Restaurace CACAO - stojí za to tam jít?

25.9.16

Ahoj.

Pozn.: Cacao mi nabídlo za mojí nespokojenost voucher. To je plus.
Trochu jsem měla odmlku v psaní článků, klasické nestíhačky. Škola, brigády, přítel, život...no. :D
Jsem taková typická holka. Mám ráda inspiraci, co se týká oblečení, knížek, filmů a...JÍDLA. Strašně ráda zkouším nové suroviny nebo recepty (vařit, ale nestíhám:D). Na jídlo do restaurací nechodím, jelikož mi to přijde většinou zbytečně drahý, když si to skoro stejné můžu udělat doma a vím, kdo mi na to jídlo sahá.
Nejsem ten typ člověka, co má fobie, že mu někdo sahá na jídlo, ale když vidím chování servírek, tak se mnohem víc bojím kuchařů. Proč? Protože, když si vedení nechá protivné servírky, které jsou vidět a mají restauraci reprezentovat, tak se bojím koho přijmou tam, kde není vidět, co tam ten člověk dělá. Jednoduché. Navíc mě fakt sere vypláznout peníze, když bych za jejich chování nejradši odešla.
No a co říkám na tuhle restauraci? Je to 50/50. Chování jedno z nejhorších, co jsem viděla, ale jídlo fakt suprové za dobrou cenu.
Prvně začneme tím chováním, abych to zakončila pozitivně, co se týká jídla.
Přišly jsme s kamarádkou dovnitř s radostí, že se na chvilku vyhneme sluníčku, jelikož bylo asi +30 stupňů. Usadily jsme se a objednaly jsme si vodu. Pátráme v jídelním lístku, kde nabízí dvě denní jídla (v druhém jídelním lístku měli bagety, zbytečně drahé bych řekla). Já jsem si objednala polévku a krkovici s bramborami a kamarádka jen krkovici.
Spokojeně jsme s kamarádkou jedly, okolo procházela servírka s jedním malým talířem v ruce a najednou jí upadl příbor. Člověk by si řekl "hmm, upadlo mi příbor, buď ho zvednu teď nebo až potom, co odložím talíř do kuchyně"...no nestalo se ani jedno. Slečna servírka místo racionální reakce na nastalou situaci, začala KOPAT PŘÍBOR PO ZEMI DO KUCHYNĚ! Před zákazníky a před šéfem, který tam seděl u notebooku, telefonoval a řešil směny. Aspoň působil jako šéf nebo manažer. Jak podle oblečení, tak podle vystupování. My s kamarádkou koukaly tak překvapeně, že si toho snad musela ta servírka všimnout. Musím říct, že něco takového by mě nenapadlo ani doma.
Poté, co kamarádka dojedla, tak jí servírka odnesla talíř a nabídla kávu, kamarádka odmítla. Poté jsem dojedla já a servírka opět nabídla kávu. Moje odpověď byla stejná, kávu jsem nechtěla, bylo fakt vedro. Ale víte, jaká byla reakce na moje ne? Já vám to řeknu. Poté, co jsem řekla ne, tak jsem začala otáčet s divným pocitem hlavu na kamarádku a všimla si, že úplně nevěřícně kouká na slečnu servírku. V tom mi to docvaklo a já se ptám už za nepřítomnosti servírky "že ona protočila oči, když jsem řekla, že nechci kávu?" a ona úplně šokovaně odpověděla, že mám pravdu. Přijde vám normální protáčet oči na zákazníka? Ještě, když na vás zákazník kouká? No pokud jste normální, tak asi ne. Já sama pracuji v podobném odvětví a nikdy bych si tohle nedovolila. Prostě hrozný.
Poté, co jsem svůj názor publikovala na instragram, tak mi dvě kamarádky ze střední napsaly, že z Cacaa mají také špatnou zkušenost. Náhoda? Nemyslím si.
Co se týká jídla, tak to už je mnohem lepší. Jako polévku jsem si objednala hráškový krém s opečeným pečivem a slaninkou. Polévka stála pouhých 25 kč a byla vynikající! Možná tam budu chodit v nouzi jen na polévku:D. Nebylo jí ani málo, tak mě to potěšilo.
Jako další jsme měli s kamarádkou krkovici s opečenými bramborami. To nám moc chutnalo, porce stála 120,-, což na pravé centrum je také nízká cena.
Voda byla za 45,-/330 ml, to mě upřímně trochu překvapilo, měla jsem si za tu cenu dát domácí limonádu.

Nevím, jestli sem půjdu někdy na jídlo. Pravděpodobně zajdu, když budu chtít polévku a chci zkusit Acai Bowl, ale možná jí zkusím najít jinde. Fakt mě nebaví dávat peníze někomu, koho práce sere a chová se jak hulvát. Nejsem bohatá, peníze si vydělávám sama a nebudu podporovat debilní chování.

Máte s Cacaem jinou zkušenost? Máte tip na jinou hezkou restauraci?

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuju za každý komentář♥. Moc si jich vážím💪. Na každý se snažím odpovídat🌸.