CO JSEM CVIČILA? Břicho a celé tělo (2 workouty)

28.8.16

Ahoj.
To je ale krásné počasí, že? Je to fakt paráda a už teď vím, že jednou se musím odstěhovat někam, kde je po větší část roku teplo. Na mně má totiž počasí hodně velký vliv. Přes podzim a zimu a docela i přes jaro, jsem velice neaktivní. Mám špatnou náladu, nadávám na zimu a mrznou mi nohy. Mimochodem...jsem jediná, kdo nosí celoročně na noc ponožky? Třeba teď je nemám a nohy mi docela mrznou:DD. Mám špatné prokrvování končetin a dost mě to obtěžuje:D. A teda musím na sebe prásknout, že mám na sobě dokonce i chundelatej župan. Achjo.
O tomhle dnešní článek není, ale stejně se o svůj problém musím podělit, protože určitě nemůžu být sama! Že? Ne? Ano? ☻☺
Zpátky ke cvičení. Ve čtvrtek jsem byla doma a uvědomila si, že jsem nějakou dobu nebyla ve fitku, tak jsem si řekla, že když Péťa nahrála na YT video s cviky na břicho, že bych mohla prubnout, jak na tom jsem. Díky bohu na tom špatně nejsem:D! Video jsem odjela celé, ale musím uznat, že břicho cítím už druhý den. Péťe se podařilo sestavit parádní workout, to musím uznat. Některé cviky jsem neznala a určitě je budu zařazovat do svých...workoutů. Já neznam český ekvivalent pro workout, cvičení je debilní.
Video zde

Poté se přesuneme na pátek. V pátek jsem ne úplně plánovala někam jít, jelikož moje vlasy křičely o pomoc a já jim žádnou nenabídla. Lenost. No, ale potom jsem se teda překonala a řekla si, že bych mohla zajít i do knihovny, jelikož nemam zaplacený členský poplatek a nemám žádnou knihu ke čtení. Lidé. Můžete mi někdo vysvětlit, co děláte v MHD při jízdě delší jak 10 minut? Protože já jsem docela v depce bez knihy. Být pořád na telefonu je pruda a navíc to vybíjí baterku a já si potřebovala odměřit aplikací čas u cvičení. Koukáte třeba 30 minut z okna, spíte, jste v hluboké hypnóze, sníte,...? Já totiž vážně nevím, pořád se ošívám a nebaví mě se zaměřovat na cizí lidi. Chápu, když jedete 10 minut, to je pohoda, to uteče, ale do fitka to mam přes 30 minut a vůbec to bez knihy neubíhá.
No vraťme se zpět. Doběhla jsem ke knihovně, zbývalo pouhých pár minut do konce, trhla jsem s dveřmi a...nic. Tak jsem to zkusila znova. Nic. Víte...otvírací doba v knihovně se o prázdninách liší. Verčo, mohla bys to třeba vědět. Já se teda koukala samozřejmě na otevírací dobu, ale na celoroční otevírací dobu, ne letní. No knihovna byla zavřená už dobré tři hodiny. To mě naprudilo, tak jsem šla do levných knih, jelikož jsem si říkala, že bych tam nějakou mohla najít a nebo lépe, nějaký ten diář. Jelikož chodím do školy, tak se mi hodí školní diář, ale ten jaksi tenhle rok nemůžu sehnat, tak jsem si řikala, že to teda nějak zkombinuju a přepíšu si data. No nic jsem nenašla, zavírali za 10 minut, tak jsem se otočila na patě a šla se podívat do Tesca. Tam jsem žádné hezké diáře také nenašla. Ještě jsem se podívala po obchodě a nakonec jsem si koupila sušenky. Mají snížený obsah tuku, mají celozrnnou mouku, cukru tam taky není nijak požehnaně, cena dobrá. Aspoň trochu jsem se uklidnila.
Pak jsem doběhla na tramvaj a pádila do fitka.
Dokonce jsem si do telefonu zapsala, co jsem cvičila, abych Vám nemusela lhát a byla přesná.
Takže:
Rozehřátí: Rychlá chůze na pásu. Jenom pouhých 5 minut.

Samotné cvičení:
Cvičila jsem v intervalech určených pro tabatu. To znamená: 2x 20 sekund cvik/10 sekund pauza. Cvičila jsem po dvojicích a po jednotlivých cvicích.
  • Dřepy s medicimbalem X Lunges s pětikilovým kotoučem
  • Plank X Horolezec (nohy v pozici planku přitahujete k loktu, při druhém opakování jsem přitahovala koleno k opačnému loktu)



  • Aerobic step - můstek za zády, dlaně na něj a zvedat se, viz obrázek. V klíně jsem měla medicimbal. Dost možná jsem cvičila i jiný cvik, ale ze svého popisu v telefonu to nedokážu rozluštit. Toto tedy cvičit 4x.









  • Zanožování na aerobic stepu - můstku. Jednou s 10 kg a pak s 5 kg.
  • Ruce s pětikilovým kotoučem nad hlavou, stahujete za hlavu. Opět 4x po 20 sekundách.






  • Na závěr 10 kliků.
Workout nebyl moc dlouhý, jelikož mě hrozně bolela hlava, tak jsem se snažila procvičit celé tělo.

Nakonec jsem si dala skoro desetiminutové protahování, které většinou takhle dlouho nedělám, ale řekla jsem si, že tentokrát se na něj více zaměřím.
Když jsem přišla ke skříňce, tak jsem zjistila, že nemám pantofle, takže jsem nemohla do sprch, jelikož se naprosto štítím vlhké země ve sprchách. Před odjezdem jsem si vylila lahvičku, plánovala jsem si dát vodu až doma.
Přijedu domu, jdu si umýt ruce a ona neteče voda:D!!! Takže já se ani nemohla po fitku vykoupat a ještě mě hlava začala bolet asi tak tisíckrát více a voda k pití nikde, jelikož pijeme kohoutkovou.
Nakonec jsem našla trochu vody ve své flašce, dala si paralen a šla editovat video. Ani jsem nejedla, jak mě to rozhořčilo:D.
To je asi tak vše. Mějte se krásně, pište básně a zase někdy ahoooj♥.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.