RECEPT: Tacos zdravě (videonávod)

27.8.16

Ahojky!
Tak jsem zase natočila video na velice jednoduché jídlo. Myslím si, že v jednoduchosti je krása i co se týká jídla a tak je zbytečné pachtit se jídlem 3 hodiny (i co se týká zachování živin).
Placky se samozřejmě dají udělat doma, ale s tím zatím nemám zkušenosti, takže jsem si je koupila v Tescu. V balení je 6 kusů a pro jednoho normálního jedlíka stačí dvě. Záleží nakolik budete štědří v náplni, ale tyhle placky jsou poměrně malé, takže ono se tam toho zas tolik nevejde :DD. Uvidíte ve videu, jak jsem to zase neodhadla a nacpala to moc na okraj. Ale to nevadí, vždy se to dá posunout.

Suroviny:
  • šunka, sýr, maso na kostičky (to jsem použila já), dále můžete použít i tofu
  • zelenina - rajče, okurka
  • tacos placky - já použila dvě
  • pasta z cizrny, fazolí, čočky,.. - já použila "hummus"
Co dalšího je potřeba:
  • pánev
Postup:
Nakrájela jsem si rajče a kus okurky na kousky, poté osmahla kuřecí prsní kostičky v pánvi. Placky jsem pokropila vodou a následně je dala na pánev, stačí cca minutka. Placky jsem přendala na prkýnko, pomazala pastou z cizrny, a na to jsem poskládala kusy rajčat a okurky. To jsem posypala masem z pánve a navrch dala slunečnicová semínka. Placku jsem zamotala a zajistila párátky.

Doufám, že video jede bez problémů. Vždy se mi zkazí kvalita při upravování a ukládání, což je škoda, ale nedá se nic dělat. Nebo dá? Pokud máte tip na program na úpravu videí, tak mi určitě dejte vědět, prosím:)!
Mějte se krásně a pište básně. Ahoooj♥.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. jé, supr video, taky delam s plackama hodne podobnej recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, udělala jsi mi svým komentářem velkou radost:)! Podle mě je tohle nejlehčí a zároveň nejlepší způsob úpravy:)!

      Vymazat

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.