Velvet dress

21.8.14

Ahoj:).
Dneska Vám chci ukázat můj outfit ze včerejška, kdy jsem běžela do školy pro potvrzení o studium.
Vypadala jsem poněkud výrazně, tak jsem se trochu bála, že mi to ani nedají:DD. Naštestí to bylo v pohodě, ale trochu mě pozorovali se zájmem...ale nebudu si fandit.
Šaty jsou semišové a hrozně příjemné, jako jedny z mála se mi nesunou těsně pod zadek. Překrásný kousek.
Kabelka je jedna z mých nejoblíbenějších, vypadá lehce vintage a vejde se do ní docela dost věcí! Jak pití, tak knížka...velice praktické!
Rtěnka (04 od Kate Moss Rimmel) mi přišla myslím v pondělí, jsem naprosto nadšená a moc se mi na mě líbí. Prý vypadám jak Satanova d*vka, ale tak nevadí no:D...




Jinak v pátek jedu na ArmyRun?. Jedete také? Já tam teda jedu jako opora, takovej závod bych nikdy nezvládla. Už v polovině bych asi vyflusla plíce a ležela na zádech jak brouk.
Jinak jsem nadšená, že je konečně pěkné počasíčko, žádný déšť, mrholení...doufejme, že to vydrží:)!
Přeju krásný den!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Kde jsi prosím koupila tak krásné šaty? Brala bych takové teď ke státnicím (i když možná jsou na to až příliš krátké :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám 156 cm, takže vyšší holka by mohla mít problém:D.
      Jsou z New Yorkeru, značka Amisu:). Ale koupila jsem je na votočvohoz, takže už je neprodávají:). Ale jukni se na VV, viděla jsem tam úplně stejný, ale černý:).
      Jinak moc děkuju a přeju, abys je někde našla:).

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images