Leg Day!♥

17.8.16

Ahoj:).
Včera jsem byla ve fitku a dala jsem si nožky a zadek. Bohužel mám nějaké problémy se zažíváním, takže je mi trochu nepříjemně při cvičení, hlavně, když skáču. Haha :D.
Místo strojů jsem si dala cvičení se svojí váhou a kettlebellem. Ten mám hodně ráda. Minule jsme cvičili s přítelem nohy a používali BOSU. Párada největší. Je to úplně jiná dimenze cvičení. Přítel to také vyhodnotil jako zábavnější, jak stroje, COŽ!, mě překvapilo. Pokud máte možnost, tak si ho určitě pučte a dejte si tam dřepy a lunges. Je to párada, uvidíte :)!
Včera jsem si řekla, že mám v telefonu pár obrázků s workouty, tak jsem si řekla, že bych se k nim mohla zase vrátit. Je to super pro "lenochy" bez fantazie na vlastní workout. Já mam totiž ráda změny ve cvičení, nedokážu dokola dělat to samé. Což je zajímavé, protože v životě změny ráda nemám :D!
Workout dobrý, akorát mi přišel lehký, tak jsem si přídavala opakování nebo si vzala do ruky při dřepech a calfraises kettlebell, myslím, že jsem měla ten s váhou 8 kg. Mohla jsem si vzít klidně dvanáctku, ale moc dobře jsem se necítíla, no :D..., tak jsem to nechtěla pokoušet.

První byl tento↓. Cvičila jsem to myslím 3x. A teď si vzpomínám, že k donkey kicks jsem si přidala ještě jeden cvik. Jste ve stejné pozici akorát máte nohu nataženou a pumpujete s ní nahoru.


Jako další jsem cvičila tohle↓. Jumping jacks jsem vynechala, protože vše v oblasti břicha mi to vážně nedovolilo. A wallsquat jsem si dala jen jednou po 50 sekundách. V tomhle jsem docela trapka, takže bych se měla zlepšit. Hehe:D. Doufám, že nejsem jediná, ale při leg raises musím vypadat, jak kretén. Nu...což :D..

Potom jsme si s přítelem dali ještě spodní záda na " šikmé lavici" (?), já používala pětikilovou zátěž. Přítel měl 20 kg. No jo, musím přidat. A ubrat rychlost, občas jedu zbytečně rychle a zrovna při tomhle cviku je to naprosto kontraproduktivní. Spodní záda si dávám moc ráda♥.

Dneska jdu do fitka zase a pak za kamarádkou do Petite France v Myslíkově. Určitě se tam někdy podívejte, mají dobré kafe a croissanty. Dortíky zas tak dobré nejsou:D. Pšt.

Mějte se krásně, pište básně a zase brzo PA♥!

Používáte BOSU a kettlebelly? Cvíčíte někdy podle obrázků?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.