CO JSEM CVIČILA? Zase nohy? Aneb cvičíme kejtičky♥. Co jsem dneska snědla?

19.8.16

Čau, čau, návštěvníci! :)
Tak dneska (pro Vás včera, píšu článek, co vyjde zítra :D) jsem byla ve fitku. Psala jsem, že půjdu ve středu, ale nevyšlo mi to časově.
Prvně jsem šla na tramvaj, čekala třeba 5 minut a já si vzpomněla, že mám čip do fitka doma, takže jsem musela jít naštvaně domů, tam si vzala čip a dvacku do skříňky a zase šla na tramvaj. Opět jsem čekala na tramvaj (uf) a pak jela. No jenže mi končila opencard další den, takže jsem si jí šla zaplatit. Předtím jsem se zašla podívat do Terranovy, kde mají slevy, tak se můžete jít podívat.
No další bylo čekání pěkně ve frontě na tu opencard. Fronta. Supr :D!
Tak zase pádím na tramvaj, opět čekám na správné číslo a jedu. No. Byla jsem docela ještě dost zastávek před fitkem a když jsem si propočítávala, kdy tam budu a kdy odejdu a za jak dojedu za kamarádkou se kterou jsem měla sraz u ní v práci v kavárně. No, vycházelo to, že bych ve fitku musela být asi jen 35 minut, což je docela na hovno bych řekla :D.
No, takže jsem vyskočila pomalu za jízdy z tramvaje a jela za kamarádkou, která měla takovou radost, že mi to vynechání fitka ani nějak moc nevadilo :). No...sežrala jsem u ní croissant a vysrkla horkou čokoládu a dala si zapečený "toast". Jojo, dietka :D.

Dneska už jsem, ale ve fitku byla! Juchů. 
Jak vypadal můj trénink?
  • 1 km na pásu. Sklon jsem měla na sedmičce a průměrnou rychlost 5,9 km.
  • Zacvičila jsem si abduktory a adduktory. Váhy si nepamatuji, Na abduktory jsem jela skoro 50 kg myslím.
  • Poté jsem si došla pro BOSU. Jak mě na něj přítel naučil, tak jsem si ho musela vzít. Zde jsem cvičila dřepy, lunges, unožování ve stoje a zvedání zadku. Unožování ve stoje jsem spojila s lunges. Jednu nohu jsem měla na bosu, udělala lunge a po zvednutí jsem nohu natáhla dozadu nahoru a zatla zadek. Při dalším cviku jsem si lehla na záda a obě nohy dala na bosu a zvedala pánev a vždy zadek nahoře zatla. Různě jsem kombinovala medicimbal a pětikilovky.
  • Jako další jsem si dala zakopávání a předkopávání a samozřejmě legpress.
  • Nakonec jsem šla na vibrační plošinu. Tuhle věcičku miluji. Když jsem chodila s kolenem na fyzioterapii, tak mi to bylo doporučeno. Po cvičení nohou a zadku je to parádní věcička, která vás uvolní. Určitě využívejte, pokud můžete :).
  • A nesmělo chybět protažení.


Co jsem dneska snědla?

Snídaně
  • croissant a voda s křemelinou
Svačina
  • zdravý chlebík od kamarádky namazaný ricottou. Ricotta je něco naprosto úžasného.
Oběd
  • Kuře s cibulkou a mrkvičkou, zbytkem šťouchaných brambor a čínských nudlí (jojo, zdravé:D)
Večeře
  • Míša. Ano ta zmrzlina. Nějak jsem po příchodu nestihla nic sníst:D.

No a to bude pro dnešek vše. Čeká na Vás článek o domácí lučině, so stay tuned♥!

Mějte se krásně, pište básně a zase ahoooj!♥

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.