Dělám si vlastní diář aneb 7 hodin práce!

30.8.16

Ahoj holky.
Tak nějak jsem přemýšlela a přemýšlela až jsem dospěla k názoru, že nabízené diáře jsou buď obyčejné nebo drahé. Obyčejné mě nebaví, jsem z nich celá nesvá a ani si jich nevážím. Pak jsou tady diáře, které jsou nááádherné, ale dva tisíce za diář na rok rozhodně nedám, jelikož mi to přijde naprosto zvrhlé.
Což mě přimělo k otázce: Když umím nějaké ty základy v Photoshopu, baví mě tvůrčí práce, proč bych si nemohla udělat svůj osobní diář, který mi vyhovuje jak obsahem tak designem? No, tak jsem se dala už v neděli dopoledne do práce. Ve 14:45 jsem musela už jít do práce, takže jsem na diáři pracovala dejme tomu dvě hodinky a dneska jsem na něm pracovala přibližně 5 a něco. Možná i 6 hodin. Ale víte co? Mě to baví a strašně naplňuje. Možná jsem měla chodit na nějakou uměleckou, kde by mě naučili mnohem víc, než jsem se samostudiem naučila doteď. Ale to je jedno.
Jsem docela spokojená. Zítra si to půjdu vytisknout a uvidím, jak to bude vypadat, doufám, že nebudu zklamaná.
Diář bude ve velikosti A6, když se rozevře bude to položená A5. Myslím, že do kabelky ideální. Viděla jsem diáře ve velikosti A4 a to mi přijde zbytečně veliké. Do kabelky nepraktické. Na doma dobré, ale já ho chci spíš s sebou tahat a zapisovat si.
Za ročním výčtem týdnů jsem si udělala linkované stránky se štítky: Kontakty, Narozeniny, Filmy, Recepty, Nápady, Co koupit, Akce (kde, kdy, co) Cvičení (tam si zapíšu různé workouty) a to je myslím všechno. Asi bych si měla udělat ještě Knihy sakra.
Budu si tam i dělat kapsičky na zakládání dokumentů, což považuju za velice praktickou věc
Zatím jsem v počítači se svým výtvorem šťastná, což je dobré, jelikož jsem v tomhle poměrně perfekcionista. Překvapuje mě i že jsem u toho zůstala zatím tak dlouho a nevykašlala se na to. Ale vidina své vlastní práce...navíc naprosto skvělý dárek! Nemyslíte? 
Pokud byste měli někdo zájem, tak bych mohla vytvořit diář i pro vás, něco můžu přidělat nebo odendat:). Cenu nevím, ale chtěla bych to dělat v kroužkové vazbě, to mi vyhovuje nejvíce. A diář bude černobílý a pravděpodobně na začátka a konci bude tvrdý papír/karton, nevím:D. Možná bych mohla zalaminovat i nějaký obrázek, kdyby byl zájem.
Ještě si musím asi pořídit řezák a nevím, jestli pákový, jezdící nebo řezací kolečko, bratr mě utvrzuje v pákovém, který jsem zrovna viděla na youtube a dost mě to ohromilo, jak je to ostré. 
Dále bych možná s diářem mohla dodávat i nálepky. Asi nějaké praktické jako: Fitko/Cvičení, Opencard, Nájem, Svátek, Narozeniny, Výročí,...a nevím, tohle jsem ještě nepromýšlela, protože jsem si koupila milion nálepek na ebayi:DD.
Každopádně cena by nebyla vysoká, nejsem držgrešle, takže bych určitě nešla s cenou vysoko, ale určitě natolik vysoko, aby mi to pokrylo náklady:D. Ale to předbíhám, zatím ještě nic nemám ani pro sebe.
No nic, chtěla jsem jen dát malé info, co zrovna dělám:).
Mějte se krásně a piště básně, pa♥!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ja za diare nechavam pomerne vela penazi, pretoze ich vyuzivam na 150% :) je to pre mna absolutna nevyhnutnost a keby som bola sikovnejsia tiez by som si kludne urobila podla svojich predstav :) Daj potom vediet ako si dopadla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já bych za něj dala klidně dost peněz, hlavně teda za kožený obal třeba, obsah si ráda dělám svůj:). Nebo snažím se teď no:D. Určitě dám vědět, už ho mám tak nějak poskládaný, ale nevyšla mi moc velikost, protože tiskárna netiskla do okrajů a tak mi to všechno vyšlo úplně debilně a ještě to nešlo vytisknout, takže se to předělávalo do wordu, no fuška, až mě to skoro naštvalo:(. Ale jinak docela dobré:D.
      Moc děkuji za komentář, jsi hodná:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images