Ahoj?

20.1.16

Ahoj.
Jsem tady.
Je docela dost dlouho, co jsem tady nebyla.
Upřímně...je to mega dlouho.
Blog nebyl moc oblíbený a to se mě jako snaživce nelíbilo a odradilo, ale co...nemám srdíčka na IG a nemám ani pořádné pravidelné čtenáře. What Can I Do?

No. Jsem v takové naštvané fázi, tak jsem si řekla, proč zase nezaložit internetový deníček, který si může kdokoliv přečíst. Wohooo! Just do it.

Dnes jsem chtěla ject do centra, ale jelikož jsem měla volný den, tak jsem ho strávila doma. Záááábava, to vám povídám! Někdy mě život tak unavuje. Hádky, dohady, rozpory, urážení, narážky, sarkasmus, odmítání, ignorování, zamítání, pokrytectví. Spíš než unavuje, tak mě to sere. Místo klidu má člověk jen starosti. A ne není to "jak si to člověk udělá, takový to má", je těžký mít okolo sebe pozitivní náladu, pokud si nemůžete vybrat například svojí rodinu. Nebo jen to, co si čtete. Pro melancholika jako jsem já je všechno děsně iritující a nesprávný. Prostě proč :D. Já jsem v podstatě spokojenej člověk, ale někdy jsem pořád jen ve stresu, co zas ten druhej řekne a jak to vlastně myslí. Proč člověk vůbec říká něco, co může druhému ublížit? Proč to prostě nevysvětlí během např. hádky? A pořád říká, že to tak nemyslel? Jo dobrý, ale já ani nikdo jiný nevidí ostatním do hlavy. Kupodivu.
Nu což. Vše není růžové, jak si někdo naivně myslí.
Blog je zajímavá věc. Vy všechno řeknete a někdo cizí si to přečte a zhodnotí. Jedni blogeři lžou a uvádí svým "dokonalým" životem čtenáře do rozpaků a pak jsou ti, kteří jsou upřímní. Myslím si, že člověk asi potřebuje dávku "lží", aby si připadal, že existuje naděje na dokonalý život. Jen taková špetka naivity, která nikdy nikoho nezabila.  Ale musím říct, že ti upřímní a příjemní, občas zvláštní blogeři, jsou moji oblíbení. Třeba Elisa Line♥. Hrozně příjemná holčina.
Tak já zase jdu. Asi se zdám depresivní, ale to je spíš takový tok myšlenek.
Přeju krásný zbytek dne/týdne/měsíce. Mějte se krásně a myslete pozitivněji než já, třeba se ty vibrace dostanou ke mně♥.
Pa.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images