kalhoty a černá trika a jednu bundu? Já myslím, že ano:). Věci, co jsem si koupila jsou základní kousky, které se dají mezi sebou kombinovat. Já naštěstí neberu oblečení tak, že když vyjde módy tak vyjde z mého šatníku...na to nejsou finance a hlavně nejsem tupá. To, co koupím, MILUJU!

Líbí se vám mé kousky? Máte stejné? Co si myslíte o vnucování a následném přebírání názorů na vlastní život? Jak často nakupujete?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Ty máš blog a nic jsi mi neřekla?! :( Hned jsem pravidelný čtenář!! <3 Ale chytla jsem tu u tebe asi 4 viry :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. :-O! botičky sú nádherné! obzvlášť tie gumené s mašličkou! po takých moje šerdečko túži!!! :).
    inak, tvoj šatník je obohatený o naozaj nádherné kúsky!! dúfam, že budú aj outfit posty, pretože sa na ne nesmierne teším! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jsou krásný:). Taky jsem z nich unešená:)!
      Děkuju:**, budu se snažit přidávat:). Přídám i nějaké starší asi:).

      Vymazat
  3. Ahoj:) prosím odkud jsou ty černé boty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kačí:). Ty podpatky jsou z HMka a ty druhé "glády" od značky Golddiga:).

      Vymazat
    2. A už je máš vyzkoušený v akci ty z HM? Jestli dřou atd.:) Hlavní otázka: Koupila si je teď někdy nebo už nemám šanci...

      Vymazat
    3. No právě jsem je koupila už dřív. Už před koncem školního roku:(. Ale třeba je zase dají do prodeje, nebo seženeš v jiném obchodě:).
      A jsou teda hrozně pohodlný díky tlustému podpatku a pásku okolo kotníku...ale je pravda, že po delším nošení trošku dřou:/. Ale to je tím jak se ten pásek odírá o nohu, jinak jsou moc pohodlný:)! Prý se dají koupit nějaký nálepky, aby to nedřelo:).

      Vymazat
  4. Tyyjo krasny veci! :) Taky nemam rada klasicky spodky od plavek, ty sortky ti zavidim :) Ja na nic podobnyho nikde nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:)! Hele určitě koukej:). Ne vždy jsou z plavkoviny, ale z takové té lehoučké šorkoviny:D. Nevím, jak to popsat, ale určitě to najdeš v NY a tak:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images